Update articol:

ENGIE și Mazda devin parteneri de drum pentru promovarea mobilității electrice

evbox.com Sursa foto: evbox.com

ENGIE Romania a încheiat un parteneriat, la nivel național, cu Mazda România pentru promovarea mobilității electrice. Prin intermediul parteneriatului, ENGIE vine în întâmpinarea clienților Mazda care achiziționează, în următoarele 12 luni, un autoturism Mazda MX-30 din reƫeaua parteneră de dealeri autorizaţi şi le facilitează instalarea, la domiciliu sau în orice altă locație, a unei staţii electrice de încărcare Elvi, produsă deEVBox, lider la nivel mondial în producția de stații de încărcare pentru mașini electrice, potrivit unui comunicat de presă.

În plus de staţia de încărcare Elvi EVBox primită cadou, clienții Mazda MX-30 pot obține și un abonament de servicii e-mobility, prin încheierea unui contract de furnizare de energie electrică din surse regenerabile cu ENGIE. În acest fel, clienţii pot beneficia de asistenţă tehnică din partea echipei ENGIE, acces la rețeaua e-charge cu peste 160 de puncte de încărcare la nivel național, încărcare gratuită pentru primii 3.000 de km și monitorizare online pentru încărcările realizate.

„Decarbonizarea transportului rutier este una din tendințele care se configurează din ce în ce mai pregnant nu doar la nivel european, ci și în România. De aceea, ne propunem să devenim partenerul de soluții de încărcare electrică pentru producători auto care, la rândul lor, au drept obiectiv să le ofere clienților lor produse integrate verzi. Suntem bucuroși că parteneriatul semnat cu Mazda constituie încă un pas în această direcție.”, declară Nicolas Richard, Director General Adjunct Energy Supply & Solutions, ENGIE Romania.

„Dorim să le asigurăm clienților Mazda MX-30 toată infrastructura necesară pentru a se bucura și concentra asupra plăcerii de a conduce și sentimentului de comuniune cu mașina, atribute centrale Mazda. Astfel, am ales ENGIE ca partener și împreună le oferim posesorilor de Mazda MX-30 stații de încărcare Elvi de 22 kW în mod gratuit, pentru a le elimina grija încărcării autovehiculului atunci când se află acasă”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Mazda MX-30 este primul model electric al constructorului japonez. Realizat sub emblema MX, modelul intră în seria autoturismelor Mazda care au sfidat convenționalul și se remarcă prin exteriorul simplu și elegant, portierele de tip freestyle și dinamismul insuflat de varianta evoluată a liniei de design KODO. Interiorul lucrat cu măiestria specifică Mazda include materiale ecologice de calitate ridicată, dar și elemente tehnologice și de conectivitate de ultimă generație care transformă experiența de condus centrată pe șofer, caracteristică Mazda. Versiunea de lansare Mazda MX-30 nu asigură doar o amprentă de mediu neutră, ci și un nivel de echipare foarte ridicat. Mai multe informaţii despre Mazda MX-30 sunt disponibile aici.

În primele trei luni ale anului 2021, România a înregistrat o creștere de 65% a achizițiilor de autoturisme electrice și full hybrid față de perioada similară a anului trecut, conform unui raport al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA). Conform aceluiași studiu, autoturismele “electrificate“, respectiv cele electrice (100% și hibride plug-in), precum și cele full hybrid (care dispun și de propulsie electrică fără încărcare din sursă externă), dețin, după primele 3 luni din 2021, o cotă de piață de 12,2%, care este de 2,2 ori mai mare decât cea pe care o aveau în perioada similară a anului trecut (5,5%). Această creștere survine în contextul în care piața auto a cunoscut o contracție importantă de 25%.

*** 

Grupul ENGIE este o referință globală în domeniul energiei și al serviciilor cu emisii reduse de carbon. Alături de cei 4.000 de angajați din România, de clienți, parteneri și părți interesate, ne angajăm să accelerăm tranziția către o economie cu impact neutru în ceea ce privește emisiile de carbon, printr-un consum redus de energie și soluții prietenoase cu mediul. Inspirați de ambiția noastră, îmbinăm performanța economică cu producerea unui impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, bazându-ne pe activitățile noastre cheie – gaze naturale, energie electrică, servicii tehnice – pentru a oferi soluții competitive clienților noștri.

Mazda aniversează 100 de ani de existență și de inovații. Compania și-a început călătoria ca producător de elemente din plută și a făcut față provocărilor ridicate de istorie orașului natal, Hiroshima, dovedindu-se o marcă motivată de provocări, de nevoia de a sfida convenționalul. Astfel, au fost transpuse în serie și au luat naștere inovații ale industriei, cum ar fi motoarele rotativ și Skyactiv-X, dar și Mazda MX-5, cel mai bine vândut roadster din istorie. Toate modelele Mazda, inclusiv noua Mazda MX-30, primul autovehicul electric al constructorului, au în centru șoferul și legătura unică a acestora. Mazda numește acest lucru Jinba Ittai, conceptul care definește comuniunea cal-călăreț transpus în lumea auto.

 

BVBStiri BVB

S.N.G.N. ROMGAZ S.A. (SNG) (18/06/2021)

Reziliere Contract CTE Iernut

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (18/06/2021)

Convocare AGEA pentru data de 11 august 2021

SIF TRANSILVANIA S.A. (SIF3) (18/06/2021)

Actualizarea politicii de remunerare a actionarilor

BITTNET SYSTEMS SA BUCURESTI (BNET) (18/06/2021)

Alocare actiuni SOP2019 - persoane cu responsabilitati de conducere

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (18/06/2021)

Autorizare membru al Consiliului de Administratie