Update articol:

Învăţământul online poate afecta sănătatea mentală şi starea de bine a copiilor şi părinţilor americani, arată un studiu CDC

scoala pixabay.com

Învăţământul online prezintă mai multe riscuri la adresa sănătăţii mentale şi stării de bine a copiilor şi părinţilor decât învăţământul obişnuit în şcoală, arată un studiu publicat de către Centrele americane de Control şi Prevenirea Bolilor (CDC), potrivit căruia este necesară o susţinere suplimentară în lupta împotriva efectelor pandemiei covid-19, relatează CNN, potrivit news.ro.

Păriinţii copiilor care învaţă online sau combină învăţământul online cu învăţământul în şcoală raportează un risc sporit la 11 dintre 17 indicatori analizaţi cu privire la starea de bine a copiilor şi părinţilor, potrivit studiuului, publicat joi.

Cercetători CDC au examinat în acest studiu răspunsuri în sondaje efectuate în perioada octombrie-noiembrie 2020 ale unui număr de 1.290 de părinţi cu copii cu vârsta cuprinsă între cinci şi 12 ani.

Aproximativ 25% dintre părinţii ai căror  copii învaţă online sau combinat semnalează o deteriorare a sănătăţii mentale sau emoţionale a copiilor lor, în timp ce doar 16% dintre părinţii ai căror copii învaţă în şcoală semnalează o asemenea deteriorare.

Copiii lor sunt mai puţin activi fizic, petrec mai puţin timp afară şi mai puţin timp cu prieteni, spun ei.

De asemenea, 54% dintre părinţii ai căror copii învaţă online semnalează o suferinţă emoţională, în timp ce doar 38% dintre părinţii copiilor care învaţă la şcoală acuză acest lucru.

Ei semnalează în mai mare măsură faptul că şi-au pierdut locul de muncă, griji cu privire la stabilitatea locului de muncă, provocări în creşterea copilului, un conflict între serviciu şi îngrijirea copilului şi dificultăţi de somn.

Părinţii copiilor care învaţă atât online, cât şi la şcoală, sunt mai afectaţi decât cei ai copiilor care învaţă în şcoală de o pierdere a locului de muncă şi de un conflict între serviciu şi îngrijirea copilului. Aproximativ 42% dintre ei raportează suferinţe emoţionale.

Părinţi care nu sunt albi şi părinţi ai căror copii învaţă în şcoli publice sunt mai susceptibili ca copiii lor să înveţe online.

Aproape 66% dintre părinţii hispanici şi 55% dintre părinţii afroamericani declară că copiii lor învaţă online, în timp ce doar 32% dintre părinţii albi raportează acest lucru.

Administraţia Biden îndeamnă la o redeschidere a şcolilor în timpul pandemiei covid-19, iar CDC a publicat recent sfaturi în vederea deschiderii în siguranţă a şcolilor publice de la grădiniţă până în clasa a 12-a (k-12)

Însă unii experţi avertizează că învăţământul în şcoală nu face bine sănătăţii mentale a tuturor copiilor şi subliniază că unii copii agresaţi la şcoală sau care s-au simţit mai liberi în a se exprima de acasă şi nu în ierarhia socială a şcolii nu vor neapărat să se întoarcă în clasă.

Iar unele dintre beneficiile percepute de către unii copii la începutul pandemiei – o independenţă mai mare şi competenţe mai bune în abilitatea de a planifica, rezolva probleme şi finalizare – ar putea fi încă valabile.

BVBStiri BVB

Sphera Franchise Group (SFG) (09/04/2021)

Raport voluntar privind tranzactiile cu partile afiliate in 2020

OIL TERMINAL S.A. (OIL) (09/04/2021)

Solicitare a actionarului majoritar privind sedinta AGOA 29.04(04.05).2021

ROMPETROL WELL SERVICES S.A. (PTR) (09/04/2021)

Solicitare completare ordine de zi AGOA 26(27).04.2021

FOND DESCHIS DE INVESTITII ETF TRADEVILLE (TVBETETF) (09/04/2021)

Preluare administrare ETF BET Tradeville de catre SAI Patria Asset Management SA

ELECTROARGES SA (ELGS) (09/04/2021)

Solicitare Completare Ordine de Zi - AGOA 26/27.04.2021