Dispozitivul NickWatch va fi disponibil pe piață din 2022
Rețeaua de televiziune ViacomCBS Networks International (VCNI) a anunțat lansarea primului ceas smart NickWatch de către Nickelodeon, la Mobile World Congress, în Barcelona.
Noul dispozitiv portabil, dedicat familiilor, oferă funcții de divertisment și comunicare, împreună cu tehnologie inovatoare, dezvoltată împreună cu partenerul tehnic specializat al ViacomCBS. Dispozitivul va fi disponibil pentru cumpărare în 2022.
„ViacomCBS este cunoscut pentru portofoliul său de mărci iconice care au modelat evenimentele actuale și cultura pop de zeci de ani. Acum, în timp ce privim spre viitor, NickWatch marchează o etapă importantă odată cu lansarea primului ceas inteligent conectat care valorifică puterea mărcilor noastre de consum. Această lansare strategică a produsului va valorifica IP-ul și conținutul nostru pentru a ne consolida și mai mult poziția de partener comercial de vârf, cu diverse medii de comunicare către consumatori, creând o nouă experiență captivantă ”, a declarat Raffaele Annecchino, Președinte și Director Executiv al ViacomCBS Networks International.
NickWatch va oferi copiilor independență, alături de numeroase opțiuni de divertisment având în centru iubitele personaje Nickelodeon. Platforma tehnologică de bază va oferi o linie directă de comunicare către familie și prieteni, va promova activitatea fizică și îi va ajuta pe copii să exploreze lumea cu încredere. Fiecare dispozitiv va fi format din: ceasul inteligent, două brățări de ceas (o brățară jucăușă Nickelodeon și încă o brățară pentru adulți, premium) și un dispozitiv de încărcare.
NickWatch este conceput pentru a încuraja o comunicare sănătoasă, aducând familiile laolaltă și alimentând, în același timp, un sentiment de independență. Acesta îi ajută pe copii să exploreze lumea cu încredere, știind că persoanele care au grijă de ei sunt la doar o atingere distanță.
Puterea jocului: Divertisment pentru Inspirație și Imaginație
Produsul îi va încuraja pe copii să aibă un stil de viață activ, promovând activități fizice și sociale, cu povești pentru a le stimula imaginația. Copiii se pot juca singuri sau împreună cu prietenii care au un NickWatch pentru a porni împreună în aceeași misiune.
Experiențele oferite de NickWatch vor include filtre foto distractive și caraghioase, efecte sonore de mișcare și instrumente muzicale care funcționează în funcție de mișcările mâinilor. Actualizări periodice ale conținutului cu noi jocuri, noi stickere, noi efecte sonore și multe altele vor fi adăugate în permanență.
Comunicare pentru a menține copiii și părinții conectați
Platforma va permite două moduri principale de comunicare: mesaje text și vocale. Părintele sau tutorele poate trimite mesaje copilului de pe telefonul său, iar copiii pot răspunde cu mesaje pre-scrise, voce-text, emoji sau fotografii. Copilul își poate apela părinții/contactele și poate primi apeluri de la contacte pre-selectate. Părinții pot crea grupuri, și trimite mesaje cu stickere, timere, memento-uri, fotografii, mesaje vocale, și pot crea chiar sondaje.
Copiii și părinții pot rămâne conectați printr-o funcție care le va permite tutorilor și membrilor familiei să vadă locația actuală a tuturor celor din familie prin GPS, Wi-Fi și turnuri celulare, descărcând pur și simplu aplicația de pe dispozitivul lor.
NickWatch by Nickelodeon a fost dezvoltat în parteneriat cu Watchinu, un start-up israelian de tehnologie, care a construit și va opera dispozitivul printr-un acord de licență cu VCNI.
Prețurile de vânzare și partenerii de distribuție, precum și disponibilitatea pieței vor fi anunțate ulterior de către ViacomCBS.
ViacomCBS Networks International (VCNI), divizie a ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC), este alcătuit din multe dintre cele mai emblematice mărci de consum din lume. Portofoliul său include Channel 5, Telefe, Network 10, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network, precum și serviciile de streaming Paramount+ și PlutoTV, și ViacomCBS International Studios, printre altele. Pe lângă serviciile inovatoare de streaming și produsele video digitale, ViacomCBS Networks International oferă capabilități puternice în soluții de producție, distribuție și publicitate pentru partenerii de pe cinci continente și din peste 180 de țări.
Nickelodeon, ajuns la 42 de ani de activitate, este marca de divertisment numărul unu pentru copii. Nickelodeon a dezvoltat un business variat la nivel global, punând copiii pe primul loc în toate activitățile. Brandul include programare și producție de televiziune în Statele Unite și în întreaga lume, produse, experiențe digitale, bazate pe locație și filme de lung metraj. Pentru mai multe informații, accesați http://www.nickpress.com. Nickelodeon și toate titlurile, personajele și logo-urile aferente sunt mărci comerciale ale ViacomCBS Inc. (Nasdaq: VIACA, VIAC).
Watchinu, un startup de tehnologie israelian, care se concentrează pe dezvoltarea de experiențe și soluții hardware / software unice pentru dispozitivele portabile și IoT. NickWatch este primul din linia de produse care pune oamenii și experiența în centru. Watchinu a fost fondat de două companii, Trackimo și Beta. Trackimo este un dezvoltator de soluții IoT lider mondial, specializat în dispozitive și platforme cloud de tehonologie de tracking și portabile. Beta este un centru de divertisment tehnologic și jocuri.