Update articol:

evoMAG crește vânzările din showroom. 30% din comenzi sunt ridicate personal de clienți, în 5 minute

  • În showroom-ul evoMAG sunt procesate zilnic sute de comenzi

  • Timpul de predare a comenzilor în showroom-ul evoMAG a fost redus la jumătate

Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienți, direct din showroom, iar termenul mediu de predarea a produselor este de 5 minute, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Creșterea vânzărilor în showroom a fost determinată de o serie de măsuri adoptate de evoMAG și este cu atât mai importantă cu cât, în contextul actual, consumatorii români au tendința să limiteze drumurile în magazine.

Una dintre cele mai importante măsuri care a generat acest rezultat a fost investiția în sistemul de management al depozitului, care a adus și o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc. Iar acest lucru a permis și o optimizare a stocurilor la nivel general, dar și o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse. A urmat apoi reorganizarea activității din depozit, de recepție a mărfurilor și de procesare a coletelor, organizând mai multe locații de recepție și mai multe locații de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

„Anul trecut, s-au alăturat echipei noastre 15 colegi noi, inclusiv în depozit, la recepția mărfurilor și la procesarea coletelor și în showroom, iar împreună cu măsurile luate anterior, am reușit eficientizarea procesului de predare a comenzilor în showroom, reducând timpul cu peste 50%, termenul mediu în care un client își primește comanda în showroom este acum de 5 minute”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că, zilnic, în showroom, sunt procesate sute de comenzi.

Creșterea numărului de comenzi ridicate din showroom a fost generată și de măsurile de siguranță adoptate care presupun că:

– angajații și clienții au obligația de a purta mască în interior;

– incinta este aerisită la un interval de cel mult 2 ore;

– bancurile de probă, mânerele ușilor, echipamentele prezentate în showroom sunt dezinfectate la fiecare 3 ore;

– accesul în showroom este limitat la 6 clienți simultan;

– la intrarea în showroom sunt amplasate mesaje informative care anunță prezența substanțelor dezinfectante în showroom: gel dezinfectant, spirt, șervetele umede etc.

Anul trecut, a crescut și numărul de comenzi plasate direct din showroom, ajungând, în medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic. Rolul consultanților evoMAG este important în acest caz, aceștia sprijinind clienții să identifice mai simplu și să comande produsele dorite, și chiar să facă alegerea potrivită din mai multe opțiuni. În ultimul an, angajații evoMAG au parcurs mai multe training-uri specifice poziției ocupate, astfel că specialiștii în vânzări din showroom își pot aduce inputul inclusiv în zona specificațiilor tehnice, a garanțiilor, a prețului produselor etc.

La ridicarea produselor din showroom, fiecare client primește un cadou, numărul cadourilor oferite clienților anul trecut depășind 35.000. Acestor beneficii li se adaugă posibilitatea accesării plății în rate, fără dobândă, direct în magazin, acces gratuit la suficiente locuri de parcare (astfel încât să acopere nevoile tuturor clienților în orice moment al zilei) la locația evoMAG și Wi-Fi gratuit.  Clienții care vin în showroom-ul evoMAG pot testa cele mai noi gadget-uri, laptopuri, tablete, smartphone-uri etc., precum și cele mai noi jocuri în gaming corner-ul dedicat.

Pentru a se asigura că produsele funcționează în acord cu specificațiile din fabrică, clienții pot face proba tuturor echipamentelor achiziționate imediat după ridicarea acestora.

1.000 de trotinete reparate în service-ul evoMAG

Cât privește produsele pentru care se optează ridicarea din showroom, acestea corespund celor mai vândute produse, la nivel general: electronice, electrocasnice mici, produse pentru casă și grădină și pentru sport & fitness, un loc aparte având aici trotinetele electrice.

Această categorie de produse a înregistrat anul trecut o creștere de 20%, iar evoMAG a investit în înființarea unui service de trotinete electrice, fiind primul magazin online din România care oferă acest serviciu.

De la înființare, în iulie anul trecut, și până în prezent, în service-ul evoMAG au fost reparate aproximativ 1.000 de trotinete, cele mai frecvente defecțiuni ale trotinetelor electrice fiind generate de folosirea necorespunzătoare a acestora, mai ales, pe fondul lipsei de cunoștințe a utilizatorilor în utilizarea acestor tipuri de produse.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

 

BVBStiri BVB

Sphera Franchise Group (SFG) (09/04/2021)

Raport voluntar privind tranzactiile cu partile afiliate in 2020

OIL TERMINAL S.A. (OIL) (09/04/2021)

Solicitare a actionarului majoritar privind sedinta AGOA 29.04(04.05).2021

ROMPETROL WELL SERVICES S.A. (PTR) (09/04/2021)

Solicitare completare ordine de zi AGOA 26(27).04.2021

FOND DESCHIS DE INVESTITII ETF TRADEVILLE (TVBETETF) (09/04/2021)

Preluare administrare ETF BET Tradeville de catre SAI Patria Asset Management SA

ELECTROARGES SA (ELGS) (09/04/2021)

Solicitare Completare Ordine de Zi - AGOA 26/27.04.2021