Update articol:

Două premii internaţionale pentru proiectul “Chatbot-RPA Integration”, realizat de către compania românească Druid

Compania românească Druid a câștigat două premii acordate de un juriu extern format din executivi de la GE Digital, ExxonMobil, Orange și Optum în cadrul evenimentului UiPathForward EMEA. 

Organizat la Londra de către UiPath, pe 29 și 30 octombrie, evenimentul UiPathForward EMEA se află la cea de a două ediție și reunește specialiști din întreagă lume, implicați în Robotic Process Automation (RPA).

Într-o competiție cu 1000 de participanți, proiectul “Chatbot-RPA Integration” realizat de către compania românească Druid a fost apreciat de către un juriu extern format din executivi de la GE Digital, ExxonMobil, Orange și Optum cu Premiul 2 la Global Hackaton și Premiul “Best Connector”.

Specialiștii Druid, prin intermediul integrării chatbot-RPA înscrise în hackatonul global PowerUpAutomation susținut de UiPath, au creat capacități conversaționale pentru roboții UiPath, respectiv au adăugat servicii cognitive chatbot-ilor Druid, totul într-un parcurs automat, fără intervenție umană.

Dragoș MeteaDirectorul General Druid, a oferit detalii despre proiect cu ocazia festivității de decernare a premiilor: “În cadrul integrării chatbot-RPA înscrise în hackatonul global PowerUpAutomation, conversațiile sunt configurate cu Conversation Designer în platforma Druid. Codul nu este necesar, discuțiile cu chatbot-ii sunt posibile în paginile Intranet, pe pagini dedicate chatbot-ilor, pe Skype for Business, pe Skype, Slack sau în Facebook. Echipa noastră a dezvoltat proiectul în pachete pre-configurate, soluții complete cu setări chatbot și RPA pentru domenii că Resurse Umane, Financiar, Suport Clienți, Vânzări, Managementul Contractelor, sau Management de Proiecte. Scopul eforturilor Druid este unul singur: creșterea productivității angajaților firmelor client prin automatizarea proceselor repetitive”.

Bazată în București, Druid este o companie start-up fondată de către Liviu Drăgan.Firma aduce împreună specialiști cu experiență în crearea de soluții IT pentru corporații și IMM-uri. În mai puțîn de 6 luni, aceștia au realizat o platforma de chatboti de tip “no-code”, un loc în care oricine poate proiecta, dezvoltă și lansa asistenți virtuali (Virtual Enterprise Assistants – VEA), capabili de a se integra cu sitemele de afaceri existente: Dynamics 365, SQL Server, REST/ SOAP Web services/ APIs, UiPath, precum și cu multe altele. “Druizii” creați în București sunt antrenați deja cu abilități pentru diverse industrii (financiar-bancar, medical, etc.) și procese (resurse umane, vânzări, self-service).

BVBStiri BVB

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (20/10/2020)

Completarea ordinii de zi a AGEA convocata pentru data de 2/3 noiembrie 2020

ALRO S.A. (ALR) (20/10/2020)

Raport conf. art. 92 ind. 3 Legea 24/2017

SIF MOLDOVA S.A. (SIF2) (19/10/2020)

Notificare - rascumparare actiuni proprii 12 - 16.10.2020