Update articol:

Oferta de obligațiuni Ascendia S.A., intermediată de Tradeville, subscrisă cu 114% peste valoarea minimă încă din prima zi

  • Compania a derulat o ofertă de vânzare de obligațiuni corporative prin plasament privat cu scadența 2022;

  • Emisiunea de obligațiuni a generat interes ridicat din partea investitorilor, valoarea maximă a ofertei fiind acoperită în totalitate încă din prima zi de derulare a plasamentului privat;

  • Ascendia va folosi investiția pentru a accelera 3 linii de business: corporate eLearning, Livresq.com – authoring tool pentru editori, Timlogo – cea mai mare platformă de logopedie din România.

Compania de eLearning Ascendia S.A. informează investitorii și persoanele interesate despre derularea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni corporative, oferta fiind intermediată de Tradeville, lider de piață în tranzacționarea online la bursă din România. Oferta a beneficiat de un interes ridicat din partea investitorilor, fiind subscrisă integral încă din prima zi. Compania a atras astfel o finanțare de 3 milioane de lei (valoarea maximă a ofertei de obligațiuni emise de Ascendia S.A.), în condițiile în care pragul minim pentru închiderea cu succes a ofertei era 1,4 milioane lei.

Subscrierile pentru obligaţiunile Ascendia S.A. s-au putut face exclusiv prin intermediul Tradeville, iar oferta a fost disponibilă pentru un număr restrâns de investitori (sub 150). Datorită cererii ridicate, oferta a fost ȋnchisă anticipat, în prima zi de derulare, precizează compania într-un comunicat de presă.

În comunicat se mai mentionează: “Obligațiunile ce vor fi emise de Ascendia S.A. au o valoare nominală de 100 lei, o scadență de 3 ani și o dobândă fixă de 10% pe an, plătibilă semestrial. Compania are în vedere ca pas ulterior listarea acestor obligațiuni la Bursa de Valori București, în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacționare.

Finanțarea va fi folosită de Ascendia S.A. pentru a accelerara activitatea comercială, în principal prin creșterea capacității de vânzare și marketing pentru 3 linii de afaceri importante:

  1. Corporate eLearning – Platforma de Enterprise Learning Management System – Coffee LMS – (coffeelms.com) – pentru companii mari și medii, precum și serviciile de realizare cursuri eLearning;
  2. Livresq.com – platforma digitală ce va permite tuturor creatorilor de conținut din domeniul educațional, de la edituri la profesori, să creeze conținut digital interactiv într-un mod facil. Platforma va fi lansată în varianta sa comercială în semestrul II din 2019;
  3. Timlogo (www.timlogo.ro) – cea mai mare platformă de logopedie din România, lansată în semestrul II din 2018.

Ascendia S.A. a încheiat 2018 cu un profit în creştere cu 34% faţă de rezultatul net din 2017, iar veniturile totale au crescut cu circa 40% comparativ cu anul precedent, la 3,6 mil. lei.

Pe lângă dezvoltarea produselor proprii, compania evaluează oportunitatea unor potențiale investiții în companii cu linii de afaceri concurente sau complementarea liniilor proprii”

Ne bucurăm să vedem că interesul investitorilor pentru finanțarea economiei românești prin intermediul obligațiunilor corporative rămâne puternic, dovada în acest sens fiind depășirea cu 114% a sumei minime necesare pentru închiderea cu succes a ofertei. Suntem încrezători că vor urma și alte plasamente de succes și că această finanțare, alături de cele ce ar putea urma, vor ajuta Ascendia să exploateze cât mai mult din potențialul ridicat al domeniului e-Learning, atât la noi în țară, cât și la nivel global,” a declarat Ovidiu Dumitrescu, Director General Adjunct, Tradeville.

Suntem încântați de interesul foarte mare arătat de către investitori pentru obligațiunile corporative Ascendia. Este prima oară când accesăm acest tip de instrument, iar oferta a fost subscrisă în totalitate încă din prima zi. Apreciem votul de încredere oferit de investitori pentru perspectivele și produsele companiei,” a declarat Cosmin Mălureanu, CEO Ascendia.

BVB | Știri BVB

ONE UNITED PROPERTIES (ONE) (25/05/2022)

Decizie favorabila a Curtii de Apel Bucuresti referitoare la One Peninsula

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED (WINE) (25/05/2022)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

PROMATERIS S.A. (PPL) (25/05/2022)

Promateris atrage o noua finantare cu fonduri nerambursabile norvegiene