Update articol:

Pluria lansează un serviciu nou de rezervări de săli de ședințe și birouri private, în România și străinătate

Andrei Crețu Pluria Sursa foto: linkedin.com/in/andreicretu
  • Compania a ajuns la o rețea de peste 100 de spații partenere și continuă expansiunea internațională

Compania Pluria, lansată în septembrie 2020 de antreprenorul Andrei Crețu, co-fondator al rețelei 7card, inovează din nou și pune la dispoziția companiilor serviciul de închiriere de săli de ședință direct de pe telefonul mobil. Rețeaua Pluria cuprinde peste 100 de spații de co-working în România și în Spania, următoarea țară pe lista de dezvoltare a companiei fiind Portugalia. Investiția în lansarea acestui nou serviciu este de 100.000 euro, întregul proiect beneficiind, până acum, de o investiție totală de 300.000 euro, potrivit unui comunicat de presă.

După nici jumătate de an de funcționare, rețeaua Pluria cuprinde peste 100 de spații în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Galați, Oradea, Sibiu și Târgu Mureș, dar și în orașele spaniole Madrid și Barcelona. Oferta Pluria cuprinde numeroase spații de coworking, dar și cafenele și lounge-uri de hoteluri, cum ar fi cele din grupurile Accor și Marriott.

„Pluria le oferă clienților corporate cea mai bună selecție de săli de ședințe și birouri private din România și Spania pentru toate nevoile lor: o întâlnire cu clienții sau o ședință cu echipa. Cu ajutorul aplicației mobile, clienții pot rezerva aceste spații direct de pe telefonul mobil, facilitând astfel colaborarea între echipe și îmbunătățirea culturii organizaționale. Serviciul este on-demand, există posibilitatea de a controla utilizarea lui, iar spațiile pot fi rezervate pentru câteva ore sau zile, în funcție de nevoile specifice ale fiecărui client. Nu necesită un abonament, iar companiile care au unul la hotdesk pentru angajații lor, vor avea un cost suplimentar pentru acest serviciu de rezervare săli de ședințe și birouri private”, explică Andrei Crețu, fondatorul Pluria.

Aplicația de mobil Pluria permite utilizatorilor să facă toate rezervările sau anulările direct din telefon și tot de aici se trimit invitații participanților la ședințele respective, ei primind pe e-mail toate detaliile necesare. De la lansarea ei, aplicația Pluria a fost descărcată de peste 3.800 de persoane.

„Ultimul an ne-a arătat că viitorul muncii va fi unul hibrid și digital, o combinație între work from home, din spații complementare și de la biroul companiei. Recent, echipa Pluria a făcut și un sondaj pe această temă, iar 64% dintre cei chestionați au optat pentru Work From Anywhere. Intuiam deja că există mulți angajați care nu se mai simt confortabil să lucreze doar de acasă sau de la birou, dar am rămas surprinși de procent. Este clar că lucrul din spații flexibile este parte a noului model, care va funcționa și după trecerea pandemiei. Avem deja peste 20 de clienți corporate, majoritatea din industria tech și de servicii profesionale, de la start-up-uri la multinaționale care folosesc serviciile Pluria. Iar, de curând, am lansat o colaborare cu furnizorii de energie electrică și gaze naturale aparținând grupului Enel în România prin care, accesând oferta de energie electrică dedicată lor, micii întreprinzători au acces la spațiile din rețeaua noastră”, mai spune Andrei Crețu.

Planurile de dezvoltare ale companiei pentru 2021 vizează consolidarea prezenței în Peninsula Iberică, în orașe secundare din Spania, precum și semnarea de parteneriate cu spațiile din Portugalia, în principal în Lisabona. În ceea ce privește produsul, compania continuă să lucreze la facilități pentru administrarea/ controlul serviciului din partea angajatorilor.

***

Lansată simultan în România și Spania, în septembrie 2020, Pluria este prima platformă B2B, la nivel internațional, care oferă acces la o rețea extinsă de spații de lucru care pot fi rezervate și închiriate direct de pe telefonul mobil. Serviciul este livrat prin intermediul unei aplicații mobile, disponibilă în Google Play și AppStore, iar companiile au parte de vizibilitate, transparență și control asupra activității angajaților, prin intermediul interfeței de administrare a Pluria.

BVBStiri BVB

Digi Communications N.V. (DIGI) (18/05/2021)

Hotarari AGA Ordinara din 18 mai 2021

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (18/05/2021)

Litigiu dosar nr.3607/63/2020

Sphera Franchise Group (SFG) (18/05/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

IAR SA Brasov (IARV) (18/05/2021)

Convocare AGAO 21.06.2021