Consiliul de Administrație al Societății ELECTROMAGNETICA S.A., cu sediul în București, Calea Rahovei nr. 266-268, Sector 5, întrunit în ședința din data de 24 martie 2025, a hotărât convocarea Adunării Generale Ordinare a Acționarilor Societății (A.G.O.A.) în data de 28 aprilie 2025, ora 10:00 (prima convocare), respectiv 29 aprilie 2025 ora 10:00 (a doua convocare) și convocarea Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor Societății (A.G.E.A.) în data de 28 aprilie 2025, ora 12:00 (prima convocare), respectiv 29 aprilie 2025 ora 12:00 (a doua convocare) la sediul societății, pentru toți acționarii înregistrați în Registrul Acționarilor Societății ținut de Depozitarul Central S.A., la sfârșitul zilei de 16 aprilie 2025, considerată dată de referință pentru aceste adunări.
I. Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare este următoarea:
Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare:
1. Aprobarea situaţiilor financiare anuale individuale și consolidate pentru exercițiul încheiat la 31.12.2024, potrivit Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaționale de raportare financiară, însoțite de raportul Consiliului de Administrație și raportul auditorului financiar.
2. Aprobarea modalității de acoperire a pierderii înregistrate la data de 31 decembrie 2024.
3. Descărcarea de gestiune a administratorilor pentru exerciţiul financiar al anului 2024, respectiv:
Administrator | Perioada mandatului |
Cioacă Sorin – Iulian | 1 ianuarie – 31 decembrie 2024 |
Trifu Mihai | 1 ianuarie – 31 decembrie 2024 |
Zoescu Mihai | 6 ianuarie – 25 aprilie 2024 (administrator provizoriu) 25 aprilie – 31 decembrie 2024 |
Gagea Cristina – Gabriela | 1 ianuarie – 31 decembrie 2024 |
Scheușan Eugen | 1 ianuarie – 6 ianuarie 2024 |
Cucu Daniela – Adi | 1 ianuarie – 31 decembrie 2024 |
4. Aprobarea Bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2025 şi a Programului de activitate pentru exerciţiul financiar al anului 2025.
5. Aprobarea Raportului de remunerare al conducătorilor societății pentru anul 2024, în conformitate cu prevederile art. 107 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
6. Prelungirea mandatului auditorului Deloitte Audit S.R.L. cu 1 an, respectiv mandat pentru auditarea situațiilor financiare aferente anului 2025 și mandatarea Consiliului de Administrație în vederea încheierii contractului.
7. Aprobarea remuneraţiei cuvenite membrilor Consiliului de Administraţie și membrilor Comitetului de Audit și Risc de pe lângă Consiliul de Administrație, constituit conform art.140 ind. 2 din Legea nr. 31/1990, pentru exerciţiul financiar al anului 2025.
8. Aprobarea datei de 20.05.2025 ca dată de înregistrare pentru identificarea acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor A.G.O.A., conform art. 87 alin. 1 din Legea nr. 24/2017 și a datei de 19.05.2025 ca ex-date, conform art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.
9. Mandatarea doamnei Daniela Cucu, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) a încheia și/sau semna, în numele Societății și/sau al acționarilor societății, hotărârile prezentei A.G.O.A., oricare și toate hotărârile, documentele, aplicațiile, formularele și cererile adoptate/întocmite în scopul sau pentru executarea hotărârilor prezentei A.G.O.A., în relație cu orice persoană fizică sau juridică, privată sau publică, și pentru ii) a efectua toate formalitățile legale pentru înregistrare, opozabilitate, executare și publicare a hotărârilor adoptate.
II. Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare este următoarea:
Ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare:
1. Aprobarea dobândirii, înstrăinarii, schimbului sau constituirii în garanție a unor active din categoria activelor imobilizate ale societății, a căror valoare, individual sau cumulat, este de cel mult 50% din total activelor imobilizate, mai puțin creanțele și mandatarea Consiliului de Administrație de a analiza și decide dobândirea, înstrăinarea, schimbul sau constituirea în garanție a activelor din categoria activelor imobilizate ale societății, precum și a face toate demersurile legale în vederea încheierii actului juridic de dobândire/înstrăinare/ schimb/constituire în garanție în limita aprobată mai sus.
