Update articol:

McDonald’s dă 300 de milioane de dolari pe o companie de tehnologie, care să îi revoluționeze meniurile

McDonald’s Corp. face cea mai mare achiziție din ultimii 20 de ani, cumpărând o companie de tehnologie, pentru a personaliza mai bine meniurile, în procesul de digitalizare.

Cel mai mare lanț de restaurante din lume cheltuie mai mult de 300 milioane dolari pe Dynamic Yield Ltd., potrivit unei persoane familiarizate cu problema, citată de Bloomberg. Cu noua tehnologie, restaurantele McDonald’s pot să varieze afișarea articolelor de pe meniurile electronice, în funcție de factori cum ar fi vremea – mai multă cafea în zilele reci și înghețată în zilele fierbinți, de exemplu – și ora preferințelor zilnice sau regionale. Meniurile vor sugera, de asemenea, elemente suplimentare clienților.

Începând cu anul 2015, CEO-ul Steve Easterbrook a mizat pe tehnologie – introducând inclusiv chioșcuri de tip self-order, meniuri digitale și livrare – pentru a stimula vânzările și a ajuta McDonald’s să iasă în evidență printre rivali. Din moment ce McDonald’s rareori efectuează achiziții, cumpărarea Dynamic Yield demonstrează dorința companiei de a utiliza tehnologia pentru a accelera creșterea în industria de restaurante extrem de competitivă.

„Tehnologia este un element critic al planului nostru de creștere a vitezei”, a declarat Easterbrook într-o declarație.

McDonald’s a testat tehnologia Dynamic Yield în S.U.A. în 2018 și o va introduce pe scară mai largă în acest an, pentru meniurile drive-through. Compania intenționează, de asemenea, să extindă capacitatea de a vinde pe piețele din străinătate.

Odată cu acest acord, McDonald’s devine unicul proprietar al Dynamic Yield, cu sediul în New York și Tel Aviv. Lanțul fast food va continua să investească în Dynamic Yield, care va rămâne o companie independentă. Site-ul Dynamic Yield arată că între clienții companiei s-au numărat Urban Outfitters Inc., Ikea și HelloFresh.