Update articol:

Vodafone România a raportat venituri în creştere cu 2%, la 31 decembrie 2019; baza de clienţi a ajuns la 11 milioane

Sursa Pixabay

Veniturile totale ale Vodafone România au crescut cu 2%, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce numărul clienţilor a ajuns la 11 milioane, în creştere cu 11,11% raportat la perioada de referinţă, reiese din datele companiei, publicate miercuri, anunță Agerpres.

Operatorul telecom menţionează că, urmare a finalizării procesului de achiziţie a UPC România în data de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ şi cifrele raportate de UPC România.

Potrivit sursei citate, valoarea ARPU (Average Revenue Per User – Venitul Mediu Per Utilizator) mobil a fost de 5,1 euro, în trimestrul încheiat la finele anului trecut.

La nivel general, în 2019, veniturile totale au înregistrat o creştere de 2% în bază organică, în comparaţie cu 31 decembrie 2018, iar baza totală de clienţi este de 11 milioane, faţă de 9,9 milioane în aceeaşi perioadă din anul anterior.

În urmă cu un an, pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2018, Vodafone România raportase veniturile din servicii ale companiei de 180,2 milioane de euro, în timp ce veniturile organice din servicii scăzuseră în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut cu 0,8%, din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenţi/minut la 0,84 eurocenţi/minut pentru apelurile de voce mobilă.

La aceeaşi dată, abonaţii Vodafone România reprezentau 40,9% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 59,1%.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.

Vodafone Group are divizii în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.

La 30 septembrie 2019, Grupul avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.