Orange România a anunțat că în intervalul iulie-septembrie a realizat o cifră de afaceri în valoare de 287 milioane de euro, în creștere cu 3.5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a serviciilor fix-mobil și a consumului de date mobile. La 30 septembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.900.000 de clienți, în creștere cu 1.8% comparativ cu finalul T3 2017, se precizează în comunicatul companiei.
La finalul lunii septembrie 3,84 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creștere cu 34% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Această evoluție pozitivă s-a regăsit și în consumul de date mobile, care a înregistrat o creștere de aproximativ 80% comparativ cu T3 2017.
Procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 161 de orașe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps, potrivit comunicatului.
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 476.000 clienți, în creștere cu 29% faţă de T3 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 260.000 de clienți, în creștere cu 67% față de aceeași perioadă din 2017.
Aplicația My Orange a fost din ce în ce mai accesată de către clienți, astfel încât plata facturilor prin aplicație a înregistrat o creștere de peste 30% în T3 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La finalul lunii septembrie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money a depășit 100.000, o creștere cu peste 70% comparativ cu finalul lunii septembrie 2017, se arată în comunicat.
„Apetența pentru digital este incontestabilă deja de mulți ani, iar digital înseamnă, în primul rând, simplitate. Simplitate își doresc și clienții, alături de conectivitate, de servicii de calitate pe care se pot baza, motiv pentru care certificările primite pentru calitatea rețelei ne onorează. Încrederea clienților noștri se reflectă și în performanțele din acest trimestru, în creșterea constantă a vânzărilor ofertei fix-mobil Love, cât și în adoptarea celorlalte soluții din ecosistemul Orange care susțin un stil de viață dinamic, adaptat nevoilor fiecărui client.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.