Update articol:
SĂPTĂMÂNA INDUSTRIEI DE GAMBLING

Valentin-Adrian Georgescu, CEO NOVOMATIC România: Piața românească de gambling, estimată la peste 1 miliard de euro, din ce în ce mai tentantă pentru furnizorii de tehnologie și servicii

”Provocările legislative din acest domeniu ne motivează să căutăm strategii de afaceri pentru un parteneriat câștigător de ambele părți, fapt dovedit de lansarea programului WIN-WIN, imediat după implementarea OUG 114/2018.”

Piața jocurilor de noroc din online este în continuă expansiune, fiind din ce în ce mai dinamică și mai competitivă, cu largi perspective de viitor. Partea de landbase ajută la dezvoltarea online-ului, așa că este important ca fiecare organizator să targeteze corect tipul de clienți pentru fiecare în parte, iar apoi să găsească o sinergie între cele două, care să garanteze succesul brand-ului, consideră Valentin-Adrian Georgescu, CEO NOVOMATIC România.

Reporter: Care sunt oportunitățile pieței de gambling în prezent?

Valentin-Adrian Georgescu: Piața de gambling din România a fost estimată la peste un miliard de euro, drept urmare, devine din ce în ce mai tentantă pentru furnizorii de tehnologie și servicii.

Deși industria este caracterizată de o dinamică importantă (ceea ce poate fi privit ca oportunitate), iar cadrul de organizare al activităţii depinde de legislație, perspectivele sunt încurajatoare.

Reporter: Care sunt problemele cu care vă confruntați în industria de gambling? Ce soluții de rezolvare vedeți?

Valentin-Adrian Georgescu: Provocările asigură succesul unei companii. În industria de gambling cred că este important să transformăm amenințările în oportunități de dezvoltare, să venim cu noutăți pe piață și să ne sprijinim în permanență partenerii și clienții.

Reporter: Ce efecte a avut OUG 114/2018 asupra companiei NOVOMATIC România?

Valentin-Adrian Georgescu: Provocarile legislative din acest domeniu ne motivează să cautăm strategii de afaceri pentru un parteneriat câștigător de ambele părți, fapt dovedit de lansarea programului WIN-WIN, imediat după implementarea OUG 114/2018. Prin acet program acordăm un discount de 50% din costul suplimentar al noii taxe de autorizație partenerilor noștri de afaceri, ceee ce ne-a ajutat să-i fidelizăm.

Reporter: Cum a fost anul acesta pentru NOVOMATIC România, din punct de vedere al activității?

Valentin-Adrian Georgescu: La începutul anului 2019 am câștigat la Londra, pentru al doilea an consecutiv, premiul „Casino Supplier of the Year”, fapt care ne reconfirmă recunoașterea contribuției companiei ca furnizor de tehnologie inovatoare și de încredere la nivel ințernational, consolidând, astfel, sloganul companiei, „Winning Technology”.

Atât la nivel global, cât și în România, activitatea noastră este un succes garantat de experiența echipei NOVOMATIC România, care setează trendurile industriei de gambling.

Reporter: Ce proiecte de viitor aveți în vedere?

Valentin-Adrian Georgescu: Proiectele noastre se bazează pe menținerea standardelor tehnologice înalte, iar noutățile vor fi dezvăluite pe parcurs. O parte dintre acestea le veți putea descoperi la EAE 2019 (n.r. Entertainment Arena Expo), în perioada 3-5 Septembrie, unde am pregătit pentru clienții noștri surprize inedite. Noul nostru slogan, ”Continuăm să inovăm pentru succesul dumneavoastră!” este un angajament de viitor pentru a menține o relație transparentă și de încredere cu partenerii noștri, pentru a contribui la crearea unui cadru legislativ competitiv, dar și la protejarea jucătorilor.

Reporter: Cum a evoluat piața jocurilor de noroc online anul acesta și cum a influențat activitatea companiei dumneavoastră?

Valentin-Adrian Georgescu: Piața jocurilor de noroc din online este în continuă expansiune, fiind din ce în ce mai dinamică și mai competitivă, cu largi perspective de viitor. Ne pliem pe acest trend ascendent și căutăm să venim în întâmpinarea clienților cu oferte care să le garanteze o experiență de joc inedită. Partea de landbase ajută la dezvoltarea online-ului, așa că eu consider că este important ca fiecare organizator să targeteze corect tipul de clienți pentru fiecare în parte, iar apoi să găsească o sinergie între cele două, care să garanteze succesul brand-ului.

 

BVBStiri BVB

ELECTROARGES SA (ELGS) (12/08/2020)

Raport curent - Decizie ASF - Referitor solicitare Tudor Dumitru

CONPET SA (COTE) (12/08/2020)

Disponibilitate raport S1 2020

TERAPLAST SA (TRP) (12/08/2020)

Convocare AGAO - 14.09.2020

C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA (TEL) (12/08/2020)

Actualizare date personale membru Consiliul de Supraveghere