Update articol:

1.600.000 tranzacții efectuate prin intermediul Stațiilor de Plată SelfPay din cadrul unităților CEC Bank

CEC Bank și SelfPay, serviciul de Stații de Plată de tip self-service, marchează în primul an de la momentul lansării parteneriatului, 1.600.000 tranzacții prin cele 344 Stații de Plată din unitățile băncii, conform unui comunicat trimis redacției.

Parteneriatul a debutat cu încasarea facturilor de utilități prin intermediul Stațiilor de Plată, iar ulterior au fost implementate și alte servicii.

Astfel, începând cu luna septembrie 2018 a fost lansat serviciul de depunere în numerar în conturile clienților persoane fizice CEC Bank, în limita a 3.000 lei/tranzacție.

Anul acesta a fost implementată plata taxelor de pașaport la Stațiile de Plată, inclusiv prin intermediul cardului bancar la agențiile din centrele comerciale Park Lake și Plaza România, urmând să fie extinsă în perioada următoare și în celelalte unități. 

„Parteneriatul cu SelfPay se înscrie în linia digitalizarii și, implicit, a simplificării interacțiunii Client-Bancă. Stațiile de Plată sunt utilizate de un număr tot mai mare de clienți și estimăm că vom ajunge la peste 2,5 milioane de tranzacții efectuate anual”, a declarat domnul Cristian Nae, Director, Direcția de Administrare a Rețelei Teritoriale, CEC Bank.

„Numărul românilor care aleg Stațiile de Plată SelfPay pentru efectuarea plăților simple, de conveniență, a înregistrat creșteri semnificative în ultimii ani. Tranziția de la modul de efectuare a plăților la ghișee sau la un operator către tehnologiile moderne de plată a devenit o normalitate a epocii în care trăim, iar noi, la SelfPay, inovăm permanent pentru a transforma experiența consumatorilor într-una extrem de simplă și accesibilă. Ne bucurăm că viziunea noastră în privința evoluției plăților a fost împărtășită și de CEC Bank, iar rezultatele obținute ca urmare a echipării unităților bancare cu Stații de Plată sunt o confirmare a tendințelor pieței de profil”, a declarat domnul Adrian Badea, CEO SelfPay.