Update articol:
Comunicat

De Black Friday 2025, Eturia mizează pe personalizare și digitalizare, iar creșterea vânzărilor este estimată la 25%, comparativ cu  aceeași perioadă a anului 2024

De Black Friday 2025, Eturia mizează pe personalizare și digitalizare, iar creșterea vânzărilor este estimată la 25%, comparativ cu  aceeași perioadă a anului 2024
 - poza 1

Agenția de turism Eturia a lansat conceptul TravelPrint, primul Black Friday personalizat pentru fiecare stil de călător. Astfel, în perioada 7 – 21 noiembrie 2025,  turiștii români pot beneficia de reduceri de până la 800 € la vacanțe în toată lumea pe care le pot rezerva pe toate platformele Eturia: www.eturia.ro, www.circuiterra.net, www.sejurexotic.ro si www.sejureuropa.ro.

“O analiză realizată după primele 4 zile de campanie arată un interes crescut din partea românilor pentru achiziționarea de pachete de vacanță în destinații precum Laponia (vacanțe de iarnă cu activități pentru familii), Maldive și Bali (relaxare și wellness), Cuba și Costa Rica (aventură și cultură), Thailanda si Kenya, fapt care ne determină să anticipǎm o creștere a vînzărilor între 20-25%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cumpărătorii acestor sejururi sunt adulți cu vârste cuprinse între 25-55 ani, atât bărbați, cât  și femei, din marile orașe ale României precum: București, Cluj, Iași, Timișoara. În ceea ce privește bugetul mediu investit de călătorii români, în acest an de Black Friday, acesta variază între 2.000 – 4.500 € per pachet, în funcție de destinație și tipul de vacanță (charter, circuit sau sejur exotic)“, declară Ana Maria Gherasim, director de vânzări Eturia.

Cu ocazia campaniei de Black Friday 2025, Eturia introduce în piață un concept inovator care transformă modul în care clienții își aleg vacanțele, denumit generic TravelPrint – Călătorii care îți poartă amprenta. Această abordare se bazează pe personalizare, astfel încât fiecare călător să se regăsească în oferta pregătită, cu alte cuvinte Eturia a pregătit un Quiz interactiv online, care ajută clienții să își descopere stilul de călătorie și să primească recomandări personalizate, vacanțe construite exact pe interesele fiecărui profil, cu itinerarii și activități adaptate care beneficiază și de reduceri de până la 800 €, aplicate pachetelor dedicate fiecărei tipologii.

Iată care sunt cele 6 tipologii de consumator din portofoliul Eturia, fiecare cu un stil distinct de călătorie:

  1. Zen Seeker – caută relaxare, wellness și destinații liniștite.
  2. Adventurous Explorer – preferă aventură, natură și experiențe outdoor.
  3. Urban Nomad – iubește city-break-urile, cultura urbană și gastronomia.
  4. Family Voyager – orientat spre vacanțe sigure și interactive pentru întreaga familie.
  5. Cultural Lover – pasionat de istorie, artă și tradiții locale.
  6. Luxury Dreamer – caută exclusivitate, confort și servicii premium.

“Revenind la analiza cererilor și vânzărilor asociate campaniei Black Friday 2025, în topul celor mai căutate destinații, de către călătorii români, se află: Laponia(familie), Maldive (relaxare), Thailanda (cultural si familie), Mexic(cultural si familie), Kenya(Adventure), Bali (cultural, spiritual), Cuba (familie si relaxare), Costa Rica (adventure, spiritual). În ceea ce privește comportamentul cumpărătorilor și acesta s-a schimbat vizibil într-un an, iar direcția dominantă este personalizarea și interactivitatea. Clienții nu mai caută doar prețuri reduse, ci și experiențe adaptate stilului lor de viață și preferințelor individuale,”declară Ana Maria Gherasim.

***

Eturia este prima agenție de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made celor care vor să trăiască o călătorie exotică autentică oriunde pe glob la standarde superioare în turism. De asemenea, din 2023 agenția a lansat o nouă platformă de rezervări online WWW.SEJUREUROPA.RO. În 2024, acesteia i s-a alǎturat o nouǎ platformǎ, dedicată rezervǎrilor de vacanțe complexe tip circuit, WWW.CIRCUITERRA.NET. Agenția de turism Eturia are 80 de angajați și a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 35 milioane de euro. 

BVB | Știri BVB
TRANSILVANIA INVESTMENTS ALLIANCE S.A. (TRANSI) (12/11/2025)

Publicarea Raportului de Sustenabilitate 2024

OIL TERMINAL S.A. (OIL) (12/11/2025)

Completare Convocare AGAO 28.11(02.12).2025

BIOFARM S.A. (BIO) (12/11/2025)

Prelungire mandat Presedinte C.A.

S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. (TGN) (12/11/2025)

Disponibilitate raport Trim. III 2025 si organizare teleconferinta