Consiliul de administrație al societății AGROLAND BUSINESS SYSTEM S.A. înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J35/405/2009, cod unic de înregistrare RO 25165241, cu sediul social în Timișoara, str. Gării nr. 14, jud. Timiș, România, având un capital social subscris și vărsat de 8.997.899,20 lei (denumită în cele ce urmează „Societatea”),
În temeiul Legii Societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare („Legea Societăților”), Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările și completările ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările și completările ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) și a actului constitutiv al Societății („Actul Constitutiv”),
CONVOACĂ
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor („AGOA”) pentru data de 29.04.2025, ora 16:00 (prima întrunire), respectiv pentru data de 30.04.2025 ora 16:00 (a doua întrunire în cazul neîndeplinirii condițiilor de cvorum la prima întrunire) în str. Calea București, nr. 136/1, loc. Pielești, jud. Dolj,
și
Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor („AGEA”) pentru data de 29.04.2025, ora 16:30 respectiv pentru data de 30.04.2025 ora 16:30 (a doua întrunire în cazul neîndeplinirii condițiilor de cvorum la prima întrunire) în str. Calea București, nr. 136/1, loc. Pielești, jud. Dolj,
La AGOA și AGEA pot participa toți acționarii Societății înregistrați în registrul acționarilor, ținut de Depozitarul Central S.A., la sfârșitul zilei de 17.04.2025, stabilită ca dată de referință („Data de Referință”).
ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR
- Prezentarea, discutarea și aprobarea situațiilor financiare anuale, atât cele individuale cât și cele consolidate, întocmite pentru exercițiul financiar încheiat la 31 decembrie 2024, pe baza raportului Consiliului de administrație și a raportului auditorului independent.
- Descărcarea de gestiune a Consiliului de administrație pentru exercițiul financiar aferent anului 2024, pe baza rapoartelor prezentate.
- Prezentarea, discutarea și aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru exercițiul financiar 2025.
- Repartizarea profitului net aferent anului 2024 în cuantum de 5.482.233 Lei după cum urmează: 395.448 lei pentru constituire rezerve legale și 5.086.785 lei ramane nerepartizat. cu scopul de a fi in reinvestit în dezvoltarea companiei.
- Stabilirea remunerației nete a membrilor Consiliului de administrație pentru anul 2025 la nivelul anului precedent.
- Prelungirea până la data de 30.04.2026 a mandatului auditorului EXPERT IGNEA NICOLAE S.R.L., cu sediul social situat în Timișoara, strada Simion Bărnuțiu nr. 71, ap. 2, jud. Timiș, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1277/2001, având cod de înregistrare fiscală la DGFPCFS Timiș 14290974, autorizație nr. 208/23.05.2002 la Camera Auditorior Financiari din România.
- Aprobarea zilei de 30.05.2025 ca dată de înregistrare și a zilei de 29.05.2025 ca ex-date pentru identificarea acționarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele hotărârilor adoptate de către AGOA.
- Împuternicirea domnului Horia Dan Cardoș, în calitate de Director General, cu posibilitatea de subdelegare ca în numele și pe seama Societății, cu putere și autoritate deplină, să semneze orice documente, inclusiv hotărârea AGOA, să depună, să solicite publicarea în Monitorul Oficial al României partea a IV-a hotărârii, să ridice orice documente, să îndeplinească orice formalități necesare în fața Oficiului Registrului Comerțului, precum și în fața oricărei alte autorități, instituții publice, persoane juridice sau fizice, precum și să execute orice operațiuni, în vederea aducerii la îndeplinire și asigurării opozabilității hotărârilor ce urmează să fie adoptate de către AGOA.
ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACȚIONARILOR
- Împuternicirea Consiliului de administație de a majora capitalul social în următorii patru ani, printr-una sau mai multe operațiuni, cu suma de 1.349.684,88 lei (capital autorizat), de la 8.997.899,20 lei până la 10.347.584,08 lei, prin emiterea de noi acţiuni în schimbul aporturilor.
