Update articol:

Cifra de afaceri a SelfPay a crescut cu 23% în primul semestru

Adrian Badea, CEO SelfPay Adrian Badea, CEO SelfPay
  • Numărul tranzacțiilor procesate în primul semestru din 2019 a fost de 5,8 milioane
  • Profit net de 0,7 milioane lei în primele 6 luni ale anului 2019
  • Cea mai mare rețea națională: 4.200 de Stații de Plată

 

SelfPay, liderul pieței locale de Staţii de Plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru din 2019 o cifră de afaceri de 42 milioane de lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, compania a raportat un profit net de 0,7 milioane de lei. O contribuție semnificativă la evoluția indicatorilor de business obținuți de SelfPay au avut-o, în egală măsură, creșterea rețelei de terminale, îmbogățirea portofoliului de servicii disponibile și îmbunătățirea ratei de adopție a Stațiilor de Plată de către clienți. Se remarcă o creștere substanțială a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din zona de plăți facturi. 

5,8 milioane de tranzacții procesate, în creștere cu 50%

În primele șase luni din 2019, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creștere de 130% față de aceeași perioadă a anului precedent.

De asemenea, rețeaua SelfPay a crescut cu 26%, depășind  4.200 de Stații de Plată la finalul lunii iunie 2019, față de nivelul de 3.344 de Stații de Plată, la finele primului semestru de anul trecut. 

Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în rețelele de retail modern, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.

SelfPay deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România. În prezent, reţeaua SelfPay numără mai mult de 4.200 de Statii de Plata, cu peste 120 de servicii disponibile,

Zebrapay, compania care deține și operează brandul SelfPay, și-a lansat operațiunile pe piața locală în 2009 și și-a dezvoltat continuu portofoliul de servicii prin semnarea de parteneriate cu jucatori importanţi din domenii precum: telecomunicaţii, utilităţi, financiar- bancar, autoritati locale, divertisment, transport, retail şi nu numai.