2. Aprobarea schimbării obiectului principal de activitate al societății Electromagnetica S.A. din Domeniul principal de activitate: cod CAEN 265 – Fabricarea de echipamente de măsură, verificare, control şi navigaţie; producţia de ceasuri, Activitatea principală: cod CAEN 2651 – Fabricarea de instrumente şi dispozitive pentru măsură, verificare, control, navigaţie
În
Domeniu: CAEN 682 – Închirierea și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate;
Activitatea: CAEN 6820 – Închirierea și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate, conform Clasificării Activităților din Economia Națională, aprobată prin Ordinul Președintelui Institutului Național de Statistică nr.377/17.04.2024 (CAEN Rev.3),
urmând ca domeniul cod CAEN 265 – Fabricarea de echipamente de măsură, verificare, control şi navigaţie; producţia de ceasuri, respectiv Activitatea cod CAEN 2651 – Fabricarea de instrumente şi dispozitive pentru măsură, verificare, control, navigaţie, să fie regăsite în continuare în activitățile secundare ale societății (conform CAEN Rev. 3).
3. Aprobarea modificării art. 6 din Actul Constitutiv al societății, forma modificată fiind:
Art. 6 Domeniul și obiectul de activitate al societății.
6.1. Domeniul principal de activitate este cod CAEN 682 – Închiriere și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate iar activitatea principală este cod CAEN 6820 – Închiriere și subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate, conform Clasificării Activităților din Economia Națională, aprobată prin Ordinul Președintelui Institutului Național de Statistică nr.377/17.04.2024 (CAEN Rev.3).
6.2. Obiectul de activitate al societății comerciale (CAEN Rev.3).
Cod CAEN 1624 – Fabricarea ambalajelor din lemn;
Cod CAEN 1628 – Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite;
Cod CAEN 2226 – Fabricarea altor produse din material plastic;
Cod CAEN 2453 – Turnarea metalelor neferoase uşoare;
Cod CAEN 2511 – Fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice;
Cod CAEN 2512 – Fabricarea de uşi şi ferestre din metal;
Cod CAEN 2522 – Producţia de rezervoare, cisterne şi containere metalice;
Cod CAEN 2552- Tratamente termice ale metalelor;
Cod CAEN 2553 – Operaţiuni de mecanică general;
Cod CAEN 2563 – Fabricarea uneltelor;
Cod CAEN 2594 – Fabricarea de şuruburi, buloane şi alte articole filetate; fabricarea de nituri și șaibe;
Cod CAEN 2599 – Fabricarea altor articole din metal n.c.a.
Cod CAEN 2630 – Fabricarea echipamentelor de comunicații;
Cod CAEN 2651 – Fabricarea de instrumente și dispozitive pentru măsură, verificare, control, navigație;
Cod CAEN 2670 – Fabricarea de instrumente optice,suporți magnetici și optici; fabricarea de echipamente fotografice;
Cod CAEN 2711 – Fabricarea motoarelor, generatoarelor şi transformatoarelor electrice;
Cod CAEN 2712 – Fabricarea aparatelor de distribuţie și control a electricităţii;
Cod CAEN 2740 – Fabricarea de echipamente electrice de iluminat;
Cod CAEN 2790 – Fabricarea altor echipamente electrice;
Cod CAEN 2824 – Fabricarea mașinilor- unelte portabile acționate electric;
Cod CAEN 2825 – Fabricarea echipamentelor de ventilație și frigorifice, exceptând echipamentele de uz casnic;
Cod CAEN 2841 – Fabricarea utilajelor și a mașinilor -unelte pentru prelucrarea metalului;
Cod CAEN 2842 – Fabricarea altor mașini-unelte n.c.a.;
Cod CAEN 2896 – Fabricarea utilajelor pentru prelucrarea maselor plastice și a cauciucului;
Cod CAEN 2931 – Fabricarea de echipamente electrice și electronice pentru autovehicule și pentru motoare de autovehicule;
Cod CAEN 2932 – Fabricarea altor piese și accesorii pentru autovehicule și pentru motoare de autovehicule;
Cod CAEN 3250 – Fabricarea de dispozitive, aparate și instrumente medicale stomatologice;
Cod CAEN 3313 – Repararea și întreținerea echipamentelor electronice și optice;.
