Update articol:
COMUNICAT

Primii beneficiari ai programului de susținere a antreprenorilor locali “Go Local” și-au inaugurat locațiile în proiectul Iulius

Compania IULIUS continuă programul Go Local, prin care sprijină business-urile locale, aflate la început de drum, să acceseze reţeaua sa de centre comerciale. Primii beneficiari au deschis deja locaţii, alţii au participat la târguri, iar mulţi se află în etapa finală de semnare a parteneriatului. Antreprenorii locali interesaţi pot aplica online, accesând: www.iuliuscompany.ro/golocal.

Peste 150 de mici întreprinzători s-au înscris, până în prezent, în programul Go Local, pe care compania IULIUS l-a demarat în toamnă. Campania îşi propune să îi încurajeze pe antreprenorii locali care nu au mai fost prezenţi în centre comerciale sau mall-uri să intre în proiectele IULIUS, oferindu-le o serie de avantaje. Programul este implementat în cele două ansambluri mixed-use ale companiei, Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara, dar şi în reţeaua Iulius Mall din Suceava, Iaşi şi Cluj-Napoca. Obiectivul este de a creşte numărul de retaileri activi şi, din acest program, în cinci ani, să se dezvolte noi reţele de antreprenori la nivel naţional.

Producători de articole artizanale sau cosmetice organice, mici întreprinzători din HORECA şi din entertainment, florării, producători apicoli, magazine cu produse pentru copii, antreprenori din domeniul serviciilor sunt câteva dintre profilurile celor care s-au înscris în program. Pe lângă prezenţa în cele mai importante centre comerciale din România, Go Local le oferă celor selectaţi beneficii precum scutirea temporară de la plata chiriei sau reduceri, flexibilitate la durata contractului, campanii de promovare, consultanţă şi, cel mai important, vizibilitate şi clienţi mai numeroşi.

Interesul este foarte mare şi, de curând, au fost inaugurate primele două locaţii, 20 de aplicanţi se află în etapa finală de semnare a parteneriatului, iar alţii au participat la târguri.

Vlad Giurgica a deschis, în ansamblul mixt Palas Iaşi, prima sa locaţie dintr-un proiect de retail, după alte trei în parcurile din oraş. Întors acasă după 17 ani petrecuţi în Italia, Vlad şi-a investit economiile într-un concept inedit de cafenea mobilă, sub forma unei triciclete. „Publicul a fost curios să afle cum facem o cafea atât de bună pe un spaţiu atât de mic. Am fost primiţi cu încredere şi ne-am dorit să fim prezenţi şi în inima oraşului, în ansamblul Palas. Programul Go Local este o mână de ajutor pentru cei care vor să pornească o afacere cu un cost mai mic, fiind o iniţiativă oportună, mai ales în această perioadă dificilă”, spune antreprenorul. Preparatul altfel din meniu îl reprezintă cafeaua sau ciocolata caldă savurată într-un pahar comestibil, dintr-o napolitană specială. Şi pentru că ştie cât de importantă este susţinerea la început de drum, Caffe Alé comercializează vara, în locaţile sale, zmeură proaspătă de la un producător local.

După ce a devenit mamă, clujeanca Tunde Szabo a căutat modalităţi prin care să-şi suplimenteze bugetul, lucrând de acasă. Pentru că dintotdeauna i-a plăcut să creeze diverse lucruri artizanale, iar soţul este actor la teatrul de păpuşi, după mai multe încercări a ajuns să confecţioneze marionete de tip Muppets. Aşa a luat fiinţă „Ferma de Păpuşi”, marionetele fiind comercializate mai întâi la târguri şi online, iar din luna decembrie şi în Iulius Mall Cluj, după ce ideea a fost selectată în programul Go Local. „Am văzut online o reclamă şi am aplicat. Sunt foarte fericită că pot beneficia de program, este un ajutor deosebit, mai ales în timpurile acestea, când totul este nesigur. Primele zile au fost foarte bune, clienţii s-au bucurat şi au profitat că au găsit marionete la insula noastră. Procesul de selecţie a fost unul facil şi le mulţumesc celor de la Iulius Mall care au văzut fantezie în produsele mele”, spune Tunde Szabo.

Alţi participanţi şi-au făcut cunoscute produsele la târgurile organizate în proiectele companiei IULIUS din ţară. Este şi cazul „Asociaţiei Producătorilor locali: Produs în Iaşi”, care este prezentă, în această perioadă, pentru a doua oară în trei luni, la un târg în ansamblul mixt Palas, unde promovează o comunitate formată din 10 mici întreprinzători.

 Go Local se înscrie în strategia de sustenabilitate a companiei – IULIUS în comunitate – care are în centru aspectele de mediu, investiţiile în oameni şi comunitate, cu accent pe cele mai bune practici în guvernanţa corporativă şi de etică în afaceri. Business-urile care finalizează procesul de selecție beneficiază de măsuri de susținere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei şi reduceri între 25 – 50%, flexibilitate la durata contractului, precum şi campanii de promovare şi consultanță integrate, pachete de beneficii care pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro.

 IULIUS sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cele cinci proiecte ale sale, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naționali, de aproximativ 20%.

BVB | Știri BVB

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (24/06/2022)

Finalizarea ofertei publice de cumparare

TERAPLAST SA (TRP) (24/06/2022)

Desemnare agent de plata pentru dividende 2021

C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA (TEL) (24/06/2022)

Acceptare mandate membri provizorii Directorat

PURCARI WINERIES PUBLIC COMPANY LIMITED (WINE) (24/06/2022)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (24/06/2022)

Raport conf. art. 108 Legea 24/2017 (R)