Update articol:

Afacerile Orange România – 1,125 miliarde de euro, în 2018

Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 292 milioane de euro, în intervalul octombrie-decembrie, în creștere cu 1.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat. Cifra de afaceri totală pentru 2018 este de 1,125 miliarde de euro, iar creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a serviciilor fix-mobil și a consumului de date mobile, conform companiei.
Orange a transmis: “La 31 decembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.762.100 de clienți, în creștere cu 1.3% comparativ cu finalul T4 2017.
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 503.000 clienți, în creștere cu 27% faţă de T4 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 287.000 de clienți, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă din 2017.
În 2018, Orange a continuat investițiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G pentru încă 800.000 de locuitori din peste 1700 de localități nou acoperite. Totodată, în 2018 Orange și-a extins prezența 4G+ în peste 3000 de noi localități și în 80 de orașe. La finalul anului 2018, rețeaua 4G Orange acoperea 96.9% din populația țării și 100% din cea urbană. Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere a consumului de 70% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, o tendință ce este susținută prin investiții constante în extinderea rețelei și în menținerea calității serviciilor. Accesul la internet de mare viteză ajută la reducerea decalajului digital, în special în zonele rurale, contribuind inclusiv la
dezvoltarea economică a acestor zone.”În luna noiembrie 2018, Orange a lansat prima rețea națională LTE-M (Long Term Evolution for Machines), cu acoperire în peste 3.000 de localități. Această tehnologie este dedicată proiectelor IoT (Internet of Things), prin intermediul ei urmând să fie conectate milioane de dispozitive. Orange România ajută astfel companiile să se pregătească pentru viitor, putând să implementeze soluții de digitalizare și de transformare a modului în care își desfășoară activitatea, fie ca vorbim despre startup-uri și IMM-uri sau despre companii mari ce activează atât în domenii industriale, cât și în sfera serviciilor.
În noiembrie 2018, Orange Money a semnat un parteneriat strategic cu Visa care deschide calea către furnizarea de soluții financiare digitale inovatoare în România.
Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 59% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, ajungând la peste 129.000 de clienți la 31 decembrie 2018.