Update articol:

Unilever dorește să achiziționeze 75% din proprietarul FruFru

Unilever dorește să achiziționeze 75% din Good People SA (FRU21), deținătorul rețelei FruFru, reiese dintr-un raport transmis Bursei de Valori București.

Potrivit raportului, în data de 2 iulie 2019 conducerea Good People S.A. a fost informată de către acționarii săi: MIHAI DRAGOȘ SIMIUC, MĂDĂLIN SERGIU NEGUȚ, PHILIP ȘTEFAN HAUSMANINGER, JOHANN GABRIEL HEUBACH, MARIA CODRUȚA BRUJAN, MARIUS ZAHARIA GAVRIL (Acționarii) cu privire la următoarele:

„UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE S.A. („Unilever„), parte a grupului mondial Unilever, a semnat în data de 2 iulie 2019 un contract cu Acționarii prin care Unilever dorește să achiziționeze de la Acționari 75% din capitalul social al Good People S.A. Dl. Mihai Simiuc, fondatorul companiei, va rămâne acționar al Good People S.A., cu 25% din capitalul social al Societățîi, pe care ii deține în prezent.

Acest contract prevede condiții precedente uzuale de finalizare a tranzacției, incluzând dar fără a se limita la aprobarea Consiliului Concurenței din România, astfel cum a fost agreat contractual de către părți.

Numai după îndeplinirea tuturor condițiilor precedente, tranzacția se poate perfecta.

Prețul tranzacției nu este determinat la momentul semnării contractului, ci va fi stabilit în termen de 10 zile lucrătoare de la sfârșitul lunii anterioare lunii în care vor fi fost îndeplinite toate condițiile precedente prevăzute în contract.

Având în vedere condițiile precedente din contract și cerința de a determina prețul final la o dată ulterioară semnării contractului, nu există certitudine că acest contract va fi implementat.”

Good People a atras, în luna martie 2016, 4,55 milioane de lei prin vânzarea de obligaţiuni cu maturitate de cinci ani şi o dobândă fixă de 9% pe an, plătibilă trimestrial. Obligațiunile au fost listate la BVB.

Compania a fost înființată în anul 2005 sub numele Mondo di Pasta, având misiunea de a oferi o alternativă sănătoasă, calitativă și gustoasă la produsele de tip fast food, prezente la acel moment ca ofertă majoritară pe piața de “convenience food”. Încă de la înființare, produsele au fost comercializate sub marca frufru©.

Produsele frufru© se găsesc inclusiv în rețelele Mega Image, Inmedio și 1 Minute, Billa, OMV etc. În anul 2015 a fost lansată marca de sucuri Urban Monkey cu scopul de a adresa consumatorii tineri.