Având în vedere necesitatea adoptării unor măsuri pentru prevenirea îmbolnăvirii cu coronavirus (COVID-19), Societatea de Asigurare-Reasigurare City Insurance, liderul pieței de asigurări din România, lansează CityinsClaimsAssist, aplicația care elimină deplasările la asigurator sau centre de constatare, respectiv contactele directe cu alte persoane și scurtează timpul necesar finalizării dosarelor de daună RCA și Casco. Aplicația CityinsClaimsAssist este destinată tuturor clienților societății, brokerilor și persoanelor păgubite, fiind disponibilă atât pe platforma Android (Google Play), cât și pe iOS (App Store).
Principalul avantaj al aplicatiei este rezolvarea oricărui tip de daună RCA și CASCO, în orice moment al zilei, chiar de la locul evenimentului, potrivit unui comunicat al companiei .
Cu ajutorul aplicației mobile CityinsClaimsAssist, fiecare utilizator beneficiază de un proces de despăgubire simplificat, rapid și 100% online:
- Conectare rapidă în aplicație și încărcarea informațiilor de la locul evenimentului
- Asistență și instrumentare facilă a dosarului de daună
- Primirea unei oferte de despăgubire directă și comunicarea în aplicație cu inspectorul de daune City Insurance sau brokerul mandatat de către client
- Posibilitatea redirecționării către una din unitățile de reparații autorizate
- Posibilitatea plății despăgubirii direct în cont
“ În contextul pandemiei de coronavirus, misiunea noastră este să protejăm și să sprijinim clienții, persoanele păgubite în urma unor evenimente rutiere și proprii angajați, într-un mod sigur și eficient. Prin intermediul acestei aplicații, simplificăm și scurtăm fluxul de instrumentare și gestionare a unui dosar de daună. CityinsClaimsAssist oferă utilizatorilor aplicației control și asistență pas cu pas și acces în orice moment la propriul dosar de daună. Funcționalitatea și securitatea aplicației au fost testate deja în peste 20.000 de dosare de daună, astfel că astăzi punem la dispoziția publicului un instrument sigur. Suntem datori față de clienti, beneficiari și proprii angajați să identificăm și să aplicăm cele mai sigure și rapide soluții, evitând astfel contactul direct, mai ales în această perioadă“, declară Renato Szilagyi, Președinte al Directoratului City Insurance.