Update articol:

KRUK România a lansat o nouă modalitate de plată pentru clienţii care aleg să îşi plătească datoriile pe cale amiabilă

  • 50% dintre românii din mediul urban îşi doresc servicii online şi mobile, pentru plata datoriilor
  • 59% dintre români işi doresc servicii transparente

KRUK România, companie membră a grupului financiar internaţional KRUK, specializată în managementul integrat al creanţelor,  a lansat o nouă modalitate de plată pentru clienţii care aleg să îşi plătească datoriile pe cale amiabilă. Plata online se face prin intermediul platformei www.e-kruk.ro.  Dezvoltarea acestui nou serviciu de plată vine ca răspuns al cerinţelor clienţilor KRUK şi a publicului general, potrivit unui comunicat de presă.

Rezultatele cercetării de piaţă pregătită de KRUK în România, „Reciclarea datoriilor”, implementată de agenția de cercetare iSense Solutions, la sfârşitul anului 2019, ne arată că 50% dintre respondenții din mediul urban îşi doresc ca instituţiile care le facilitează plata datoriilor să le ofere servicii online şi aplicaţii mobile.

Astfel,  dezvoltarea de servicii de plată rapide şi sigure, la un clic distanţă de efectuarea plăţilor în confortul dorit de fiecare dintre noi, la orice oră, fără a mai fi nevoie de deplasarea la un punct de plată (ghişeu bancar, bancomat, echipamente de plată din magazine etc.), este modalitatea naturală de a fi mai aproape de clienţi.

Serviciile transparente şi uşor de accesat, sunt elemente menţionate de 59%, respectiv 51% dintre respondenţii aceluiaşi studiu, ca fiind atribute importante pe care trebuie să le ofere instituţiile care facilitează plata datoriilor.

Accesând platforma www.e-kruk.ro şi creându-şi un cont,  clienţii KRUK pot vedea stadiul dosarului aflat în administrarea KRUK România, pot alege să genereze un angajament de plată în rate avantajoase sau pot face o plată, selectând dosarul sau dosarele pentru care vor să plătească şi completând suma de plată. Odată efectuată plata, clienţii primesc pe e-mail confirmarea procesării tranzacţiei.

Fiecare serviciu sau produs pe care KRUK îl dezvoltă se concentrează pe cerinţele clienţilor, aşa cum reiese din numeroasele cercetări de piaţă pe care le implementăm fie pe plan local, fie la nivel internaţional, pe cele 9 pieţe unde Grupul desfăşoară activităţi. Este important pentru noi să oferim clienţilor încrederea de care aceştia au nevoie, în relaţia cu noi, mai ales că studiile au relevat faptul că 6 din 10 români din mediul urban au menţionat încrederea ca fiind cel mai important atribut“, a spus Tomasz Ignaczak, Directorul General KRUK România.

Cercetarea „Reciclarea datoriilor” a fost realizată de iSense Solutions în octombrie 2019, pe un eșantion de 515 respondenţi, cu vârste între 25 și 55 de ani, din mediul urban. Instrumentul de culegerea datelor a fost chestionarul CAWI.

BVBStiri BVB

PREFAB SA (PREH) (19/01/2021)

Raport auditor - art. 92 ind. 3 Legea 24/2017 - semestrul II 2020

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (19/01/2021)

Raport curent privind importanta votului prin corespondenta AGA 27.01.2021

BERMAS S.A. (BRM) (19/01/2021)

Calendar financiar an 2021