Watford Insurance Company Europe (Watford Insurance) își lansează, astăzi, operațiunile în România, urmând să ofere produse de asigurare auto și produse auxiliare atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, potrivit unui comunicat de presă.
Produsele companiei sunt distribuite prin rețeaua locală de brokeri de asigurare, care în prezent intermediază mai mult de 60% din volumul de prime din piața de asigurări din România. Pe termen scurt și mediu, Watford Insurance își propune să extindă oferta de produse și către alte linii de asigurare, cum ar fi proprietăți imobiliare, răspunderi civile, accidente și sănătate, maritim și aviație.
Watford Insurance este o subsidiară deținută 100% de Watford Re Ltd., o companie globală de asigurări și reasigurări. Watford Group are o capitalizare de 1,2 miliarde $ la data de 31 decembrie 2017. Subsidiarele de subscriere Watford Group, inclusiv Watford Insurance, au primit rating „A-“ (Excelent) de la compania de rating AM Best și rating „A“ de la Kroll Bond Rating Agency, confirmând astfel puterea financiară a grupului.
Valandis Elpidorou, Reprezentant Legal al Watford Insurance – Sucursala București, a declarat: “Am decis să extindem activitatea Watford Insurance în România în urma unei evaluări atente a mediului de afaceri și a cadrului de reglementare și supraveghere. Watford Insurance funcționează în piața Uniunii Europene începând din 2015, în principal în Irlanda și Marea Britanie, iar România este prima țară din Europa Centrală și de Est în care am decis să activăm. Avem în plan generarea unei creșteri organice a afacerii și o diversificare a portofoliului, prin produse adaptate nevoilor pieței și consumatorului român”.
Watford Insurance a externalizat administrarea activității pentru operațiunile din România către furnizorul local de servicii de asigurare Intaro Insurance Services SA.
Watford Re Ltd este un asigurător și reasigurător global, cu prezență pe piața mondială din 2014 în SUA, Europa și Asia. În 2015 Watford a început operațiunile de asigurări în Europa și SUA pentru a oferi produse și soluții de specialitate unei baze de clienți extinse în aceste regiuni.