- Împuternicirea Consiliului de administrație de a ridica dreptul de preferinţă în cadrul operaţiunilor prevăzute la pct. 1 de mai sus, pentru a fi oferite spre subscriere în cadrul unor plasamente private sau oferte publice de vânzare
- Împuternicirea Consiliului de administrație de a modifica și semna Actul constitutiv, ori de câte ori este necesar, urmare implementării pct. 1 și 2 de mai sus și de a face toate demersurile în vederea înregistrării sale la Registrul Comerțului, inclusiv să numească persoanele care vor îndeplini toate formalitățile necesare în vederea aducerii la îndeplinire a pct. 1 și 2 de mai sus.
- Emisiunea de obligațiuni corporative, neconvertibile în acțiuni, negarantate, necondiționate și nesubordonate, cu o valoare nominală maximă totală de 15 milioane de lei sau echivalentul în orice altă monedă, în cazul emiterii lor într-una din aceste monede, cu o rată a dobânzii fixă sau variabilă, după caz, cu o scadență de minim 3 ani și maxim 7 ani, în una sau mai multe tranșe, în una sau mai multe tranșe (runde de emisiune) ce poate (pot) avea loc în următoarele 24 de luni de la data publicării în Monitorul Oficial al României a prezentei hotărâri AGEA, precum și vânzarea acestora printr-un(a) sau mai multe plasamente private (o ofertă adresată unui număr mai mic de 150 de persoane fizice sau juridice, altele decât investitori calificați, pe stat membru al UE) ori oferte publice.
- Admiterea la tranzacționare a obligațiunilor emise conform pct. 4 de mai sus în cadrul sistemului multilateral de tranzacționare (SMT) administrat de Bursa de Valori București (BVB) și împuternicirea Consiliului de administrație de întreprinde toate acțiunile și formalitățile necesare, utile și/sau oportune în scopul admiterii acestora.
- Împuternicirea Consiliului de administrație, cu posibilitatea de subdelegare acolo unde este posibil:
a. să emită orice hotărâre și să îndeplinească orice acte și fapte juridice necesare, utile și/sau oportune pentru aducerea la îndeplinire a pct. 4 si 5 de mai sus cu privire la inclusiv, fără a se limita la, negocierea, stabilirea și aprobarea valorii de emisiune a obligațiunilor, prețului de emisiune în conformitate cu condițiile pieței, precum și alți termeni și condiții finale ale obligațiunilor, a condițiilor contractuale, de tragere, de rambursare anticipată, a dobânzilor, a taxelor și tarifelor, a garanțiilor, acordarea oricărui tip de garanții reale, selectarea intermediarilor pentru plasamentul privat ori oferta publică de vânzare, asigurarea redactării și publicării, dacă e cazul, a oricărui memorandum sau alt document de ofertă, aprobarea altor locuri de listare față de cel menționat la pct 5 de mai sus, precum și negocierea, aprobarea și semnarea oricăror acte ce au legătură cu plasamentul privat ori oferta publică de vânzare și admiterea, negocierea și semnarea oricăror contracte cu intermediari și consultanți și îndeplinirea oricăror acte și fapte juridice necesare;
b. să aprobe orice contracte și/sau aranjamente privind obligațiunile și/sau admiterea sau orice alte aranjamente, contracte de garanție, angajamente de garantare, memorandum sau alt document de ofertă, orice contracte de subscriere, vânzare, agenție, trust, de consultanță, certificate, declarații, registre, notificări, acte adiționale și orice alte acte și documente necesare, să îndeplinească orice formalități și să autorizeze și/sau să execute orice alte acțiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii de bligațiuni și/sau admiterii, garanțiilor aferente, după caz, și să împuternicească reprezentanți ai Societății pentru a semna orice astfel de documente, a îndeplini orice astfel de formalități și a îndeplini orice astfel de acțiuni.
7. Contractarea unor facilități de credit de investiții în suma maximă de 4.000.000 euro sau echibalent în lei, pentru achiziționarea și / sau construirea unor active imobilizate, incluzând dar fără a se limita la terenuri, construcții, echipamente etc, în vederea creșterii capacităților de producție și împuternicirii Președintelui Consiliului de administrație de a negocia condițiile de contractuale.
8. Contractarea unor facilități de credit pentru capital de lucru, în sumă de 10.000.000 lei sau echivalent în euro și împuternicirii Președintelui Consiliului de administrație de a negocia condițiile de contractuale.
