Astăzi, 25.02.2025, Consiliul de Administratie al SSIF BRK FINANCIAL GROUP S.A., inregistrata la ORC Cluj sub nr. J12/3038/1994, CUI 6738423, cu sediul social in Mun. Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119, Jud. Cluj (denumita in cele ce urmeaza „Societatea”), in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, Legii nr. 126 / 2018 privind pietele de instrumente financiare si ale reglementarilor ASF pentru aplicarea acesteia, precum si cu prevederile actului constitutiv al Societatii, la solicitarea Dnei. Ileana Herling (actionar indreptatit si detinatoare a 9,91% din capitalul social al Societatii) inregistrata sub nr. 513/31.01.2025 (nr. inreg la BRK a solicitarii actionarului), in temeiul art.117 alin (1) si 119 alin. (1) si (2) din Legea societatilor nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si art.105 pct. 23 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare,
CONVOACA
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („AGOA”) pentru data de 2 Aprilie 2025, ora 12:00, la adresa sediului social al Societatii din Mun. Cluj-Napoca, str. Moƫilor nr. 119, jud. Cluj, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul la sfasitul zilei de 20.03.2025, stabilita ca Data de Referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor condiƫii de validitate, AGOA se va tine in data de 3 Aprilie 2025, ora 12.00, in acelasi loc, avand aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistraƫi in registrul actionarilor la aceeasi Data de Referinta
si
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii („AGEA”) pentru data de 2 Aprilie 2025, ora 12:30, la adresa sediului social al Societatii din Mun. Cluj-Napoca, str. Moƫilor nr. 119, jud. Cluj, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul la sfasitul zilei de 20.03.2025, stabilita ca Data de Referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor statutare sau a oricaror altor condiƫii de validitate, AGEA se va tine in data de 3 Aprilie 2025, ora 12:30, in acelasi loc, avand aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistraƫi in registrul actionarilor la aceeasi Data de Referinta.
Ordine de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor
I. AGOA va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:
1. Supunerea spre revizuire de catre Consiliul de Administratie a „Strategiei 2023-2028” – versiunea initiala, adoptata prin Hotararea nr 8 din AGOA din 28 aprilie 2023 si a completarii acesteia adoptata prin Hotararea nr 2 din 13.03.2024 (denumita in continuare “Strategia”), in vederea identificarii de actiuni posibile privind cresterea veniturilor din activitati specifice si scaderea cheltuielilor, cu scopul optimizarii profitabilitatii.
Se va solicita Consiliului de Administratie evaluarea implementarii strategiei aprobate si propunerea de ajustari, astfel:
Modificarea Strategiei in sensul eliminarii urmatorului paragraf:
“Vom continua sa sprijinim subsidiarele grupului BRK, prin cautarea unor surse de finantare alternative precum si prin investitii proprii pentru a fi aduse la stare de sustenabilitate proprie. In acest sens, alocam un capital de maxim 5% din valoarea capitalurilor proprii (conform ultimelor Situatii Financiare Consolidate auditate si aprobate) pentru finantari noi acordate societatilor unde detinerea BRK depaseste pragul de 10% din capitalul social (participatii calificate), pana in anul 2028. Aceste finantari pot fi acordate sub forma de aport la majorarea de capital sau imprumuturi. De asemenea aprobam prelungirea imprumuturilor acordate acestor societati, inclusiv capitalizarea dobanzilor acumulate sau conversia creantelor detinute asupra acestor societati in aport la capitalul social. Pentru claritate, plafonul mentionat se refera la expuneri suplimentare nete, in sold. De asemenea reesalonarea imprumuturilor actuale in sold si a dobanzilor aferente acestora sau conversia acestora nu sunt incluse in plafonul mentionat. In societatile in care avem si vom avea o implicare proprie activa, ajunse la o faza de crestere sustenabila, vom fructifica acele detineri proprii fie prin exituri totale, fie prin exituri partiale sau prin atragerea de investitori nationali si internationali de calibru, pentru dezvoltarea lor accelerata.”.
Analiza suplimentara a urmatoarelor aspecte in legatura cu Strategia:
- Gradul de implementare a masurilor propuse.
- Impactul asupra costurilor si eficientei operationale.
- Reactia pietei si a investitorilor.
- Identificarea posibilelor riscuri si oportunitati
2. Revocarea, cu incetarea producerii de efecte pentru viitor, a Hotararii nr. 3 adoptate de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la data de 13.03.2024, prin care s-a aprobat continuarea acordarii de imprumuturi si/sau prelungirea celor deja existente de catre SSIF BRK Financial Group S.A. in cazul Romlogic Technology S.A.
3. Revocarea, cu incetarea producerii de efecte pentru viitor, a Hotararii nr. 4 adoptate de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la data de 13.03.2024, prin care s-a aprobat continuarea acordarii de imprumuturi si/sau prelungirea celor deja existente de catre SSIF BRK Financial Group S.A. in cazul GoCab Software S.A.
4. Mandatarea Consiliului de Administratie in vederea analizarii prevederilor contractuale din contractele incheiate cu Romlogic Technology S.A., GOCab Software S.A. si Firebyte Games S.A si stabilirea modalitatii de recuperare a creantelor rezultate din aceste contracte.
5, Aprobarea datei de 25.04.2025 ca data de inregistrare (ex-date 24.04.2025) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.
6. Aprobarea mandatarii, cu posibilitate de substitutie, a Doamnei Monica-Adriana Ivan sa efectueze toate procedurile si formalitaƫile prevazute de lege, inclusiv modificarea si semnarea actului constitutiv pentru ducerea la indeplinire a hotararilor Adunarii, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertlui, ASF, BVB, precum si cu alte entitati publice sau private.
