Update articol:

HelpLine, prima aplicație dedicată exclusiv persoanelor izolate la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19

HelpLine Help Net

Pacienții izolați la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19 au acum la dispoziție aplicația HelpLine lansată de Help Net. În cele 14 zile de izolare, aceștia au acces la servicii medicale gratuite și beneficiază de o legătură directă și personalizată cu o echipă de medici specialiști, potrivit unui comunicat de presă.

Primul pas este înregistrarea în aplicație și înscrierea în program conform Regulamentului. Pacientul intră într-un proces de screening medical preliminar în urma căruia este încadrat în categoria medicală corespunzătoare în funcție de istoricul său medical, fiind apoi preluat de un medic specialist. Astfel este monitorizat și îndrumat constant în perioada de izolare, i se oferă consultații și, în funcție de simptome, primește un tratament pe care îl poate achiziționa online din Farmaciile Help Net, cu livrare în aceeași zi. Dacă situația și starea de sănătate impun acest lucru, medicul va recomanda pacientului să cheme ambulanța pentru a fi transferat la spital. Medicii parteneri, care își oferă serviciile, experiența și cunoștințele prin intermediul aplicației HelpLine, acționează cu responsabilitate și evaluează obiectiv nevoile persoanelor infectate cu SARS CoV 2, în perioada de monitorizare, se mai precizează în comunicat.

”Aplicația HelpLine răspunde perfect nevoilor acestei perioade de pandemie. Multe dintre persoanele care se infectează cu SARS CoV 2 sunt neliniștite nu doar din cauza bolii în sine, ci și a faptului că timp de două săptămâni nu pot părăsi domiciliul. Acum au la dispoziție o platformă care îi pune în legătură directă cu noi, medicii specialiști, iar noi îi asistăm constant, în funcție de nevoi, chiar și de câteva ori pe zi în perioada de izolare. Inițiativa Help Net, unică deocamdată în sectorul farmaceutic din România, completează eforturile societății în această perioadă complicată de pandemie. Orice gest ne ajută să rămânem sănătoși.”- Claudiu Ruscu, medic ATI, parte din echipa medicală parteneră.

Întreaga interacțiune medic-pacient Covid-19 are loc online, iar pentru monitorizarea constantă va fi utilizat un canal de comunicare stabilit de comun acord: e-mail, telefon sau prin intermediul aplicațiilor de mesagerie online (WhatsApp etc.).

“Am avut în jurul nostru colegi, rude, cunoscuți care s-au confruntat cu această boală și cu izolarea care vine odată cu ea și am înțeles cât de importante sunt susținerea și ajutorul pentru a trece mai ușor peste această perioadă dificilă. Am lansat acest serviciu dedicat comunității pentru a ne asigura că pacienții noștri primesc atenția si îngrijirea medicală de care au nevoie, chiar și în perioada izolării cauzate de infectarea cu SARS CoV 2, când nu pot ajunge la medic sau în farmacie. Aplicația HelpLine este un răspuns și modalitatea noastră de a fi cât mai aproape de pacienți, de a le oferi produse și servicii premium.” – Sebastian Ring, Managing Director Help Net.

Aplicația HelpLine este disponibilă în Google Play, dar și pe www.helpnet.ro – unde se poate accesa direct de pe computer.

BVBStiri BVB

ONE UNITED PROPERTIES (ONE) (03/08/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

AAGES S.A. (AAG) (03/08/2021)

Notificare - rascumparare actiuni proprii 26-30 iulie 2021

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (02/08/2021)

Indicatori operationali cheie preliminari S1 2021