9. Constituirea de garanții aferente obligațiilor născute din facilitîțile de credit menționate la pct. 7 și 8 de mai sus, incluzând, fără a se limita la, ipotecă imobiliară sau mobiliară asupra obiectului investiției, după caz, proprietatea împrumutatului sau care fac obiectul creditelor și împuternicirii Consiliului de administrație de a selecta activele ce urmează a fi constituite în garanție și împuternicirii Președintelui Consiliului de administrație de a negocia condițiile de contractuale.
10. Prelungirea pe o perioadă de 12 luni a facilității de credit sub formă de Overdraft în sumă de 15.000.000 lei contractată de la Raiffeisen Bank și împuternicirii Președintelui Consiliului de administrație de a negocia condițiile de contractuale.
11. Împuternicirea Consiliului de administrație de a evalua oportunități de achiziție a unor active imobilizate, inclusiv în a emite oferte angajante potențialilor parteneri, în vederea dezvoltării și diversificării afacerii, și de a încheia acte de dobândire a unor astfel de active imobilizate identificate, a căror valoare depășește, individual sau cumulat, pe durata unui exercițiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai puțin creanțele imobilizate în limită maximă de 10.000.000 lei sau echivalentul în valută la data contractării.
12. Împuternicirea Consiliului de administrație de a evalua oportunități de parteneriat, francizare sau fuziuni și achiziții, inclusiv în a emite oferte neangajante potențialilor parteneri în vederea dezvoltării și diversificării afacerii și de a încheia acorduri de achiziție de acțiuni la alte societăți, cu plata parțial sau integral în acțiuni emise de societate, achiziții ce depășesc 20% din totalul activelor imobilizate, mai puţin creanţele imobilizate, dar nu mai mult de 30% din acestea din urmă.
13. Aprobarea datei de 30.05.2025 ca dată de înregistrare și a datei de 29.05.2025 ca ex-date pentru identificarea acționarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele hotărârilor adoptate de către AGEA.
14. Împuternicirea directorului general, dl. Horia Cardoș, ca, în numele și pe seama Societății, cu putere și autoritate deplină, să semneze hotărârea AGEA, și, cu posibilitatea de subdelegare, să depună, să solicite publicarea în Monitorul Oficial al României partea a IV-a hotărârii, să ridice orice documente, să îndeplinească orice formalități necesare în fața Oficiului Registrului Comerțului, precum și în fața oricărei alte autorități, instituții publice, persoane juridice sau fizice, precum și să execute orice operațiuni, în vederea aducerii la îndeplinire și asigurării opozabilității hotărârilor ce urmează să fie adoptate de către AGEA.
INFORMAȚII GENERALE CU PRIVIRE LA AGA
La data convocării Adunărilor Generale ale Acționarilor, capitalul social al societății este de 8.997.899,20 lei divizat în 89.978.992 acțiuni nominative, comune, dematerializate cu o valoare nominală de 0,1 lei /acțiune, fiecare acțiune dând dreptul la 1 (un) vot în ședințele Adunării Generale ale Acționarilor. Societatea deține 381 acțiuni proprii la data convocării.
Drepturi ale acționarilor cu privire la AGA
Materialele informative și întrebări. Începând cu data de 29.03.2025 și până la data stabilită pentru întrunirea AGA, acționarii pot obține, la adresa societății Timișoara, bd. Cetății, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timiș, în fiecare zi lucrătoare, sau de pe pagina de internet a acesteia https://investors.agroland.ro documentele care privesc desfășurarea ședinței Adunărilor Generale precum: convocatorul AGA, numărul total al acțiunilor emise și al drepturilor de vot la data convocării, Actul constitutiv în vigoare, proiectele de hotărâre propuse spre aprobare AGA, formularele de împuternicire specială și de vot prin corespondență, etc.
Fiecare acţionar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunărilor generale până la data de 25.04.2025 ora 18:00, iar răspunsul va fi dat în cadrul adunării sau prin postarea răspunsului pe pagina de internet a societății. Pentru a adresa întrebări, acționarul trebuie să transmită copia actului de identitate pentru acționarul persoană fizică, respectiv de copia actului de identitate al reprezentantului legal al acționarului persoană juridică și certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului cu cel mult 30 de zile anterioare publicării convocatorului AGA, ca dovadă a calității de acționar. Întrebările vor putea fi transmise prin poștă sau servicii de curierat la adresa societății sau prin mijloace electronice cu semnătură electronică extinsă la adresa de e-mail: investitor@agroland.ro.
