Update articol:

Misavan, producător și distribuitor la nivel național de produse de curățenie și dezinfecție, a adaptat gama profesională Dr. Stephan pentru zona de retail și consumatori casnici

Misavan, producător și distribuitor la nivel național de produse de curățenie și dezinfecție, și-a consolidat poziția pe piața de profil prin adaptarea gamei profesionale Dr. Stephan pentru zona de retail și consumatori casnici, potrivit unui comunicat al companiei . Vânzările companiei pe acest segment reprezintă deja 40% din totalul vânzărilor înregistrate de această gamă de produse. Mai mult, în magazinul online www.misavan.ro, produsele profesionale Dr. Stephan au reprezentat peste 50% din vânzările totale ale platformei.

Producătorul din Iași a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 16,6 milioane de euro (80 milioane de lei), iar anul acesta mizează pe o creștere de 14% a volumului de vânzări.

”Inițial, gama de produse premium Dr. Stephan a fost dezvoltată pentru a fi utilizată în HoReCa și industrie, Misavan fiind unul dintre jucătorii cheie de pe piața produselor profesionale de curățenie și dezinfecție destinate zonei B2B. Clienții de business care utilizau gama au observat rapid eficiența produselor, ne-au trimis feedback pozitiv și ne-au cerut să le producem și în ambalaje ușor de folosit acasă. Așa a apărut gama de retail Dr. Stephan, gamă care cuprinde atât produse de curățenie cât și produse de dezinfecție, întrucât dezinfecția completează curățenia, nu o suplinește, iar curat nu înseamnă neapărat și dezinfectat”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

”La declanșarea pandemiei, eram pregătiți pentru noile condiții de piață, gama noastră cuprinzând deja 12 dezinfectanți pentru suprafețe și igienă personală avizați deja de Ministerul Sănătății încă de acum 5 ani. Și subliniez acest lucru, pentru că au fost supuse rigorilor autorizării, obținând certificarea într-un context în care foarte puține companii o aveau, comparativ cu cele din prezent”, completează Ciprian Otea.

Produsele Dr. Stephan se găsesc atât în formate mari, special destinate utilizatorilor industriali, cât și în formate mici, ușor de utilizat de consumatorii casnici. De la izbucnirea pandemiei de COVID-19, cele mai căutate produse din această gamă au fost Aseptic Gel (dezinfectant pentru mâini), Descol-75 (spray dezinfectant hidroalcoolic pentru suprafețe multiple) și Fresc (dezinfectant pentru pardoseli și suprafețe).

“Am anticipat creșterea semnificativă a comerțului online, iar în urmă cu 3 ani am lansat magazinul online. Fiind în plină pandemie, ne-am asigurat ca produsele Misavan ajung în siguranță atât către consumatorii finali cât și către clienții persoane juridice, prin intermediul comenzilor online. Cu ajutorul magazinului online, am reușit să răspundem cererii mari și nevoilor consumatorilor”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

În ceea ce privește planurile de viitor, Misavan va investi în modernizarea facilităților de producție, extinderea gamelor de produse, respectiv dezvoltarea capacității logistice și de transport.

 

Compania Misavan, specializată pe producerea și distribuirea de produse și soluții de curățenie, a fost înființată la Iași, în urmă cu 20 de ani. Inițial, obiectul principal de activitate a fost distribuția produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-și ulterior activitatea pe piața produselor și soluțiilor de curățenie preponderent către domeniul profesional (HoReCa, office, medical, industrie și auto). Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse și soluții complete de curățenie și dezinfecție. Peste 8,000 de clienți B2B au încredere și recomandă produsele Misavan. Anul acesta, compania și-a consolidat poziția și pe zona de clienți finali, produsele de curățenie și dezinfecție fiind adaptate utilizării pe orice suprafață din locuințele consumatorilor. În prezent, compania are un număr de 269 de angajați.