Cod CAEN 3320 – Instalarea mașinilor și echipamentelor industriale;
Cod CAEN 3514 – Distribuția energiei electrice;
Cod CAEN 3515 – Comercializarea energiei electrice;
Cod CAEN 3540 – Activități ale agentilor și brokerilor din domeniul energiei electrice și al gazelor naturale;
Cod CAEN 3600 – Captarea, tratarea și distribuția apei;
Cod CAEN 3700 – Colectarea și epurarea apelor uzate;
Cod CAEN 3821 – Recuperarea materialelor reciclabile;
Cod CAEN 4222 – Lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru electricitate și telecomunicații;
Cod CAEN 4299 – Lucrări de construcții a altor proiecte ingineresti n.c.a.;
Cod CAEN 4311 – Lucrări de demolare a construcțiilor;
Cod CAEN 4321 – Lucrări de instalații electrice;
Cod CAEN 4322 – Lucrări de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat;.
Cod CAEN 4323 – Lucrări de izolații;
Cod CAEN 4324 – Alte lucrări de instalații pentru construcții;
Cod CAEN 4331 – Lucrări de ipsoserie;
Cod CAEN 4332- Lucrări de tâmplărie și dulgherie;
Cod CAEN 4333 – Lucrări de pardosire și placare a pereților;
Cod CAEN 4334 – Lucrări de vopsitorie, zugraveli și montări de geamuri;
Cod CAEN 4335 – Alte lucrări de finisare;.
Cod CAEN 4341 – Lucrări de învelitori, șarpante și terase la construcții;
Cod CAEN 4342 – Alte lucrări speciale de construcții pentru clădiri;
Cod CAEN 4350 – Lucrări speciale de construcții pentru proiecte de geniu civil;
Cod CAEN 4391 – Activități de zidărie;
Cod CAEN 4399 – Alte lucrări speciale de construcții n.c.a.;
Cod CAEN 4618 – Intermedieri în comerțul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific n.c.a.;
Cod CAEN 4619 – Intermedieri în comerțul cu produse diverse;
Cod CAEN 4649 – Comerţ cu ridicata al altor bunuri de uz gospodăresc;
Cod CAEN 4671 – Comerţ cu ridicata al autovehiculelor;
Cod CAEN 4672 – Comerţ cu ridicata al pieselor și accesoriilor pentru autovehicule;
Cod CAEN 4683 – Comerţ cu ridicata al materialului lemnos și al materialelor de construcție și echipamentelor sanitare;
Cod CAEN 4684 – Comerț cu ridicata al echipamentelor și furniturilor de fierărie pentru instalații sanitare și de încălzire;
Cod CAEN 4685 – Comerț cu ridicata al produselor chimice;
Cod CAEN 4686 – Comert cu ridicata al altor produse intermediare;
Cod CAEN 4687 – Comerț cu ridicata al deșeurilor și resturilor;
Cod CAEN 4690 – Comerț cu ridicata nespecializat;
Cod CAEN 4712 – Comerț cu amănuntul nespecializat, cu vânzare predominantă de produse nealimentare;
Cod CAEN 4740 – Comert cu amănuntul al echipamentului informatic și de telecomunicații;
Cod CAEN 4752- Comerț cu amănuntul al articolelor de fierărie al materialelor de construcții, al articolelor din sticlă și al celor pentru vopsit;.
