Update articol:

Ursus Breweries a lansat campania „Dă-i de gust cu Azuga”

Azuga Nepasteurizată, relansată anul trecut ca o bere artizanală, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne, dă startul unei campanii promoționale ieşită din tipare. Până pe 10 decembrie, românii care aleg să savureze Azuga Nepasteurizată se pot înscrie în tragerea la sorți pentru a putea câștiga un ARO M461, un autovehicul emblematic, recondiționat pentru a fi cât mai aproape de modelul original.

„Azuga onorează spiritul românesc, precum și moștenirea unor branduri iconice care se pot oricând reinventa, devenind contemporane. Din acest motiv am alăturat două simboluri încărcate de nostalgia trecutului într-o campanie ce oferă bucuria unor experienţe autentice. Pentru noi, drumul este la fel de important ca destinaţia, iar o călătorie într-un ARO M461 recondiţionat cu siguranţă este ceva memorabil.”, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries.

Pentru a participa în campanie, consumatorii trebuie să cumpere Azuga Nepasteurizată din localurile partenere (publicate pe website) din București sau Cluj-Napoca sau din magazinele Carrefour din țară și să înscrie lozul promoțional sau bonul fiscal pe platforma www.bere-azuga.ro. Câștigătorul va fi selectat în urma unei trageri la sorți ce va avea loc pe 13 decembrie 2018. Regulamentul promoţiei este disponibil în mod gratuit pe website.

Datorită performanţei şi tehnologiei îmbunătăţite (faţă de celelalte modele ARO de la momentul respectiv), ARO M461 a devenit un model căutat de colecţionari. Premiul oferit în cadrul campaniei este unul dintre ultimele astfel de vehicule existente în România şi a fost înmatriculat pentru prima dată acum o jumătate de secol, la 1 iunie 1969.

BVBStiri BVB

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (20/10/2020)

Tranzactii parti afiliate - SDTN si EFSA

TERAPLAST SA (TRP) (20/10/2020)

Detalii teleconferinta T3/2020

Sphera Franchise Group (SFG) (20/10/2020)

Incheierea actelor juridice cu partile afiliate