II. AGEA va avea pe ordinea de zi urmatoarele puncte:
1. Mandatarea Consiliului de Administratie in vederea adoptarii si punerii in aplicare a unui plan de reorganizare a societatii, cu scopul eficientizarii si optimizarii activitatii acesteia, inclusiv cu luarea in considerare a reorganizarea resursei umane, prin identificarea si restructurarea potentialelor posturi si functii neproductive. Pentru claritate, planul de reorganizare poate contine urmatoarele masuri esentiale:
i. Reorganizarea resursei umane, prin identificarea si restructurarea unor posturi si functii, in vederea cresterii eficientei operationale.
ii. Optimizarea costurilor operationale, prin analiza si reducerea cheltuielilor neesentiale.
iii. Alinierea strategiei de business la noile conditii economice si cerintele pietei de capital.
2. Aprobarea datei de 25.04.2025 ca data de inregistrare (ex-date 24.04.2025) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extrardinara a Acƫionarilor, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.
3. Aprobarea mandatarii, cu posibilitate de substitutie, a Doamnei Monica-Adriana Ivan sa efectueze toate procedurile si formalitaƫile prevazute de lege, inclusiv modificarea si semnarea actului constitutiv pentru ducerea la indeplinire a hotararilor Adunarii, sa depuna si sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii, in relatia cu Registrul Comertlui, ASF, BVB, precum si cu alte entitati publice sau private.
INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGEA SI AGOA
La AGEA si AGOA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 20.03.2025 stabilita ca Data de Referinta.
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la AGEA si AGOA este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu procura speciala sau generala, data persoanei fizice care-i reprezinta si actul de identitate al reprezentantului. Formularul de procura poate fi obtinut de la sediul Societatii incepand cu data de 28.02.2025 si de pe site-ul www.brk.ro, fiind disponibil atat in limba romana cat si in limba engleza.
Procura speciala sau generala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant, unul pentru mandatar). Procurile si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi depuse/transmise in original la sediul Societatii sau transmise prin e-mail pana la data de 31.03.2025, ora 12 pentru AGOA si ora 12:30 pentru AGEA, la adresa de email office@brk.ro .
In cazul procurii speciale acordata de catre un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi semnata de respectivul actionar si va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:
- institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar,
- instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar,
- procura speciala este semnata de actionar.
La data adunarii, la intrarea in sala de sedinta a adunarii generale, reprezentantul desemnat va preda originalul procurii, in cazul in care aceasta a fost transmisa prin e-mail cu semnatura electronica incorporata, si o copie a actelor sale de identificare.
Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale.
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarilor generale, respectiv proiectele de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, vor fi insotite de copiile actelor de identificare ale initiatorilor. Acestea se refera la actele de identitate (buletin/carte de identitate) in cazul persoanelor fizice si certificatele de inmatriculare si constatatoare sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 2 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) indicand detinatorii calitatii de reprezentanti legali pentru persoanele juridice actionari ai Societatii. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina alta decat limba engleza vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, iar constatarea calitatii de reprezentant legal se va face in baza listei actionarilor pusa la dispozitie de catre Depozitarul Central. Propunerile vor fi depuse la sediul Societatii, pana cel tarziu la data de 17.03.2025, ora 17:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA / ORDINARA A ACTIONARILOR” sau transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica incorporata conform Legii nr.455/2001, privind semnatura electronica, in acelasi termen la adresa: office@brk.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA / ORDINARA A ACTIONARILOR”.
Se aduce la cunostinta actionarilor ca in ceea ce priveste propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a adunarilor este necesar ca pentru fiecare punct propus de initiatori sa existe o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.
Ultima varianta actualizata a procurilor si buletinelor de vot prin corespondenta va fi disponibila pe site-ul societaƫii incepand cu data de 19.03.2025, ora 17.00.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris inaintea datei de desfasurare a adunari generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art 198-199 din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Raspunsul se considera dat daca informatia solicitata este publicata pe pagina de internet a societatii.
Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenƫa, inainte de data sedintei adunarilor prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta, impreuna cu copia actului de identitate si/sau a certificatului de inregistrare si a certificatului constatator emis de ORC sau orice alt document al acƫionarului, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal (cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale) vor fi transmise Societatii, in original, la sediul acesteia sau prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa, incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa de email office@brk.ro, pana la data de 31.03.2025, ora 12 pentru AGOA si ora 12:30 pentru AGEA. Formularele vor fi redactate fie in limba romana fie in limba engleza. Actionarii care au votat prin procuri speciale sau buletine de vot prin corespondenƫa isi pot modifica opƫiunea initiala de vot sau mijlocul de exprimare a votului, fiind considerat valabil ultimul vot exprimat si inregistrat pana in data de 31.03.2025, ora 12 pentru AGOA si ora 12:30 pentru AGEA.
In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.
Formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procuri speciale (ambele disponibile in limba romana si in limba engleza), documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv proiectele de hotarari, se pun la dispoziƫia actionarilor incepand cu data de 28.02.2025, ora 17 pe website-ul societaƫii la adresa www.brk.ro si la sediul societaƫii din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119.
Documentele prevazute intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei), vor fi insotite de traducerea realizata de catre un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.
Consiliul de Administratie recomanda actionarilor sa consulte materialele suport pentru AGEA și AGOA, disponibile pe site-ul www.brk.ro incepand cu data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.
Preşedintele Consiliului de Administrație
Petrescu Răducu Marian