Dreptul de a propune noi puncte pe ordinea de zi. Unul sau mai mulţi acţionari înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință, reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social, au dreptul, în cel mult 15 zile de la publicarea convocării în Monitorul Oficial a) să formuleze cereri pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA, cu condiţia ca fiecare punct să fie însoţit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre aprobare, precum şi b) să prezinte proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA.
Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi/dreptului de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse ori propuse a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, acționarii îndreptățiți vor putea depune/transmite, împreună cu acte care permit identificarea acestora (copia documentului de identitate pentru persoane fizice, respectiv copia documentului de identitate al reprezentantului legal al acționarului persoană juridică și certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului ce cel mult 30 de zile anterioare publicării convocatorului AGA), solicitarea adresată Societății, în plic închis în original, prin poștă sau servicii de curierat, la adresa Timișoara, bd. Cetății, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timiș sau e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor@agroland.ro, până la data de 14.04.2025, cu mențiunea scrisă „PROPUNERE DE NOI PUNCTE PE ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”.
În cazurile în care exercitarea drepturilor menționate anterior determină modificarea ordinii de zi a adunării generale comunicate deja acționarilor, societatea face disponibilă o ordine de zi revizuită, folosind aceeași procedură ca și cea utilizată pentru ordinea de zi anterioară, înainte de data de referință a adunării generale a acționarilor, așa cum este definită aceasta prin reglementările A.S.F., precum și cu respectarea termenului de cel puțin 10 zile înaintea adunării generale, astfel încât să permită celorlalți acționari să desemneze un reprezentant sau, dacă este cazul, să voteze prin corespondență.
Participarea la AGA
Acționarii îndreptățiți pot participa personal (fizic sau electronic), prin vot prin corespondență (suport hârtie sau electronic) sau pot fi reprezentați în cadrul ședinței Adunării Generale a Acționarilor prin mandatari cărora li s-a acordat o împuternicire specială sau o împuternicire generală de reprezentare, în condițiile art. 105 alin (10) din Legea nr.24/2017.
În cazul votului personal, acționarii persoane fizice și acționarii persoane juridice sunt îndreptătiți să participe la ședința AGA prin simpla probă a identității făcută, în cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de ședere) și, în cazul acționarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedește cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului sau altă entitate echivalentă, cu cel mult 30 zile înaintea publicării convocatorului AGA.
Acționarii prezenți fizic la Adunare pot opta pentru a exprima votul prin intermediul buletinelor de hârtie sau prin utilizarea de mijloace electronice de vot.
Vot electronic prin utilizarea de mijloace electronice de vot conform art.197 al Regulamentului 5/2018 al A.S.F. privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață prin intermediul platformei eVOTE (inainte sau in timpul AGA) accesand linkul https://ag.evote.ro de pe orice dispozitiv conectat la internet si prin intermediul platformei eVotePRO (inainte de AGA) pentru investitorii profesionali așa cum sunt definiți de Legea nr. 126/2018 privind piețele de instrumente financiare, în conformitate cu prevederile art. 197 din Regulamentul nr. 5/2018. Pentru acționarii profesionali care aleg să își exercite dreptul de vot prin intermediul platformei eVotePRO, votul electronic se efectuează prin accesarea domeniului dedicat atribuit fiecărui acționar profesional, în conformitate cu cerințele legale de identificare specificate în secțiunea b) de mai jos.
Formulare de vot electronic pot fi transmise oricând de la începerea votului până în sesiunea live a adunării generale a acționarilor sau exprimate/reexprimate direct în sesiunea live a adunării, ultima opțiune de vot fiind cea înregistrată.
Platformele conțin opțiuni de vot pentru toate punctele de pe ordinea de zi. Votul electronic se exercită prin bifarea unei opțiuni de vot „pentru” sau „împotrivă” sau prin „abținere”, urmată de apăsarea butonului „înregistrează votul”. Voturile marcate în platformă fără a apăsa butonul „înregistrare vot” nu vor fi luate în considerare.
