Update articol:

Lufthansa Group numește un nou director comercial în România

Lufthansa Group l-a numit în luna martie pe Zlatko Zlatic în funcția de director comercial pentru România și Moldova. Acesta va fi bazat la București, de unde va coordona operațiunile comerciale și de vânzări ale companiilor aeriene din cadrul Lufthansa Group din România și Moldova.

Zlatko Zlatic (52 ani) contribuie la noua sa poziție cu vaste cunoștințe în domeniu acumulate printr-o experiență îndelungată de management în cadrul companiilor aeriene. De profesie economist, Zlatic și-a început cariera la Lufthansa Group în anul 2001, în funcția de Key Account Manager la Lufthansa Cargo. După doi ani de activitate în calitate de Director Comercial la Frankfurt, acesta a obținut cunoștințele practice despre formarea profesională lucrând cu celelalte departamente. Din postura de director general de vânzări în Ho Chi Minh City (Vietnam) din anul 2007 până în 2009, iar apoi în Algier în perioada 2010-2015,  Zlatic a dobândit o experiență solidă în activitatea comercială de zboruri pentru pasageri. Înainte de a se reloca la București, acesta a coordonat operațiunile Lufthansa în Abuja (Nigeria), potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Zlatko Zlatic va prelua poziția ocupată anterior de Antonio Tassone, care devine Director Regional pentru Egipt și Africa de Nord în cadrul Lufthansa Cargo AG.

Lufthansa Group oferă în prezent peste 180 de zboruri săptămânale din România către cele patru centre din Europa; Eurowings oferă zboruri din București către Düsseldorf, Austrian Airlines operează pe rutele Sibiu, Iași și București până la Viena. Swiss are o conexiune de zbor de la București la Zürich iar Lufthansa oferă zboruri din Cluj, Sibiu, București și Timișoara spre Munchen și Frankfurt.

Lufthansa Group este organizată în trei zone strategice: linii aeriene de tip linie, ce se concentrează pe rețeaua de destinații, companii aeriene axate pe transportul de tip point-to-point și companii de servicii. Companiile de linie ale grupului, mărcile premium Lufthansa, SWISS și Austrian Airlines, deservesc rețeaua de destinații prin Frankfurt, Munchen, Zurich și Viena. Eurowings deservește rute continentale și intercontinentale pentru piața în creștere a serviciilor turistice. Brussels Airlines oferă, de asemenea, în principal, zboruri de tip point-to-point.

Liniile aeriene parte din Lufthansa Group deservesc 343 de destinații în 103 țări, prin 13.267 zboruri săptămânale în orarul de vară 2019. Flota actuală cuprinde 763 aeronave (la finalul lunii februarie 2019), iar grupul va continua să introducă aeronave noi până în anul 2025. În anul 2018, Lufthansa Group avea aproximativ 135.000 angajați, a primit la bord 142 milioane de pasageri și a generat vânzări de aproximativ 35,8 miliarde Euro.

BVBStiri BVB

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (27/11/2020)

Comunicat referitor la comentarii media

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (27/11/2020)

Autorizatie ASF - Modificare act constitutiv

ELECTROARGES SA (ELGS) (27/11/2020)

Prelungire mandat reprezentant permanent Benjamins United SRL