Cod CAEN 4755 – Comerț cu amănuntul al mobilei, al articolelor de iluminat și al altor articole de uz casnic n.c.a.;
Cod CAEN 4782 – Comerț cu amănuntul al pieselor și accesoriilor pentru autovehicule;
Cod CAEN 5819 – Alte activități de editare;
Cod CAEN 5829 – Activităţi de editare a altor produse software;
Cod CAEN 6039 – Activități de distribuție a altor conținuturi;
Cod CAEN 6110 – Activităţi de telecomunicații prin rețele cu cablu, prin rețele fără cablu și prin satelit;
Cod CAEN 6190 – Alte activități de telecomunicații;
Cod CAEN 6210 – Activități de realizare a softului la comandă (software orientat client);
Cod CAEN 6220 – Activități de consultanță în tehnologia informației și de management (gestiune și expolatare a mijloacelor de calcul);
Cod CAEN 6310 – Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe;
Cod CAEN 6422 – Activități ale canalelor de finanțare;
Cod CAEN 6499 – Alte intermedieri financiare n.c.a, execptând activități de asigurări și fonduri de pensii;
Cod CAEN 6612 – Activităţi de intermediere a tranzacțiilor financiare;
Cod CAEN 6811 – Cumpărarea și vânzare de bunuri imobiliare proprii;
Cod CAEN 6812 – Dezvoltare (promovare) imobiliară;
Cod CAEN 7020 – Activității de consultanță în afaceri și management;
Cod CAEN 7112 – Activitati de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea;
Cod CAEN 7120 – Activitati de testări și analize tehnice;
Cod CAEN 7210 – Cercetare – dezvoltare în științe naturale și inginerie;
Cod CAEN 7320 – Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice;
Cod CAEN 7711 – Activități de închiriere și leasing cu autoturisme și autovehicule rutiere ușoare;
Cod CAEN 7739 – Activități de închiriere și leasing cu alte mașini, echipamete și bunuritangibile n.c.a;
Cod CAEN 8220 – Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center);
Cod CAEN 8240 – Activități de intermediere pentru servicii -suport pentru întreprinderi n.c.a.;
Cod CAEN 8425 – Activități de luptă împotriva incendiilor și de prevenire a acestora;
Cod CAEN 9311 – Activități ale bazelor sportive.
4. Aprobarea datei de 20.05.2025 ca dată de înregistrare pentru identificarea acţionarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor A.G.E.A. conform art 87 alin 1 din Legea nr 24/2017 și a datei de 19.05.2025 ca ex-date conform art. 2 alin. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018.
5. Mandatarea dnei Daniela Cucu – membru în Consiliul de Administrație, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) a încheia și/sau semna, în numele Societății și/sau al acționarilor Societății hotărârile prezentei A.G.E.A., oricare și toate hotărârile, documentele, aplicațiile, formularele și cererile adoptate/întocmite în scopul sau pentru executarea hotărârilor prezentei A.G.E.A. în relație cu orice persoană fizică sau juridică, privată sau publică, ii) a semna actul constitutiv actualizat și pentru iii) a efectua toate formalitățile legale pentru înregistrare, opozabilitate, executare și publicare a hotărârilor adoptate.
Începând cu 24 martie 2025, convocatorul, documentele și materialele informative referitoare la ordinea de zi, proiectele de hotărâri, formularele de buletin de vot prin corespondență, formularele de procură specială pentru reprezentarea acționarilor la A.G.O.A./A.G.E.A., numărul total de acțiuni și de drepturi de vot, se află la dispoziția acționarilor și se pot consulta sau procura de către acționari fie la sediul societății, respectiv Directia Juridică, zilnic, de luni până vineri, între orele 9:00 – 17:00, fie se pot consulta pe website-ul societătii (www.electromagnetica.ro/) în sectiunea Companie/Investitori/Adunări Generale/2025, în timp ce regulamentul privind desfășurarea adunărilor generale și respectarea drepturilor acționarilor se poate consulta în secțiunea Companie/Investitori/Info/Guvernanța Corporativă.
Unul sau mai multi acționari reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social are/au dreptul: i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală, și ii) de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale.
Propunerile privind noile puncte pe ordinea de zi și proiectele de hotărâre propuse, împreuna cu documentele ce atestă indeplinirea condițiilor, vor fi transmise în termen de 15 zile de la data publicării convocării, astfel:
– fie sub forma unui document olograf depus în plic închis la Registratură sau transmis prin curierat rapid sau prin postă cu confirmare de primire având înscrisă în clar, cu majuscule, mentiunea “PENTRU A.G.O.A./A.G.E.A.DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”;
– fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatură electronică extinsă, conform Legii nr 455/2001, la adresa juridic@electromagnetica.ro, menționând la subiect „PENTRU A.G.O.A./A.G.E.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”
Dacă este cazul, ordinea de zi revizuită se va publica în conformitate cu prevederile legale.
