Cifra de afaceri a Biofarm a ajuns la 263,2 milioane lei, in primele noua luni, cu 14% peste nivelul din perioada similară a anului 2024, iar EBITDA a crescut cu 16%, atingând 109 milioane lei, potrivit unui comunicat.
EBITDA a fost de 109 milioane lei, în creștere cu 16% față de primele 9 luni din 2024.
„Rezultatele confirmă strategia noastră de creștere sustenabilă, bazată pe consolidarea portofoliului și pe investiții continue în inovație și calitate. Într-un context de piață complex, menținem un ritm sănătos de dezvoltare, datorat în principal performanței brandurilor consacrate și disciplinei operaționale. Rămânem concentrați pe extinderea portofoliului din zona Consumer Healthcare și pe adaptarea rapidă la cerințele consumatorilor”, a declarat Cătălin Vicol, Director General Biofarm.
Biofarm și-a consolidat prezența în categoria Consumer Healthcare (CHC), menținând poziția a doua în volum la nivelul pieței. Performanța a fost susținută de stabilitatea principalelor branduri din portofoliu, cu evoluții solide în segmentele dedicate managementului durerii, sănătății digestive, sistemului respirator și managementului stresului.
Compania este lider de piață volumic în categoriile de referință pentru șase dintre brandurile sale: Bixtonim, Colebil, Triferment, Extravalerianic, Carmol și Carbocit.
Biofarm are două fabrici de medicamente în București și o unitate de testare și dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos). Inovarea constantă în dezvoltarea de produse noi reprezintă unul dintre elementele fundamentale pentru expansiunea Biofarm și consolidarea poziției sale în rândul liderilor din industria farmaceutică.