Update articol:

DIGI COMMUNICATIONS – măsuri suplimentare pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților, angajaților și partenerilor și furnizarea serviciilor în timpul epidemiei COVID-19

digi communications

DIGI COMMUNICATIONS N.V. informează acționarii și investitorii că aceasta, precum și filialele sale au luat măsuri suplimentare pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților, angajaților și partenerilor și furnizarea fiabilă a serviciilor în timpul epidemiei COVID-19.

Având în vedere situația actuală imprevizibilă, DIGI COMMUNICATIONS N.V.  spune că ia măsuri pentru a oferi cel mai înalt nivel de servicii și continuitatea activității, mai precis:
 cu excepția locațiilor din Italia și Spania unde avem prezență directă (care au fost închise în conformitate cu cerințele formulate de autoritățile publice competente), toate canalele dedicate clienților rămân deschise în acest moment (magazine, casierii, call center, etc.), aplicându-se în același timp măsuri specifice de protejare a sănătății clienților și angajaților;
 continuăm să furnizăm servicii la cel mai înalt nivel, fără întrerupere, toate resursele necesare pentru asigurarea continuității serviciilor noastre fiind disponibile în acest moment; 
 am dezvoltat și actualizat planurile de continuitate a activității pentru a răspunde prompt și eficient în cazul oricăror incidente perturbatoare apărute în timpul epidemiei de COVID-19, protejând totodată sănătatea angajaților noștri și minimizând impactul asupra furnizării serviciilor.
În acest scop, Societatea a adoptat, printre altele, următoarele măsuri:
 tuturor angajaților li s-a solicitat să lucreze de la distanță cât mai mult posibil și acolo unde este posibil;
 angajații a căror prezență la locul de muncă este necesară aplică protocoale de distanțare socială și de igienă bazate pe instrucțiunile autorităților de sănătate publică;
 clienții sunt încurajați să aplice protocoalele de distanțare socială, să evite utilizarea numerarului și să utilizeze serviciile și resursele noastre online sau alte servicii și resurse de la distanță pentru plata facturilor și plasarea de comenzi;
 au fost stabilite protocoale specifice de dezinfecție în toate locațiile noastre (birouri, magazine, casierii, call center, etc.);
 au fost inițiate proceduri de împărțire a echipelor în schimburi, de separare a personalului și de program de lucru flexibil în vederea atenuării riscului de infectare a unei echipe întregi și pentru a asigura continuitatea tuturor serviciilor noastre (internet și date fixe, telefonie și date mobile, telefonie fixă, cablu TV, televiziune DTH și platforme online); și
 toate deplasările angajaților în țări în care există un risc crescut de infecție au fost anulate sau  amânate.

 

BVB | Știri BVB

VRANCART SA (VNC) (30/01/2023)

Raport auditor - art. 108 Legea 24/2017 (R) - Tranzactii raportate in S2 2022

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (30/01/2023)

Indreptare erori materiale in tranzactiile parti afiliate incheiate in S2 2022

MedLife S.A. (M) (30/01/2023)

Amendament - raport conf. art. 108 din Legea 24/2017 (R) ianuarie - iulie 2022

IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. (IMP) (30/01/2023)

Amendament - Raport conf. art. 108 Legea 24/2017 (R)