Update articol:

Hidroelectrica anunță suplimentarea numerelor de telefon ale Call Centerului dedicat pentru informarea clienților companiei în privința ofertei concurențiale; Compania răspunde la întrebările frecvente

Hidroelectrica anunță suplimentarea numerelor de telefon ale Call Centerului dedicat pentru informarea clienților companiei în privința ofertei concurențiale și a tuturor temelor de interes.
De asemenea, compania a publicat o serie de întrebări frecvente primite în această perioadă, cu răspunsurile aferente.

Schimbarea furnizorului de electricitate presupune întreruperea curentului electric?

Nu, trecerea contractului la Hidroelectrica nu presupune întreruperea alimentării. Se schimbă doar oferta de energie de care dvs. beneficiați și entitatea emitentă a facturii.

Care este prețul energiei furnizate de Hidroelectrica pentru zona geografică în care locuiesc?

Prețul energiei active pe care Hidroelectrica îl oferă clienților săi este același pe întreg teritoriul României. Tarifele finale sunt disponibile spre consultare pe siteul www.hidroelectrica.ro, la adresa:

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/1._oferta_viitor_verde.pdf

Care sunt actele necesare pentru migrarea contractului de furnizare la Hidroelectrica? Cui mă pot adresa?

Actele necesare, precum și etapele de parcurs pentru migrarea contractului de furnizare a energiei electrice către Hidroelectrica le puteți consulta online, pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa: https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9

Odată pregătit dosarul cu documentele necesare contractării, acesta poate fi scanat și trimis la adresa contractare@hidroelectrica.ro, urmând ca, ulterior, să fiți contactați de personalul nostru. Întreaga procedură de schimbare a furnizorului și de contractare poate fi derulată on-line.

Cui mă pot adresa pentru a opta pentru trecerea contractului la Hidroelectrica, dacă nu doresc să fac acest lucru on-line?

Formularele necesare sunt disponibile spre completare și la sediile sucursalelor și uzinelor Hidroelectrica din teritoriu. Tot aici pot fi depuse și documentele necesare contractării. Adresele acestora sunt:

  • Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, judetul Neamt
  • Sucursala Hidrocentrale Cluj, Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, judetul Cluj
  • Uzina Hidroelectrica Oradea, Ogorului, nr.34, 410554 Oradea, judetul Bihor
  • Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Arges, judetul Arges
  • Uzina Hidrocentrale Buzau, Dorin Pavel nr.1, 120290 Buzau, judetul Buzau
  • Uzina Hidrocentrale Campulung, Alexandru cel Bun nr. 55, 115100 Campulung, judetul Arges
  • Sucursala Hidrocentrale Hateg, N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, judetul Hunedoara
  • Uzina Hidroelectrica Caransebes, Splai Sebes, nr. 2A, 325400 Caransebes, judetul Caras Severin
  • Sucursala Hidrocentrale Portile de Fier, Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti
  • Uzina Hidroelectrica Targu Jiu, Strada Tineretului, nr. 8, 210185 Targu Jiu, judetul Gorj
  • Sucursala Hidrocentrale Ramnicu Valcea, Str. Decebal, nr.1, 240265 Ramnicu Valcea, judetul Valcea
  • Uzina Hidrelectrica Slatina, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087 Slatina, judetul Olt
  • Sucursala Hidrocentrale Sebes, Alunului, nr.9, 515800 Sebes, judetul Alba
  • Uzina Hidroelectrica Sibiu, Rahova nr.45, 550345, Sibiu, judetul Sibiu

Cât durează transferul contractului meu către Hidreoelectrica?

După depunerea documentației complete (online la adresa contractare@hidroelectrica.ro sau la sediul sucursalelor/uzinelor teritoriale) și efectuarea de către Hidroelectrica a notificării actualului dvs. furnizor cu privire la decizia dvs de migrare a contractului, temenul maxim de transfer este, conform legislației în vigoare, de 21 de zile.

Cum primesc factura de energie de la Hidroelectrica?

Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi primite prin e-mail sau poștă, la adresele indicate de dvs.

Cum pot plăti factura primită de la Hidroelectrica?

Facturile Hidroelectrica pot fi achitate în acest moment prin virament bancar( ordin de plată, plata prin aplicația bancii clientului) sau utilizând Self Pay (fost Zebra Pay). Hidroelectrica pregătește și alte modalități moderne de plată, acestea urmând a fi comunicate clienților la data la care vor fi disponibile.

Cum se estimează consumul de energie?

In cadrul contractului, clientul poate specifica un consum estimativ, care să poată fi utilizat de furnizor până la citirea contoarului sau comunicarea indexului autocitit.

Cum se face citirea contorului?

Citirea contractului este realizată periodic de operatorul de distribuție sau prin autocitire, de către client.

Unde pot comunica indexul autocitit?

Indexul autocitit poate fi comunicat prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 021 9834 sau 021 9861, sau la call centerul intern Hidroelectrica 0372 185 499, precum și pe mail la facturare@hidroelectrica.ro

 

Cum se asigură remedierea în cazul întreruperilor în alimentare, după schimbarea furnizorului?

Serviciul de mentenanță a rețelelor va fi asigurat în continuare de actualul operator zonal de distribuție (pe care îl aveți și la acest moment). Numărul de telefon al acestuia, specific zonei de distribuție, se regăsește în fiecare contract, precum șii pe facturile emise.

BVBStiri BVB

SIF MOLDOVA S.A. (SIF2) (22/01/2021)

Notificare prag detineri/vot >5%

DEUTSCHE BANK TURBO LONG 0.10/7/7.5 (EBDBKTL29) (22/01/2021)

Notificare Erste Group Bank AG - Certificatul EBDBKTL29 este sold-out

UAMT S.A. (UAM) (22/01/2021)

Hotarari AGA E 22.01.2021