Update articol:
Articol susținut de HILS Development 

Octavian Burlan, HILS Development: O parte din clienți aleg să reinvestească în proiectele noi pe care le avem în dezvoltare

  • 30% din clienții noi vin din recomandări ale clienților existenți 

„Datorită gradului ridicat de mulțumire, mulți clienți HILS Development revin pentru o nouă locuință, iar alții ne aleg la recomandarea celor care locuiesc deja în ansamblurile noastre rezidențiale”, a declarat Octavian Burlan, director al departamentului Customer Support al companiei, în cadrul unui podcast 

HILS Development se dedică misiunii de a oferi un trai de calitate accesibil, modern și confortabil unui număr cât mai mare de locuitori. Dezvoltatorul își propune ca, pe lângă calitatea și confortul locuințelor construite, să creeze o adevărată comunitate în interiorul fiecărui ansamblu rezidențial, conform experienței de 20 de ani dobândite în sectorul imobiliar. Realizarea acestui obiectiv are loc în două direcții. Prima este încurajarea comunicării și a dialogului cu privire la orice situație care trebuie rezolvată sau îmbunătățită. A doua se referă la crearea infrastructurii necesare pentru petrecerea timpului liber de calitate și pentru a facilita interacțiunea între locuitori. În luna noiembrie a anului trecut, HILS Development a explorat nevoile locuitorilor din ansamblurile rezidențiale cu ajutorul unui chestionar. Acesta a vizat aspecte legate de calitatea facilităților comune, confortul locuințelor, precum și nivelul de satisfacție generală despre proiectele HILS. Rezultatele relevă că 90% dintre locuitorii ansamblurilor HILS sunt mulțumiți și foarte mulțumiți de apartamentul în care locuiesc  

Octavian Burlan, Director Customer Support, a declarat: “Ne dorim ca, prin fiecare proiect rezidențial dezvoltat, să transformăm peisajul urban și să aducem plus valoare locuitorilor orașului. Ca parte a acestei strategii, sprijinim activ formarea unor comunități solide în fiecare dintre ansamblurile noastre rezidenţiale, de la crearea facilităților necesare, derularea unor inițiative de sustenabilitate și până la comunicarea permanentă cu locuitorii ansamblurilor noastre. Rezultatele demersului nostru confirmă că răspundem eficient cerințelor actuale și exigențelor clienților noștri.” 

Cele mai apreciate aspecte sunt izolația termică din apartamente și facilitățile disponibile în ansamblu. Peste 80% dintre membrii comunităților HILS apreciază că acești factori sunt surse de mulțumire și confort în cadrul ansamblurilor HILS.  

„Locuitorii tipici ai ansamblurilor dezvoltate de HILS Development sunt familii, de obicei din afara Bucureștiului, cu vârste cuprinse între 40-50 ani care achiziționează locuințele pentru copiii lor, dar și tineri până în 30 ani, aflați la început de drum în viață, care își întemeiază o familie și aleg o locuință în cadrul ansamblurilor HILS datorită stilului de viață pe care îl pot avea aici. Prin facilitățile, infrastructura și serviciile oferite în cadrul ansamblurilor noastre, acomodăm nevoile locuitorilor indiferent de generație și de necesități într-o anumită etapă de viață. Pentru ca ei să beneficieze de un trai confortabil și liniștit așa cum și-l doresc, culegem permanent feedbackul tuturor locuitorilor pentru a transforma împreună viața la HILS în acasă”, afirmă Octavian Burlan. 

Recomandările locuitorilor vizează în special spațiile verzi și întreținerea acestora, amplasarea locurilor de joacă și securitatea în ansambluri. Pentru a susține acest proces, HILS Development a dezvoltat recent o aplicație de ticketing pentru a gestiona mai eficient solicitările clienților. Astfel, fiecare solicitare este monitorizată în timp real, iar timpul de răspuns este mult mai rapid.  

„Ca urmare a implementării aplicației de ticketing am răspuns prompt la peste 80% dintre solicitări în primele 48 de ore, conform datelor din feedback-ul colectat”, menționează Octavian Burlan, Director Customer Support.

Potrivit acestuia, HILS dorește să crească standardele relației post-vânzare prin digitalizare și feedback constant. Ca urmare a creșterii constante a comunității, în acest an, dezvoltatorul își va extinde echipa de customer support, pentru a răspunde mai rapid nevoilor locatarilor. 

În 2024, HILS Development a vândut cu 28% mai multe apartamente noi și a înregistrat o cifră de afaceri mai mare cu 32% față de anul precedent. Numărul maxim de unități vândute într-o singură tranzacție a fost de 50 de apartamente la HILS Sunrise, 39 la HILS Republica, urmate de 30 de apartamente vândute în HILS Titanium. 

HILS Development, dezvoltator cu 20 de ani de experiență, are în portofoliu 6 proiecte rezidențiale în zona de Est a Capitalei, dintre care trei finalizate – HILS Pallady, HILS Brauner și HILS Splai, și trei în diverse etape de construcție – HILS Republica, HILS Sunrise și HILS Titanium. În 2025, compania urmează să finalizeze prima etapă din HILS Republica, cu 369 de apartamente, și își propune lansarea fazei 2  și continuarea procesului de construcție, conform calendarului asumat, pentru HILS Titanium și HILS Sunrise. 

BVB | Știri BVB

INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. (INFINITY) (25/04/2025)

Demersuri vanzare pachet de actiuni detinut la Constructii Feroviare Craiova

TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE (TBK) (25/04/2025)

Video conferinta investitori si analisti_rezultate financiare 2024

TTS (TRANSPORT TRADE SERVICES) (TTS) (25/04/2025)

Disponibilitate vot on-line AGOA si AGEA 30.04.2025

UZTEL S.A. (UZT) (25/04/2025)

Convocare AGAE 02-03.06.2025 - versiune in limba engleza