Update articol:

cora România îndeamnă cumpărătorii români la efectuarea de cumparaturi responsabile pentru un consum rational

Ca urmare a creșterii intense a numărului de clienți în cursul zilei de ieri în hipermarketurile cora, cora România dorește să reasigure cumpărătorii români de existența unor stocuri suficiente de alimente și produse non-alimentare, potrivit unui comunicat. Pentru ca experiența de cumpărare în hipermarketurile cora România să se petreacă în condiții optime, cora România precizează:

  • doar efectuarea de cumpărături responsabile pentru un consum raţional, în funcție de nevoi și nu de panică, va împiedica formarea unei aglomerații inutile, care nu este benefică în actual context, în care grija noastră principală este de a ne proteja unii pe ceilalți și de a asigura distanța socială necesară.
  • cora România dispune de stocurile necesare pentru a reumple rafturile golite. Cu cât traficul de persoane va fi unul rezonabil, cu atât rafturile vor fi mai bine aprovizionate.
  • hipermarketurile cora au implementat toate măsurile de protecție și prevenție împotriva contaminării cu COVID-19, însă aceste măsuri trebuie susținute de un comportament social cumpătat din partea consumatorilor. Pentru aceasta, îndemnăm clienții noștri la calm și la a fi cumpătați în achizițiile efectuate, care să reflecte doar nevoile de familie actuale , făra a face stocuri suplimentare.

Reamintim că hipermarketul cora România a luat peste tot în țară măsurile necesare pentru protejarea propriilor angajați și a clienților săi, arată comunicatul:

  • au fost intensificate acțiunile de dezinfecție la casele de marcat și pe suprafețele din magazin;
  • au fost intensificate acțiunile de dezinfectare a cărucioarelor și a coșurilor de cumpărături;
  • au fost instalate recipiente cu dezinfectant pentru clienți atât la intrarea în magazine, precum și în alte puncte cu trafic intens;
  • am comunicat clienților necesitatea distanței fizice de 1,5 m în interiorul magazinului;
  • am comunicat toate mesajele de prevenție care ne-au fost transmise de către autorități, susținând astfel efortul de informare corectă a publicului;
  • am lansat și desfășurăm o amplă campanie de informare a consumatorilor si angajatilor în legătură cu măsurile de prevenție și de conduită în cazul apariției unor cazuri cu simptomatologii specifice;
  • facem eforturi continue pentru mărirea stocurilor de substanțe dezinfectante atât pentru comercializare, cât și pentru uzul personalului cora și al clienților;
  • organizarea activității cora.ro de livrare în sistem drive sau la domiciliu pentru a onora în mod eficient toate comenzile; cu toate acestea, și pe acest tip de serviciu ne confruntăm cu un număr neobișnuit de mare de comenzi, de aceea facem apel la calm și vă asigurăm că întreaga echipă face tot posibilul pentru a onora comenzile
  • sistarea, pe o perioadă nedeterminată, a evenimentelor de teatralizare comercială pregătite pentru clienți în hipermarketurile cora.

“Precizăm că evaluăm zilnic măsurile luate și suntem în contact cu autoritățile, astfel încât să asigurăm desfășurarea activității comerciale în cele mai bune condiții.

În plus, hipermarketurile cora își desfășoară activitatea în spații ample, pentru confortul consumatorilor”, conform comunicatului

 

 

 

 

BVBStiri BVB

TERAPLAST SA (TRP) (29/05/2020)

Rezultatul procesului de consultari cu sindicatul

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (29/05/2020)

Document informare - alocare actiuni

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (29/05/2020)

Raportare conform art. 69 alin. (1) din Legea 24/2017

Obligatiuni Autonom Services 2024 (AUT24E) (29/05/2020)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014