Update articol:

Studio Moderna: “Vânzările pentru trei categorii de produse au explodat în perioada pandemiei: gătit, curăţenie în apartament şi grădinărit”  

Eforturile Studio Moderna au avut ca rezultat atingerea celui mai important obiectiv în această perioadă şi anume păstrarea tuturor angajaţilor – dintre care mulţi au familii de întreţinut”.

Vânzările pentru trei categorii de produse au explodat în perioada pandemiei: gătit, curăţenie în apartament şi grădinărit, potrivit unui comunicat al Studio Moderna.     

Studio Moderna a reuşit, graţie eforturilor de reorientare profesională a angajaților, să compenseze dispariţia vânzărilor în reţeaua de 42 magazine, închise în urma deciziei autorităţilor, ca măsură de prevenţie împotriva răspândirii pandemiei Covid-19, cu vânzările online de produse aflate în creștere, dintre care câteva oglindesc fidel tendinţele din societatea românească în ultimele două luni.

Grădinăritul a căpătat noi valenţe, datorită timpului disponibil, aşa că românii au comandat unelte serioase, cea mai cerută fiind dispozitivul de săpat Top Shop Tornadica, pentru care vânzările au crescut cu 114% în cele două luni de restricţii de circulaţie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În ceea ce priveşte curăţenia în apartamente, mulţi dintre românii consemnaţi la domiciliu s-au apucat să facă ordine în dulapuri, să arunce lucruri vechi şi să cureţe, activităţi la care aspiratorul Rovus Storm Vac a fost de mare ajutor, fapt demonstrat de vânzările în creştere cu 47 % față de cele două luni precedente, alături de mopul cu aburi Rovus Nano Steamer, un produs care a atins vânzări record de 3.400 de bucăți.

De asemenea, în încercarea de a reduce sursele de poluare, românii au cumpărat filtre de apă instant, precum Delimano, care se poate monta extrem de uşor direct la robinet, scutindu-te de efortul de a căra baxurile cu apă îmbuteliată de la magazin. 11.000 de români au optat pentru filtrul de apă Delimano în cele 2 luni de restricții.

În ceea ce priveşte gătitul, românii s-au dezlănţuit în cele două luni de blocadă la domiciliu, vânzările depăşind chiar şi cele mai optimiste aşteptări.

Cei care au dorit să se bucure de smoothies, la mare modă zilele acestea, au comandat noul produs lansat de Delimano, blenderul cu mixare în vid MultiFresh, iar amatorii de grătare au optat pentru Delimano Perla Electric Grill, vânzarile ridicându-se la peste 180.000 de euro.

De  mare succes s-a bucurat robotul de bucătărie Delimano, mai ales că românii s-au apucat de făcut pâine acasă la un nivel nemaiîntâlnit în perioada contemporană.

Eforturile Studio Moderna au avut ca rezultat atingerea celui mai important obiectiv în această perioadă şi anume păstrarea tuturor angajaţilor – dintre care mulţi au familii de întreţinut”.

„În numele echipei Studio Moderna, doresc să le mulţumesc românilor care au continuat să cumpere produsele noastre. Noi ne-am mobilizat zilele trecute şi o parte din colegii noştri au livrat clienților din categoriile lipsite de ajutor pachete cu alimente de bază și produse pentru igiena personală, realizate special pentru a le acoperi nevoile esențiale”, a spus Zoltan Pilecki, Director General Studio Moderna România.

Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent în 21 de țări din Europa Centrală și de Est. Cu peste 25 de ani de experiență, Studio Moderna oferă clienților săi soluții inovatoare pentru casă, sănătate și wellness prin brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus și Top Shop.

BVBStiri BVB

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (02/03/2021)

Reluare plata dividend 2019

ROMPETROL WELL SERVICES S.A. (PTR) (02/03/2021)

Raport curent cf art. 234, alin. 1, litera i) din Reg. 5/2018

ELECTROARGES SA (ELGS) (02/03/2021)

Rezultate financiare preliminare 2020 - versiune limba Engleza

Erste Group Bank AG (EBS) (02/03/2021)

Notificare - detineri < 4%