Acționarul se poate conecta și vota ori de câte ori dorește în intervalul desemnat votului prin corespondență și/sau live, ultima opțiune de vot fiind cea înregistrată.
Acționarii trebuie să ia în considerare faptul că, înainte de a-și exercita drepturile de vot prin intermediul platformei eVote/platformei eVotePRO, trebuie să finalizeze procesul de înregistrare descris mai jos, iar contul lor de vot trebuie să fie validat de Societate.
Acționarii care sunt persoane fizice trebuie să completeze procesul de înregistrare o singură dată și să își actualizeze informațiile ori de câte ori este necesar. Acționarii care sunt persoane juridice/entități fără personalitate juridică trebuie să îl completeze pentru fiecare ședință AGA, cu excepția acționarilor profesionali care votează prin intermediul platformei eVotePRO ale căror documente de identificare au fost validate anterior, rămân valabile (în termen de 12 luni de la data emiterii) și nu au suferit modificări și/sau nu au fost înlocuite cu documente noi.
Pentru identificare și acces online la AGA acționarii pun la dispoziție următoarele informații:
a) Persoanele fizice: Nume Prenume,Cod Numeric Personal (CNP), adresa email, copie act identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pașaport, permis de ședere)* și numar telefon (optional),
b) Persoanele juridice: denumire persoană juridică, Cod unic de înregistrare (CUI), Nume Prenume reprezentant legal, Cod Numeric Personal (CNP) reprezentat legal, adresa email, act identitate reprezentant legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*, copie certificat constatator eliberat de registrul comerțului sau orice document echivalent emis de către o autoritate competentă din statul în care acționarul persoană juridică este înmatriculat în mod legal, prezentat în original sau în copie conform cu originalul. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta* și numar telefon (optional).
Documentele prezentate într-o altă limbă decât engleză vor fi însoțite de traducerea realizată de un traducător autorizat în limbile română/engleză.
*copia electronică a documentelor mai sus menționate va fi încărcată online (upload) în câmpurile dedicate. Fișierele ce pot fi încărcate pot avea una dintre următoarele extensii: .jpg, .pdf, .png.
Acționarul se poate conecta și vota ori de câte ori dorește în intervalul desemnat votului prin corespondență și/sau live, ultima opțiune de vot fiind cea înregistrată.
Identificarea făcută de Societate în cazul persoanelor fizice oferă acces la Adunările Generale ale Societății în situația în care respectiva persoană fizică este acționar la datele de referință aferente. Identificarea făcută de Societate în cazul persoanelor juridice, procurilor speciale sau generale oferă acces la Adunările generale ale Societății după probarea de fiecare dată a validității reprezentatului legal, respectiv al persoanei împuternicite.
În situația în care în urma procesului de identificare apar neconcordanțe între datele oferite de acționar și cele din Registrul acționarilor la data de referință acționarul va fi înștiințat și va fi îndrumat să contacteze Departamentul relații cu acționarii la adresa investitor@agroland.ro sau numărul de telefon +40 31 860 21 01.
In cazul votului prin reprezentare, acesta va putea fi exprimat prin completarea și semnarea formularelor de procură specială puse la dispoziție de societate. Acestea vor fi înregistrate la Societate cu cel puțin 48 de ore înaintea ședinței AGA, sub sancțiunea nulității, pe suport fizic la adresa din Timișoara, bd. Cetății, nr. 5-7-9, et. 2, jud. Timiș, cu semnătura în original, sau prin e-mail, la adresa investitor@agroland.ro, cu semnătura electronică extinsă incorporată conform Legii nr. 455/2001. Indiferent de metoda de expediere, se va menționa clar, cu majuscule, „PROCURĂ SPECIALĂ / GENERALĂ PENTRU ADUNAREA GENERALĂ A ACȚIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”.
Procura specială de reprezentare în AGA, acordată de un acționar unei instituții de credit care prestează servicii de custodie, va fi valabilă fără prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul acţionar, cu respectarea art. 196 și art. 207 din Regulamentul ASF nr.5/2018.
Acționarii nu pot fi reprezentanți în AGA în baza unei procuri generale de către o persoană care se află într-o situație de conflict de interese, potrivit art. 105 alin. (15) din Legea nr.24/2017. Reprezentarea prin împuternicire generală va respecta prevederile art. 202-205 ale Regulamentului ASF nr. 5/2018.
