Update articol:
WSJ:

Louis Vuitton vrea să preia Tiffany & Co., într-o ofertă care evaluează lanțul de bijuterii la 14,5 miliarde dolari

Sursa Facebook

ACTUALIZARE: Brandul american de bijuterii de lux Tiffany & Co ar urma să respingă oferta de preluare 14,5 miliarde de dolari a celui mai mare grup mondial de produse de lux, LVMH, a anunţat luni publicaţia britanică Financial Times, dar analiştii susţin că miliardarul Bernard Arnault îşi permite să majoreze oferta, transmite Reuters.

***

Lanțul de bijuterii Tiffany & Co. a primit o ofertă de preluare de la LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, care încearcă să-și adauge celebrul brand în portofoliul său de mărci de lux.

În ultimele săptămâni, compania franceză le-a trimis oficialilor Tiffany o scrisoare, în care prezenta o ofertă cash de preluare a tuturor acțiunilor la 120 de dolari pe acțiune, potrivit surselor familiarizate cu problema, citate de Wall Street Journal. Oferta ar evalua Tiffany la aproape de 14,5 miliarde de dolari.

Este de așteptat ca Tiffany să lucreze rapid la un răspuns, au spus unele surse. Chiar dacă oferta conține o primă de 30% sau mai mare față de prețul de tranzacționare al Tiffany, la momentul ofertei, este de așteptat ca LVMH așteptat să plătească și mai mult dacă vrea să încheie afacerea.

Acțiunile Tiffany au închis vineri ședința bursieră la 98,55 dolari, evaluând compania la aproape 12 miliarde de dolari. Acțiunea a atins aproape 140 USD în vara anului 2018.

LVMH are o valoare de piață de 193 miliarde EUR (214 miliarde USD). Bloomberg a relatat anterior despre interesul LVMH pentru Tiffany.

Cumpărarea Tiffany ar crește expunerea LVMH, bazată în Paris, la bijuterii, una dintre afacerile cu cea mai rapidă creștere din sectorul luxului. În 2018, piața globală de bijuterii a crescut cu 7% și a fost în valoare de aproximativ 18 miliarde de euro, potrivit Bain & Co. Tiffany, cu peste 300 de magazine la nivel mondial, este unul dintre cei mai mari bijutieri din lume, împreună cu Cartier și Bulgari, deținută de LVMH, dar nu a reușit să țină pasul cu rivalii europeni.

Tiffany, care are încasări anuale de aproximativ 4 miliarde de dolari, s-a confruntat cu vânzări sub așteptări ani de zile.

LVMH are încasări anuale aproximativ 50 de miliarde de dolari. Conglomeratul este atât de mare și are atât de multe mărci – de la Louis Vuitton la Dom Pérignon – încât a ieșit mai bine decât Tiffany în ultimii ani.

Pe lângă Bulgari, LVMH deține ceasuri de lux de lux Hublot și TAG Heuer.

BVBStiri BVB

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (21/09/2021)

Raport curent conform art. 234 litera i) din Regulamentul ASF nr. 5/2018

S.N.G.N. ROMGAZ S.A. (SNG) (21/09/2021)

Convocare AGOA 27 (28) octombrie 2021

ROMCAB SA (MCAB) (21/09/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (21/09/2021)

Numire administrator provizoriu