- Veniturile Grupului au fost de 262,4 milioane euro, fiind în scădere cu 14% comparativ cu primele nouă luni din 2024, afectate negativ de normalizarea deja realizată în H1 2025 pe piața turcă de carduri de plată, precum și de moderarea temporară față de contribuția semnificativă a vânzărilor de carduri metalice către clienții Fintech din Europa în anul trecut. Serviciile de management al documentelor și tehnologiile digitale au menținut o traiectorie solidă de creștere a veniturilor, reafirmând strategia noastră de succes de extindere geografică și a cotei de piață până în prezent. Veniturile Grupului din primele nouă luni ale anului 2025 au crescut cu 22% comparativ cu trimestrul doi 2025.
- EBITDA ajustat este de 36,1 milioane € (marjă de 13,7%), afectat de deficitul de venituri, în ciuda eforturilor de optimizare a costurilor și a unui mix de venituri mai favorabil orientat către veniturile din servicii. EBITDA ajustat din trimestrul trei 2025 de 16,8 milioane € (marjă de 17,0%), are o creștere de 16% față de aceeași perioadă din 2024 și mai mult decât dublu față de trimestrul anterior 2025, determinată de fluxul solid de cereri, precum și de contribuția serviciilor și soluțiilor cu marjă mai ridicată.
- Profit net de 9,8 milioane € (față de 16,3 milioane € în aceeași perioadă din 2024), a fost afectat de reducerea EBITDA și de creșterea cheltuielilor cu amortizarea și deprecierea (+12% față de trimestrul trei 2024), în ciuda scăderii cheltuielilor financiare (-14% față de 9M 2024). Profitul net din trimestrul trei 2025 de 7,4 milioane €, este în creștere cu 45% față de aceeași perioadă din 2024, susținut de creșterea EBITDA.
- Generare solidă de flux de numerar operațional de 23,2 milioane € (+23% față de primele nouă luni din 2024), datorită concentrării disciplinate asupra optimizării gestionării fluxului de numerar, precum și a ritmului redus de acumulare a capitalului de lucru. Generarea Fluxului de Numerar Liber (FCF) (flux de numerar operațional minus CAPEX) a fost de 11,7 milioane € față de 2,7 milioane € în primele nouă luni din 2024.
- Gradul de îndatorare al Grupului a fost menținut la nivel stabil (1,9x) cu datoria netă a Grupului de 91,2 milioane € (reducere de 4,4 milioane € față de sfârșitul anului 2024).
- Rezultatele din acest trimestru reafirmă previziunile anterioare ale conducerii privind un impuls puternic de creștere. Grupul rămâne bine poziționat pentru a livra o îmbunătățire semnificativă comparativ cu trimestrul doi 2024, sprijinit de inițiativele de eficiență, managementul disciplinat al costurilor, precum și de un mix favorabil de venituri orientat către servicii și soluții cu marje mai mari. Performanța actuală a Grupului subliniază succesul inițiativelor noastre strategice în creșterea sustenabilă a marjei și a câștigurilor pe termen lung.
În cursul celui de-al treilea trimestru, am înregistrat o creștere semnificativă secvențială și o îmbunătățire anuală solidă a EBITDA, confirmând orientarea noastră anterioară, impulsionată de eficiența operațională, un portofoliu robust și un mix de venituri tot mai orientat către servicii și soluții cu marjă mai mare. Generarea de flux de numerar liber și bilanțul consistent subliniază gestionarea financiară disciplinată și angajamentul nostru pe termen lung în crearea de valoare durabilă.
Având tehnologia în centrul strategiei noastre, AUSTRIACARD este bine poziționată pentru a transforma acest avânt în creștere sustenabilă. Vom continua să urmărim oportunități selective inorganice care adaugă capabilități strategice și extind aria noastră de acoperire pe piață, ca parte a angajamentului nostru de a crea valoare pe termen lung pentru clienții și acționarii noștri.”