Update articol:

Fater (OTP Bank): Clienţii sunt cei care să aleagă dacă interacţiunea cu banca este fizică sau online

Clienţii sunt cei care trebuie să aleagă dacă vor să se ducă fizic la bancă sau interacţiunea să fie făcută online, a afirmat, joi, Gyula Fater, CEO al OTP Bank România, într-o conferinţă de presă.

“Clienţii ar trebui să aleagă dacă se duc fizic la bancă sau contactul este online, nu să-i oblige banca să fie mai digitalizaţi. Deşi atât partea digitală, cât şi cea fizică, sunt importante pentru noi în mod egal, totuşi iniţiativele şi proiectele băncii au fost axate pe partea digitală în ultimii ani”, a spus el, potrivit Agerpres.

Banca a revizuit cu totul serviciile de internet banking, pentru ca acestea să fie mai prietenoase cu clienţii.

“IT-ul este un pilon foarte important pentru orice bancă. 50 milioane lei am investit în sistemele IT, ceea ce include mentenanţă şi posibilitate de multe dezvoltări pe viitor. Aceasta arată cât de mult partea digitală este importantă pentru bancă”, a precizat Fater.

La rândul său, Constantin Mareş, director executiv în cadrul băncii, responsabil cu divizia IT, a adăugat că unii angajaţi ai companiei au lucrat mai bine de acasă, odată cu apariţia pandemiei.

“Înainte de pandemie aveam colegi care nu puteau trăi fără hârtii, fără lucruri pe care să le atingă fizic. Odată cu venirea pandemiei, 97% dintre colegii din head-office au lucrat de acasă, adică aproape toată lumea care a putut face asta a făcut-o. Şi am îndeplinit cu bine toate lucrurile profesionale. Mai mult decât atât, în IT am constatat o accelerare a lucrărilor, pentru că avem colegi care sunt responsabili şi timpul pe care îl petreceau pe drum au muncit, nu au pierdut timpul utiându-se la filme pe Neflix sau plimbându-se în parc”, a arătat Mareş.

Automatizările şi digitalizarea nu trebuie privite ca o modalitate de a înlocui oamenii, ci ca pe o cale de a le uşura munca angajaţilor, consideră el.

Mareş a fost numit director general adjunct al OTP Bank Româna şi va coordona noua Divizie Digital, creată în cadrul strategiei de dezvoltare locală a băncii, care susţine transformarea organizaţională şi obiectivul de creştere şi extindere la nivel naţional, potrivit unui comunicat al băncii, remis, joi, AGERPRES.

Divizia Digital are responsabilitatea de a aduce mediul digital şi soluţiile de banking ale OTP Bank România mai aproape de client, în funcţie de nevoile sale, prin procese operaţionale rapide şi eficiente, soluţii digitale simple şi sigure şi consultanţă personalizată.

“Crearea Diviziei Digital este o consecinţă naturală a implementării viziunii OTP Bank de a se dezvolta prin digitalizare şi inovaţie. Reprezintă, de asemenea, o recunoaştere a contribuţiei semnificative pe care colegii din aceste echipe o au la transformarea culturală şi digitală a băncii. Plasarea noastră la intersecţia dintre tehnologie şi interacţiunea cu clientul ne dă responsabilitatea de a oferi servicii de cel mai înalt nivel atât pentru clienţi, cât şi pentru colegi. Iar, pe de cealaltă parte, ne onoreaza şi ne motivează să continuăm, cu multă energie şi entuziasm, progresul în cadrul programului Apollo”, a declarat Constantin Mareş, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

Obiectivele sale de management la conducerea Diviziei Digital includ stimularea performanţei, creşterea mediului inovativ intern, odată cu crearea unui mediu de lucru optim pentru dezvoltarea profesională şi poziţionarea OTP Bank România în elita celor mai doriţi angajatori din România.

Constantin Mareş are o experienţă de 25 ani în sistemul bancar, iar în ultimii 20 ani a ocupat poziţii de top şi senior management.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9, în funcţie de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018.

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală şi de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 16 ani de prezenţă de piaţa locală. Banca deserveşte zilnic aproape 16,3 milioane de clienţi din 11 ţări.

BVB | Știri BVB

ROMCARBON SA (ROCE) (03/12/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

ROMCAB SA (MCAB) (03/12/2021)

Hotarare AGEA 03.12.2021

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (03/12/2021)

Tranzactii parti afiliate EFSA - OPCOM

TERAPLAST SA (TRP) (03/12/2021)

Hotarari AGA E 3 decembrie 2021

AQUILA PART PROD COM (AQ) (03/12/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014