Pluxee continuă activitatea de lider a Sodexo Benefits and Rewards Services în
România începută acum 25 de ani.
Anul trecut, compania a contribuit la bugetele statului român cu suma de 69,6
milioane ron, reprezentând impozit pe profit, TVA, impozite și taxe plătite pentru cei
218 angajați ai săi. În ultimul an fiscal (Septembrie 2022 – August 2023) compania a
procesat peste 107 milioane tranzacții realizate cu toate cardurile sale (Gusto, Cadou, Turist, Cultură și cardurile sociale), contribuind la automatizarea administrării beneficiilor salariale suplimentare și la transparența fluxului de numerar al economiei fiscalizate din România.
Referitor la măsurile fiscale adoptate recent de Guvern, Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo BRS Romania&Bulgaria, a declarat: “Pluxee respectă cu strictețe deciziile luate de guvern. Așa am făcut în ultimii 25 de ani. Abordarea noastră este colaborarea cu autoritățile, împărtășim idei, îi ascultăm și bineînțeles că aplicăm ceea ce decid. Am făcut asta în cei 25 de ani și vom continua să facem asta.
Dacă vorbim de prezent, respectăm măsurile, urmăm instrucțiunile, am luat act de ele și discutăm cu părțile interesate, aplicând deciziile luate. Deci avem în vedere respectarea deplină a deciziilor”.
Despre atacurile cibernetice, Manuel Fernandez Amezaga a precizat: “Atacurile cibernetice sunt pentru noi o prioritate în foaia noastră de parcurs. Avem o echipă dedicată în compania noastră pentru atacurile cibernetice, în care se stabilește un protocol potrivit căruia, dacă se întâmplă ceva, se intră imediat în acțiune. Din fericire nu am avut niciun atac cibernetic până acum. Dar avem protocoale, în cazul în care există vreun atac. Vorbim de atacuri cibernetice majore sau medii. Repet, nu am avut niciunul dintre ele, dar suntem gata să le facem față, dacă vor exista, la nivel local și global. Avem un protocol foarte bine definit. Și investim în tehnologie la nivel global. Mai mult de 10% din cifra noastră de afaceri la nivel global este investită în acest tip de tehnologie. Deci este prioritatea cheie pentru noi”.
În fiecare secundă cardurile de masă Pluxee sunt implicate în 2,8 tranzacții la comercianții parteneri, susținând astfel un segment de economie afectat de pandemie și inflație – HORECA și retail.
72% din portofoliul total al clienților Pluxee România sunt întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), din care mai mult de 31% au fost obtinute digital.
Ca parte a angajamentului său constant de 25 de ani de a susține antreprenoriatul și mediul de afaceri din România, compania a investit 600.000 de euro în programul „Românii sunt antreprenori”, dezvoltat în parteneriat cu Startarium. În plus, Pluxee va lansa o nouă comunitate dedicată susținerii și dezvoltării IMM-urilor din România.
În fiecare minut, sunt 167 de tranzacții cu cardul de masă la partenerii comercianți, susținând astfel un segment de economie afectat de pandemie și inflație – HORECA și retail.
PORTOFOLIUL DE CLIENȚI
PLUXEE România are peste 35.000 de clienți și peste 2 milioane de beneficiari –
angajați ai acestora, care utilizează cardurile de beneficii extra-salariale în 55.000 de
locații partenere.
PLUXEE Romania are o rată de retenție de 95,57% la toate produsele sale, în rândul
clienților mari. Indicatorul NPS – Net Promoter Score (NPS) indică rate constant pozitive de recomandare și recunoaștere a excelenței în servicii: din partea clienților actuali ai companiei, NPS-ul este 85, în timp ce NPS-ul beneficiarilor pentru Pluxee a fost de 73. NPS-ul afiliaților companiei a fost clasat la 80.
DIGITALIZARE
Pluxee, aplicația globală lansată și în România în 2021, cu denumirea MySodexo, are un rating de 4.6 în Android, 4.5 în iOS și un număr de peste 1 milion de utilizatori activi. Tranzacțiile online cu cardul (un instrument de plată tot mai popular) au ajuns la 13,6 milioane în ultimul an fiscal (septembrie 2022 – august 2023).
RESPONSABILITATE SOCIALĂ
În 25 de ani de activitate, sistemul cardurilor de beneficii extrasalariale a contribuit la creșterea economică a României susținând activ câteva domenii de activitate prin
crearea de locuri de muncă, fiscalizarea unor sectoare economice, dezvoltarea
sectorului IMM-urilor.
Programele sociale inițiate de Guvern au beneficiat de contribuția cu know how și
infrastructură adusă de experții companiei. Peste 1,5 milioane de persoane au beneficiat de programele sociale în care Pluxee a fost implicată – “Sprijin pentru România”, “Mese calde”, “Sprijin educațional”.
Noile carduri Pluxee vor fi fabricate din plastic reciclat și vor avea instrucțiuni tipărite pe hârtie reciclată. Compania a investit 15,6 milioane de lei în proiecte CSR pentru susținerea inițiativelor importante ale sectorului non-guvernamental din România, in anul fiscal septembrie.
Cine este Pluxee?
Numele noului brand este o combinatie memorabilă care cuprinde toate elementele misiunii sale:
- Plux reprezintă spiritul pozitiv, optimismul și sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunități
- „X” simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunități prin experiențe personalizate și durabile oferite clienților, comercianților, beneficiarilor și angajaților noștri.
- “EE” se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul – Employee Engagement (implicarea angajaților).
Ca parte a planului strategic pentru 2025, Pluxee intenţionează:
- Să își consolideze poziția de lider pe piață în soluții pentru implicarea angajaților și amplificarea notorietății brandului Pluxee.
- Să se poziționeze ca partenerul preferat pentru beneficiile extrasalariale ale angajaților și să fie recunoscut ca jucător relevant în piață.
- Să își intensifice poziția pe segmentul IMM-urilor, diversificând aria de beneficii extrasalariale pentru angajaţii acestora.
- Să își dezvolte portofoliul de produse şi servicii de wellbeing, să continue să susțină puterea de cumpărare a angajaților şi implicarea lor la locul de muncă.
- Să simplifice modul în care aceste servicii sunt accesate de angajați prin digitalizare.