Update articol:

Grupul Floria, afaceri consolidate de 22 milioane de lei în 2018

Marina Popescu, Director General Floria.ro. Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Floria.ro generează 30% din total, divizia B2B urcă la 57%

Grupul Floria, grup de firme ce activează în domeniul floristic în România, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifra de afaceri consolidată la nivel de Grup de 22 milioane de lei.
Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.
Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

Potrivit unui comunicat de presă, dinamica pozitivă a diviziei B2B a fost susținută de evoluția vânzărilor depozitului de flori și plante și concentrarea pe distribuția către clienții cu volume mari, unde Grupul Floria lucrează deja cu lanțuri internaționale precum Carrefour, BricoDepot, Selgros și Mega Image.

Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda.

Vânzările B2B către clienții key account se desfășoară prin echipa de vânzări dedicată, în timp ce vânzările către IMM se realizează prin intermediul platformei online de comenzi, în care floriștii și reprezentanții florăriilor din toată țara pot comanda florile direct în florărie sau atelier.

Floria.ro își menține ponderea de 30%, cu vânzări de 6,5 milioane de lei

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, și-a menținut ponderea în total la 30%, cu afaceri de 6,5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.
„Anul acesta ne îndreptăm și mai mult atenția către optimizare site-ului și creștere sustenabilă. Lucrăm deja la îmbunătățirea fluxului de achiziție și avem în plan schimbări ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum”, declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

În ceea ce privește preferințele clienților, aceștia și-au îndreptat atenția către buchetele cu volum considerabil și diametru de 25-30 cm, care combină flori de sezon diverse. Cele mai vândute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocentă și Dragoste Nemărginită, topul fiind identic cu cel înregistrat în 2017.

Rețeaua de florării Floria cuprinde 4 florării în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni și Băneasa Shopping City, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.
Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), rețeaua de florării Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice și décor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA (Rețeaua Floria SRL), precum și vânzări engros (Floria International Wholesale SRL).