Acțiunile Samsung Publishing, un acționar major al producătorului „Baby Shark”, au crescut miercuri după un tweet al CEO-ului Tesla, Elon Musk, despre cântecul viral pentru copii, potrivit CNBC.
Acțiunile Samsung Publishing din Coreea de Sud au crescut cu mai mult de 10% la un moment dat în timpul tranzacționării obișnuite de miercuri, pentru a închide cu 6,29% mai mult. Compania nu are nicio afiliere cu conglomeratul sud-coreean Samsung Group, chiar dacă împărtășesc numele Samsung.
Baby Shark crushes all! More views than humans. https://t.co/48Ol3ZzhjP
— Elon Musk (@elonmusk) June 1, 2021
Câștigurile de miercuri au apărut după un tweet al lui Musk, marți dimineață, ora Asieia, care spunea: „Baby Shark le zdrobește pe toate! Mai multe vizualizări decât oamenii Planetei”.
Creșterea acțiunii a fost un alt exemplu de influență aparent supradimensionată a lui Musk asupra bursei.
Criptomonedele precum bitcoin și dogecoin au văzut anterior mișcări bruste în prețurile lor în urma comentariilor miliardarului Elon Musk. Tweet-urile sale au fost, de asemenea, legate de mișcările de pe piața bursieră în așa-numitele acțiuni meme, cum ar fi GameStop.
Acțiunile Samsung Publishing au crescut cu peste 76% în 2018, după ce piesa virală „Baby Shark” a spart primele 40 de topuri din Marea Britanie. Piesa a existat de peste un deceniu, conform rezultatelor căutării pe internet, dar coperta video din 2016, creată de compania afiliată Samsung Publishing, SmartStudy, a fost un factor principal de interes în întreaga lume.
Videoclipul a fost creat de divizia Pinkfong, despre care SmartStudy spune că „dezvoltă conținut creativ și animat pentru a oferi experiențe de învățare stimulante și distractive copiilor din întreaga lume”. Pinkfong își distribuie conținutul prin intermediul aplicațiilor și platformelor mobile precum YouTube și Amazon Video.