Update articol:

Investiţie de peste 1 milion de euro în modernizarea magazinelor Altex din Braşov şi Altex Colosseum

altex

Altex România investeşte în modernizarea şi tehnologizarea întregii reţele de magazine, pe lângă deschiderea de noi locaţii. Astfel, magazinele Altex din Capitală – din incinta Centrului Comercial Colosseum şi din Braşov – strada Cărămidăriei nr. 1 au fost modernizate, potrivit unui comunicat.

Suprafața comercială a celor două magazine a fost reorganizată cu totul pentru a asigura o interacțiune cât mai eficace cu clienții și fluidizarea optimă a procesului de consultanță și vânzare în magazin. Investiția de peste 1 milion de euro realizată în magazinul Altex din Str. Caramidariei din Brașov si Altex Colosseum, localizat în București, pe Șoseaua Chitilei nr. 284, în cadrul Centrului Comercial Colosseum este în linie cu planul de extindere și modernizare anunțat de grupul ALTEX, care are în vedere inclusiv digitalizarea tuturor magazinelor din țară.  Au fost introduse integral etichete electronice și displayuri digitale, care asigură o vizibilitate crescută a produselor și ofertelor la raft dar și o schimbare rapidă și conformă a prețurilor, îmbunătățind automat experiența de cumpărare

Avem un plan investițional amplu, care vizează securizarea unei experiențe omnichannel completă în toate magazinele Altex din România. Iată că mai facem un pas în această direcție, prin reamanejarea magazinelor noastre din Bucureşti Colosseum şi Braşov Cărămidăriei, pe care am proiectat-o in așa fel încât să răspundă complet nevoilor clientului nostru de astăzi: preocupat de cel mai bun raport calitate-preț, o coordonare exactă a detaliilor despre produsul găsit în online cu cel din magazin și tot suportul consultanților noștri în procesul de achiziție”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.