Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSphera Franchise Group, deținătorul companiilor care operează brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, anunță prognoze ale bugetului de venituri și cheltuieli pentru 2020 mult îmbunătățite față de estimarea inițială din mai 2020, ca urmare a măsurilor adoptate ca răspuns la pandemia COVID-19 și a restricțiilor impuse de autorități privind activitatea restaurantelor.
Astfel, dacă EBITDA inițială fusese estimată având o pierdere de 11,3 milioane RON, în scădere cu 111,7% față de 96 milioane RON, valoarea înregistrată în 2019, prognozele actualizate indică o evoluție pozițivă la 26,5 milioane RON, în scădere cu numai 72,4% față de rezultatul anului 2019, potrivit unui comunicat.
Vânzările prognozate acum sunt de 669,7 milioane RON față de 537 milioane RON cât au fost inițial estimate în mai, și cu 29,9% în scădere față de rezultatul anului 2019 când acestea au înregistrat 954,7 milioane RON. Prognoza privind marja brută din restaurante înregistrează o evoluție pozitivă de la 353,8 milioane RON din bugetul inițial, la 448 milioane RON, în timp ce prognoza privind profitul din exploatare se dublează față de estimarea din luna mai de la 34,3 milioane RON la 72,7 milioane RON.
Totodată, fluxul de numerar securizat de companie este unul solid. Astfel, la 30 iunie 2020, numerarul consolidat și echivalentele de numerar ale Grupului atingeau 80,906 milioane lei.
„A fost o perioadă extrem de dificilă, plină de incertitudini pentru industria HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemie. Prognozele actuale cu mult îmbunătățite față de estimările inițiale, arată efortul depus de conducerea companiei pentru minimizarea impactului asupra rezultatelor financiare și totodată responsabilitatea față de acționari, clienți și angajați,” a declarat Călin Ionescu, Directorul General al Sphera.
Sphera a reușit să atenueze impactul măsurilor de control asupra răspândirii pandemiei concentrându-se pe dezvoltarea unor noi canale de vânzare, cum ar fi colaborarea cu agregatorii de comenzi online, alături de promovarea canalelor Delivery și Drive-Thru, care continuă să servească mâncare prin KFC Delivery, KFC Drive Thru și Pizza Hut Delivery. Grupul a încheiat până în prezent parteneriate cu opt platforme de comenzi online în toate piețele pe care este activ, pe lângă canalele proprii de vânzări online. Totodată, costurile și meniurile au fost optimizate, fluxurile de clienți și de producție au fost analizate și reorganizate.
Compania a continuat, de asemenea, să implementeze planul pentru deschiderea de noi restaurante, precum și să identifice noi locații pentru extinderi viitoare. Reacția rapidă și adoptarea modelului de business la noua realitate au ajutat Grupul să-și maximizeze performanța.
În România, prim-ministrul nu poate aloca niciun ban public, nu poate face nicio cheltuială și…
În vederea susținerii lichidității acțiunilor sale listate, OMV Petrom a încheiat cu Raiffeisen Bank Internațional…
România se opune formei actuale a Acordului de parteneriat UE-Mercosur deoarece din perspectivă agricolă nu…
Franța se confruntă astăzi cu multe perturbări, întrucât protestele „Blocați totul”, organizate de o coaliție…
Preşedintele şi prim-ministrul Poloniei au fost notificaţi în legătură cu desfăşurarea unei operaţiuni de neutralizare…
Actualizare: COMUNICAT DNA În cauza mediatizată prin comunicatul nr. 514/VIII/3 din 09 septembrie 2025, procurorii din…
This website uses cookies.
Read More