Actionarii societății, indiferent de participația deținută, pot adresa întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale la Direcția Juridică, în plic închis, până la data de 22.04.2025, ora 15:00. Plicurile conținând întrebările și documentele atașate vor avea înscrisă în clar, cu majuscule, mențiunea “PENTRU A.G.O.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”, respectiv ‚’PENTRU A.G.E.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”.
În vederea identificării și dovedirii calitătii de acționar, respectiv a calității de reprezentant legal al acționarului, persoanele care adresează întrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor transmite următoarele documente, în original sau în copie conformă cu originalul: un extras de cont din care rezultă calitatea de acționar și acțiunile deținute, emis de Depozitarul Central sau, după caz, de către participanții care furnizează servicii de custodie copia actului de identitate sau echivalent în cazul acționarilor persoane fizice și, în cazul acționarilor persoane juridice, copia actului de identitate a reprezentantului legal împreună cu un certificat constatator eliberat de registrul comerțului sau orice alt document care să ateste calitatea de reprezentant legal, eliberat de către o autoritate din statul în care acționarul este înregistrat, emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă straină, alta decât limba engleză, vor fi însotite de o traducere, realizată de un traducător autorizat, în limba română sau în limba engleză.
Aceleași documente se vor depune și de către acționarii care înaintează întrebări Consiliului de Administratie.
Acționarii persoană juridică sau entitățile fără personalitate juridică care au furnizat anterior datei de referință informațiile privind reprezentantul său legal către Depozitarul Central S.A., astfel încât acesta să se regăsească în registrul acționarilor la data de referință, nu trebuie să mai facă dovadă calității de reprezentant legal al acționarului prin transmiterea de documente.
Numai acționarii înregistrați la data de referință pot participa la adunarea generala și își pot exercita dreptul de vot fie personal, fie prin reprezentanți pe bază de procură specială sau generală, fie înainte de adunare, prin corespondență, pe baza buletinului de vot prin corespondență.
Accesul acționarilor și reprezentanților la adunări și/sau votul prin corespondență este permis prin simpla probă a identitații, astfel:
– Acționari persoane fizice – personal, în baza actului de identitate (carte de identitate sau buletin de identitate pentru cetățenii români, pașaport/act de identitate pentru cetățenii UE, pașaport pentru cetățenii străini non-EU);
– Acționari persoane fizice – prin reprezentant, în baza unei procuri speciale sau generale și al actului de identitate al reprezentantului;
– Acționari persoane juridice – prin reprezentantul legal, în baza actului de identitate al reprezentantului și al listei acționarilor la data de referință primită de la Depozitarul Central S.A., iar în cazul în care acționarul nu a informat la timp Depozitarul Central în legătură cu reprezentantul său legal, în baza certificatului constatator emis de Registrul Comerțului sau orice document oficial care atestă calitatea de reprezentant legal emis de o autoritate competentă, în original sau în copie conformă cu originalul, cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului.
– Acționari persoane juridice – prin imputernicit, în baza unei procuri speciale sau generale semnată și stampilată de reprezentantul legal al acționarului persoană juridică, însoțită de actul de identitate al celui căruia i s-a delegat competența de reprezentare, împreună cu copia conformă a certificatului constatator emis de Registrul Comerțului sau orice document oficial care atestă calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii, emis de o autoritate competentă, în original sau în copie conformă cu originalul, cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului.
În cazul unei procuri speciale pentru participarea la adunare, dată de un acționar unei instituții de credit care prestează servicii de custodie, aceasta va fi însoțită de o declaratie pe propria răspundere dată de instituția care a primit împuternicirea de reprezentare prin procură specială din care să reiasă că: i) instituția de credit prestează servicii de custodie pentru respectivul actionar; ii) instrucțiunile din procura specială sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de instituția de credit pentru a vota în numele respectivului acționar; iii) procura specială este semnată de acționar. Procura specială și declarația trebuie depuse la emitent în original, semnate și, dupa caz, ștampilate.
