Update articol:

DRUID lansează Oxygen, tehnologia concepută pentru a revoluționa automatizările conversaționale

druid

DRUID anunță lansarea Oxygen, versiunea care promite să revoluționeze automatizarea conversațională a proceselor de afaceri, oferind viteză și ușurință în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți pentru companii de orice dimensiune. DRUID Oxygen simplifică proiectarea experienței conversaționale, reducând cu 90% timpul necesar conceperii, antrenării și implementării unui nou chatbot pe care angajații sau clienții îl pot folosi instant, cu zero pregătire anterioară, potrivit unui comunicat de presă.

DRUID Oxygen introduce o interfață complet nouă, care permite creșterea de până la 35% a relevanței chatbot-ului. Acum, experiențele conversaționale pot fi proiectate vizual, selectând și mutând fluxurile conversaționale într-o singură diagramă, care arată clar modul în care va evolua conversația cu chatbot-ul. Noul conector cu roboți UiPath oferă o interacțiune unică între oameni și mașini, prin bogăția sintaxelor conversaționale în scenarii complexe de automatizare. Conectarea chatbotului cu un robot UiPath se realizează acum de două ori mai rapid. De asemenea, timpul de răspuns se reduce la doar 1 secundă. Scalabilitatea crescută face ca implementarea chatbotului să fie la fel de rapidă pentru o multinațională cu echipe distribuite de mii de oameni, precum și pentru o companie mică, cu câteva zeci de angajați.

„DRUID Oxygen introduce o interfață nouă și intuitivă extrem de apreciată de clienți și parteneri, care va revoluționa spațiul de automatizare conversațională. În același timp, am făcut și primii pași înspre zona de marketplace, creând în platformă librării de soluții care pot fi utilizate cu ușurință de partenerii și clienții noștri. Am investit foarte mult în platforma tehnologică și ne-am concentrat pe îmbunătățirea scalabilității, performanței și securității, astfel încât să răspundem nevoilor organizațiilor mari de pe piețele internaționale”, a menționat Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Cererea accelerată de asistenți virtuali inteligenți a determinat creșterea semnificativă a veniturilor DRUID, cu 580% în ultimul an, în contextul în care serviciile de automatizare conversațională generează de cinci ori mai multă valoare pentru rețeaua partenerilor de implementare. În ianuarie anul curent, DRUID a anunțat că a atras o nouă rundă de finanțare de 2,5 milioane de dolari, de la GapMinder Venture, Early Game Ventures și alți investitori privați. Această finanțare a transformat compania într-unul dintre cele mai bine capitalizate startup-uri din România, cu investiții totale în valoare de 5,8 milioane de dolari atrase de la lansarea sa în 2018. O nouă rundă de finanțare este așteptată până la sfârșitul acestui an.

Ca urmare a cererii puternice de soluții conversaționale din ultimul an, DRUID a continuat să se dezvolte rapid și să își extindă operațiunile. În prezent, compania acoperă toate continentele cu ajutorul unui ecosistem format din peste 100 de parteneri internaționali. Tehnologia DRUID este definită de modul unic în care abordează procesarea limbajului natural (NLP), permițându-le utilizatorilor să creeze experiențe conversaționale nuanțate și complexe, care par foarte naturale și care au impact direct asupra productivității echipelor. Utilitatea soluțiilor noastre conversaționale și varietatea implementărilor realizate a condus la includerea DRUID în raportul „Hot Vendors in Conversational AI, 2021”, realizat de Aragon Research, Inc, unde a fost apreciat pentru abordarea sa distinctivă, imaginativă și originală a soluțiilor de Inteligență Artificială conversațională.

Asistenții virtuali inteligenți DRUID folosesc un motor NLP revoluționar și o tehnologie conversațională proprietară pentru a simplifica accesarea oricăror informații sau documente din cadrul sistemelor unei companii, și pentru automatizarea proceselor de afaceri. Disponibil în mai mult de 45 de limbi, pe orice canal de comunicare – inclusiv MS Teams, Slack, WhatsApp Business, FB Messenger, WeChat și multe altele – DRUID include, de asemenea, peste 500 de șabloane conversaționale predefinite pe roluri și procese specifice unor industrii ca Servicii Financiare, Asigurări, Sănătate, Retail, Telecomunicații, Utilități, Logistică, și multe altele.

BVBStiri BVB

RAIFFEISEN BANK - OB. 2028 (RBRO28) (30/07/2021)

Rezultate financiare semestriale 2021

ONE UNITED PROPERTIES (ONE) (30/07/2021)

Convocare AGA Ordinara si Extraordinara in data 10(11).09.2021

RAIFFEISEN BANK _ OB. 2026 (RBRO26) (30/07/2021)

Rezultate financiare semestriale 2021