Update articol:

KFC România, reacţie la neregulile găsite de inspectorii ANPC: „Ne asumăm întreaga responsabilitate și le cerem scuze clienților noștri pentru neplăcerile care ar fi putut să apară”

Sursa: Facebook

KFC România reacţionează la neregulile găsite de inspectorii ANPC, precizând că îşi asumă întreaga responsabilitate și cere scuze clienților pentru neplăcerile care ar fi putut să apară. 

Inspectorii de la protecţia Consumatorilor au descoperit bacteria Clostridium, bacterii coliforme şi enterococi intestinali în gheaţa produsă de KFC, iar utilizarea aparatelor de producere a gheţii în care s-au descoperit bacteriile a fost interzisă, a declarat marţi directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel.

KFC România a anunţat: „În decursul zilei de astăzi, 22.10.2019, am luat la cunoștință, din spațiul public, de rezultatele buletinelor de analiză apărute ca urmare a controlului efectuat de ANPC în restaurantele KFC.

Dorim să precizăm încă de la început că avem proceduri stricte de management și gestionare a gheții, incluzând inspecții zilnice, săptămânale și curățări periodice ale mașinilor de gheață. În plus, realizăm teste independente frecvente ale gheții în toate restaurantele noastre.

 

Paul Anghel, ANPC: Am descoperit bacterii coliforme, enterococi şi Clostridium în gheaţa folosită de KFC în băuturi

Cu privire la rezultate prezentate de ANPC în spațiul public, dorim să comunicăm că ne asumăm întreaga responsabilitate și le cerem scuze clienților noștri pentru neplăcerile care ar fi putut să apară.

În acest moment, am demarat o investigaţie internă, pentru a determina cauzele care au condus la această situație ce ne-a surprins în mod neplăcut. Astfel, vă informăm că am decis oprirea tuturor mașinilor de gheață din toate restaurantele KFC din țară, până la finalizarea verificărilor interne. Pentru siguranța consumatorilor, ne luăm angajamentul că vom aplica măsuri stricte pentru a combate și a preveni astfel de situații în viitor.

Dorim să precizăm că, în cadrul restaurantelor KFC, există deja proceduri de bună practică bazate pe principiile HACCP, ce presupun un sistem riguros de analiză a riscurilor în punctele critice de control pe toate etapele lanțului alimentar. Avem un sistem de evaluare periodică la nivel de produse, furnizori și procese, pentru a ne asigura că toate standardele de calitate impuse prin lege sunt respectate”.