Pentru acționarii care beneficiază de servicii de custodie, buletinul de vot prin corespondență semnat de acționar poate fi transmis fără a fi necesare alte documente dacă este însoțit de o declarație pe proprie răspundere dată de reprezentantul legal al instituției de credit, din care să reiasă că: i) institutia de credit prestează servicii de custodie pentru respectivul acționar, și ii) formularul de vot prin corespondență este semnat de actionar și conține opțiuni de vot identice cu cele menționate de acționar printr-un mesaj SWIFT primit de instituția de credit de la respectivul acționar. Formularul de vot prin corespondență și declarația institutiei de credit trebuie depuse la Companie în original, semnate de reprezentantul legal al institutiei de credit și, dupa caz, stampilate.
Dupa completarea în limba română sau engleză, procura specială sau generală, respectiv buletinul de vot prin corespondență, semnat și dupa caz stampilat, va trebui să parvină societății până la data de 26.04.2025, ora 10:00 pentru A.G.O.A., în plic închis cu mentiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU A.G.O.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”, și până la data de 26.04.2025, ora 12:00 pentru A.G.E.A., în plic închis cu mențiunea scrisă în clar și cu majuscule “PENTRU A.G.E.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”, sub sancțiunea pierderii exercitarii dreptului de vot prin reprezentant sau prin corespondență în adunarea generală, conform prevederilor legale. Respectând aceleași termene, Procurile speciale sau generale și Buletinele de vot prin corespondență pot fi transmise și prin email cu semnatură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001, la adresa juridic@electromagnetica.ro, mentionând la subiect “PENTRU A.G.O.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”, respectiv “PENTRU A.G.E.A. DIN DATA DE 28/29 APRILIE 2025”.
În cazul procurilor generale, acestea se depun în copie cu mentiunea conformității cu originalul sub semnatură reprezentantului, o singura dată înainte de prima utilizare, fiind valabile ulterior pentru oricare dintre adunările generale întrunite în termenul de valabilitate. Procura generală poate fi acordată pe o perioadă ce nu poate depăsi 3 ani cu condiția ca aceasta sa fie acordată de actionar în calitate de client unui intermediar sau unui avocat și numai dacă împuternicitul nu se află într-un conflict de interese.
Procura generală va fi însoțită de o declarație pe proprie răspundere dată de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit împuternicirea de reprezentare prin împuternicirea generală, din care să reiasă că:
(i) împuternicirea este acordată de respectivul acționar, în calitate de client, intermediarului sau, după caz, avocatului;
(ii) împuternicirea generală este semnată de acționar, inclusiv prin ataşare de semnătură electronică extinsă, dacă este cazul.
În cazul completării ordinii de zi, societatea va pune la dispoziția acționarilor formulare de procură specială și de vot prin corespondență actualizate.
În cazul în care pe data de 28 aprilie 2025 nu se întrunește cvorumul prevăzut de lege, a doua adunare generală ordinară, se convoacă pentru data de 29 aprilie 2025, în același loc, la aceeași ora, cu aceeași dată de referintă și cu aceeași ordine de zi.
În cazul în care pe data de 28 aprilie 2025 nu se întruneste cvorumul prevăzut de lege, a doua adunare generală extraordinară, se convoacă pentru data de 29 aprilie 2025, în același loc, la aceeași ora, cu aceeași dată de referintă și cu aceeași ordine de zi.
La data convocării, capitalul Electromagnetica S.A. este de 67.603.870,40 lei și este format din 676.038.704 actiuni nominative, dematerializate, cu valoare nominală de 0,10 lei, fiecare actiune detinută dând dreptul la un vot în adunarea generală.
În conformitate cu actul constitutiv al societății, raportat la prevederile art. 105 alin. (233) din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, poziția de „abținere” exprimată de un acționar sau de către un reprezentant prezent cu privire la punctele înscrise pe ordinea de zi a adunărilor generale ale acționarilor reprezintă un vot exprimat cu privire la respectivele puncte de pe ordinea de zi.
Informații suplimentare se pot obține la Direcția Juridică, telefon – 0214042102 sau email juridic@electromagnetica.ro.