Update articol:
Analiza Tradeville:

Avans de 40% pentru profitul Teraplast în primele 9 luni din 2018, pe fondul creșterii sectorului de construcții

Sursa Facebook

Grupul Teraplast a raportat un profit net de 22,3 milioane lei, în primele 9 luni ale anului, în creștere cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut. Potrivit Tradeville, avansul vine pe fondul unei evoluții pozitive a vânzărilor, în special a celei înregistrate de Divizia Steel, a cărei pondere în total venituri este de aproape 60%. Astfel, vânzările Diviziei Steel au crescut cu peste 208% față de aceeași perioadă a anului precedent, până la 350,7 milioane lei, fiind urmate de vânzările înregistrate de Divizia de mase plastice, cu o majorare de peste 33%, până la 240,7 milioane lei.

Compania a beneficiat de o creștere a cererii de materiale de construcție, mai ales dinspre sectorul de clădiri rezidențiale, trendul pozitiv fiind susținut de creșterea veniturilor populației, derularea programelor de stimulare a împrumuturilor ipotecare, dar și de o politică monetară expansionistă la nivel național, cât și global, arată Tradeville.

Totodată, rezultatele Teraplast vin pe fondul implementării unei strategii eficiente de investiții și dezvoltare a companiei, care a vizat, printre altele, achiziția fabricii din Serbia de panouri sandwich și preluarea controlului companiei Depaco. La doar un an de la deschidere, TeraSteel Serbia a înregistrat un volum de vânzări de peste 1 milion de metri pătrați de panouri termoizolante și peste 100.000 metri liniari de tablă cutată, în valoare de aproximativ 13 milioane EUR.

Ioana Birta, director financiar al TeraPlast Group, a declarat: “Rezultatele din primele nouă luni ale acestui an sunt în acord cu strategia noastră de a ne concentra pe creșterea eficienței business-urilor și îmbunătățirea marjei de profit pentru toate companiile, în paralel cu procesul complex de integrare a ultimelor achiziții din Grup. În plus, eforturile noastre au fost direcționate spre adaptarea ofertei în funcție de evoluția segmentelor de piață cărora ne adresăm”.

TeraPlast Group este în prezent unul dintre cei mai importanți producători de materiale pentru piața construcțiilor. Portofoliul de produse al Grupului este structurat pe șase linii de business: Instalații & Amenajări, Profile tâmplărie, Granule, Panouri termoizolante, Fereste & Uși și Țiglă Metalică (prin brandul Wetterbest). Grupul TeraPlast a deschis în octombrie 2017 TeraSteel Serbia, prima fabrică aflată integral în proprietatea unei firme românești, inaugurată după 1990.

 

BVBStiri BVB

COMPA S. A. (CMP) (29/10/2020)

Modificare Convocare AGAE 12/13.11.2020 - versiunea engleza

COMPA S. A. (CMP) (29/10/2020)

Modificare Convocare AGAE 12/13.11.2020

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (28/10/2020)

Comunicat - Indicatori operationali-cheie T3 2020