Update articol:

Proleasing Motors: Creștere de 10% a cifrei de afaceri în trimestrul al treilea 2020, raportat la trimestrul trei 2019. O cifră de afaceri estimată la peste 40.000.000 de EURO la finalul anului

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile BMW, Ford și Hyundai, înregistrează o creștere de 10% a cifrei de afaceri în trimestrul al treilea al anului 2020. 10.000.000 de EURO este cifra de afaceri estimată de companie pentru trimestrul patru și peste 40.000.000 de EURO cifra de afaceri cu care Proleasing Motors va încheia anul 2020, potrivit unui comunicat de presă.

În primele 3 trimestre ale anului 2020 cifra de afaceri realizată de Proleasing Motors a fost de 29.675.000 EURO iar, față de perioada similară a anului trecut, în anul 2020 s-a realizat 96% din CA 2019.

Profitul înainte de impozite şi taxe (EBITDA) realizat în primele 3 trimestre a fost de 2.400.000 EURO, în creștere comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, când s-a înregistrat EBITDA de 2.175.000  EURO.

În primele 9 luni ale anului 2020 s-au livrat 1063 de autovehicule

Analizând evoluția livrărilor în 2020, s-a constatat că în trimestrul unu și în trimestrul doi livrările s-au menținut la un nivel apropiat, în timp ce în trimestrul trei s-a înregistrat o creștere de 42% a livrărilor față de trimestrul doi.

Divizia cu cele mai multe livrări în primele 9 luni ale anului 2020 a fost divizia Ford. Divizia care a înregistrat cea mai mare creștere față de 2019  a fost divizia Hyundai, cu o creștere de 48% față de 2019.

Și activitatea de service a avut de suferit în primele nouă luni ale anului 2020, înregistrându-se o scădere de 12% față de rezultatele aceleiași perioade din 2019, urmând ca în trimestrul al treilea să existe o creștere a activității cu 4% față de trimestrul trei din 2019.

Vânzările primelor 2 luni din acest an au fost cu 20% în creștere raportat la perioada similară a anului  2019, creșterea venind cu precădere ca urmare a cererii mai mari din partea companiilor. În trimestrele următoare Proleasing a intensificat acțiunile dedicate pieței de retail formate din persoane fizice. A dezvoltat campanii de marketing dedicate acestui segment de clienți, generând creștere, cu precădere pentru brandurile Ford și Hyundai. Pentru brandul BMW, Proleasing a continuat politica de vânzări din ultimii ani, aceea de a-și consolida relațiile de business cu piața locală și societățile antreprenoriale românești.

”Sunt convins că la Proleasing Motors cei 20 de ani de experiență pe piața auto și-au spus cuvântul. În toată această perioadă amconsiderat că trebuie să avem în permanență ochii, urechile și mintea deschise, astfel încât să fim conectați la schimbările rapide din business-ul românesc. De aceea, cred în capacitatea echipei mele de a aduce rezultate, chiar și într-o perioadă în care nimeni nu poate spune cum vor evolua lucrurile în ceea ce privește efectele în plan sanitar.”, a menționat Mihai Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Scenariu pentru anul 2021

Consumul în scădere și temporizarea planurilor de investiții sunt doar două dintre certitudinile acestei perioade. Varianta drastică a scenariului pentru 2021 ar însemna o scădere a cifrei de afaceri cu mai mult de 30%, ceea ce ar aduce măsuri drastice. O scădere de doar 15% ar avea urmări mai puțin dramatice, putând fi depășită cu ajustări minime.

În 2021 toate brandurile din portofoliul Proleasing vor avea produse noi, majoritatea electrificate. Se va crește capacitatea de lucru a atelierului de lucrări de tinichigerie vopsitorie.

BVBStiri BVB

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (27/11/2020)

Comunicat referitor la comentarii media

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (27/11/2020)

Autorizatie ASF - Modificare act constitutiv

ELECTROARGES SA (ELGS) (27/11/2020)

Prelungire mandat reprezentant permanent Benjamins United SRL