Modul de lucru hibrid – noua normalitate pentru majoritatea companiilor
Află care sunt cele mai bune soluții pentru a crește eficiența echipelor în acest context
Participă pe 17 iunie la webinarul gratuit organizat de Canon: “Automatizare pentru productivitate sporită”
Pandemia a transformat radical modul de lucru pentru multe companii, mersul la birou nu mai este o normalitate, iar angajații îşi îndeplinesc acum sarcinile din locuri diferite. Astfel, mediul de lucru poate fi oriunde: acasă, la birou, în spații de lucru comune sau o combinație a acestor variante.
În acest mediu de lucru hibrid, toţi angajaţii întâmpină aceleaşi probleme: procesarea, stocarea şi primirea documentelor esenţiale din mai multe locaţii, accesarea lor în timp real şi urmărirea deciziilor, a procesului de autorizare. Utilizarea unor instrumente variate şi neintegrate are ca rezultat performanţa scăzută şi productivitate redusă.
Vrei să crești productivitatea angajaților? Nu rata acest webinar gratuit!
Canon organizează pe 17 iunie, între 11:00 și 12:00, webinarul ”AUTOMATIZARE PENTRU PRODUCTIVITATE SPORITĂ. DESCOPERĂ SOLUȚIILE POTRIVITE ORGANIZAȚIEI TALE” (https://businessevolution.ro/).
Cu această ocazie, specialiştii Canon vor arăta cum să crești eficienţa angajaţilor prin reducerea timpului alocat sarcinilor manuale, implementarea fluxurilor de lucru, facilitarea colaborărilor şi urmărirea costurilor.
Discuţiile se vor axa pe soluții inovatoare de automatizare a unor procese precum:
- procesarea facturilor;
- gestionarea contractelor;
- HR digital pentru arhivarea şi procesarea în siguranţă a documentelor.
Înscrie-te aici și nu rata acest eveniment gratuit!
Descoperă soluțiile Canon Cloud Workspace Collaboration
Automatizarea proceselor comerciale și a celor de colaborare reprezintă soluția care asigură productivitatea sporită și ajută angajații să rămână eficienți, indiferent de unde lucrează. În mediul de lucru hibrid, interacționarea și colaborarea au loc mai ales în mediul online, de aceea este esențial ca angajaţii să aibă acces la informații de oriunde și să utilizeze instrumentele potrivite.
Soluțiile Canon Cloud Workspace Collaboration pentru automatizarea proceselor comerciale și de colaborare optimizată le permit angajaţilor să lucreze eficient de oriunde.
De asemenea, Canon oferă echipamente pentru gestionarea, imprimarea şi scanarea documentelor. Cu ajutorul multifuncţionalelor Canon conectate la cloud, angajaţii pot procesa documentele cu aceeaşi eficienţă ca la birou. În plus, pot fi urmărite costurile de imprimare şi scanare şi se poate calcula separat costul imprimărilor realizate pentru companie şi ale celor în interes personal.