Procura specială sau generală va fi nulă dacă acționarul însuși participă la întrunirea AGA sau împuternicește alt mandatar printr-o procura validă, trimisă în termen și datată ulterior primei procuri.
În cazul votului prin corespondență, acționarii vor completa, semna și transmite, pentru a fi înregistrat la Societate cu cel puțin 48 ore înaintea ședinței AGA formularul de vot prin corespondență pus la dispoziție în format fizic, la sediul societății, pe pagina de internet a societății. Formularele pe suport de hârtie vor fi trimise în plic închis la sediul societății, menționându-se pe plic în clar și cu majuscule, „VOT PRIN CORESPONDENȚĂ PENTRU ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ / EXTRAORDINARĂ A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29.04.2025”. Buletinele de vot pot fi transmise și prin e-mail cu semnătură electronică extinsă încorporată conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, la adresa investitor@agroland.ro, cu aceeași mențiune la „subiectul” mesajului electronic.
În cazul exprimării votului prin poștă sau servicii de curierat, buletinul de vot privind pct. 6 de pe ordinea de zi a AGOA se va include fiecare în plic închis pe care se va scrie mențiunea „VOT SECRET – AUDITOR”. Acesta va fi introdus în plicul menționat mai sus, respectiv cel prin care sunt transmise voturile exprimate prin corespondență. Dacă buletinul de vot prin corespondență este transmis prin poștă electronică, buletinul de vot privind pct 6 de pe ordinea de zi a AGOA va fi atașată în e-mail în documente separate intitulate„VOT SECRET – AUDITOR”. În cazul exprimării votului online, se va asigura secretul votului pentru pct 6 de pe ordinea de zi a AGOA.
Formularele de vot prin corespondență pot fi transmise și electronic prin intermediul a mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului ASF nr. 5/2018. Identificarea și exprimarea votului prin corespondență electronic se face prin accesarea linkului: https://ag.evote.ro. Formulare de vot electronic pot fi transmise oricând de la începerea votului până în sesiunea live a adunării generale a acționarilor, ultima opțiune de vot transmisă fiind cea înregistrată.
În situația în care acționarul care și-a exprimat votul prin corespondență participă la adunarea generală personal sau prin reprezentant (sub rezerva că o procură specială/generală a fost transmisă cu respectarea condițiilor mentionate în prezentul convocator), votul prin corespondență exprimat pentru acea AGA va rămâne valabil doar dacă acționarul nu își exprimă personal (fizic sau online) ori prin reprezentant o altă opțiune de vot.
Votul prin corespondență poate fi exprimat de către un reprezentant, numai în situaţia în care acesta a primit din partea acționarului pe care îl reprezintă o împuternicire specială/generală care se depune la emitent cu 48 de ore înainte de AGA, în conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr.24/2017 și cu prevederile prezentei convocări.
Formularul de vot prin corespondență, respectiv procura specială / generală vor fi însoțite de documente doveditoare ale calității de acționar, respectiv:
- copia actului de identitate a acționarului persoană fizică, conformă cu originalul;
- certificatul de înregistrare al acționarului persoană juridică, în copie conformă cu originalul;
- certificatul constatator al acționarului persoană juridică eliberat de Registrul Comerțului sau document oficial echivalent care să ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului împuternicirii, emis cu cel mult 30 zile înainte de data publicării anunțului de convocare a AGA, în original sau în copie conformă cu originalul, precum și copia actului de identitate al reprezentantului legal (conformă cu originalul);
- copia actului de identitate al mandatarului (persoanei împuternicite), conformă cu originalul
Documentele prezentate într-o altă limbă decât engleză vor fi însoțite de traducerea autorizată în limbile română/engleză. Propunerile de hotărâre, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGA precum și împuternicirile și buletinele de vot nedepuse în termen, incomplete, ilizibile sau neînsoțite de documentele doveditoare ale calității de acționar nu vor fi luate în considerare.
Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.
Informații suplimentare se pot obține la sediul Societății, la tel. +40 31 860 21 01 sau la adresa de email investitor@agroland.ro.
Președintele Consiliului de Administrație,
Horia Dan Cardoș