Update articol:

Zitec lansează modulul Formulare electronice în aplicația Regista, în sprijinul primăriilor care trebuie să implementeze portaluri pentru depunerea documentelor online

În contextul în care prin OUG 38/2020, toate autoritățile și instituțiile publice trebuie să pună la dispoziția cetățenilor portaluri online în vederea primirii documentelor electronice, Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță lansarea modulului Formulare electronice în cadrul aplicației Regista. Noul modul permite completarea și trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate, autorizații și alte documente emise de instituțiile publice, potrivit unui comunicat de presă.

Zitec precizează: “Modulul Formulare electronice este necesar și eficient mai ales în această perioadă în care statul solicită instituțiilor publice o rezolvare electronică a solicitărilor din partea cetățenilor. Conform articolului 6 din Ordonanța de Urgență 38/2020, intrată în vigoare începând cu data de 7 aprilie 2020, autoritățile și instituțiile publice sunt obligate să pună la dispoziția cetățenilor portaluri online pentru primirea documentelor electronice.

Pentru a sprijini procesul de digitalizare, Zitec a anunțat de curând că oferă instituțiilor publice trei luni de licență gratuită pentru aplicațiile de Managementul documentelor și e-Guvernare Regista. Sute de primării care folosesc deja portalul e-Guvernare vor avea acces implicit la modulul Formulare electronice și devin automat conforme cu noua legislație.

Astfel, cetățenii care doresc eliberarea unor documente de interes precum certificatul de atestare fiscală, adeverința de rol agricol sau certificatul de evaluare pentru obținerea asistenței sociale, le pot solicita accesând modulul Formulare electronice pus la dispoziție de autoritatea respectivă. După ce completează formularul aferent documentului solicitat, aplicantul va primi pe e-mail confirmarea trimiterii cu succes a cererii și un document în format PDF cu modelul completat cu datele sale. De asemenea, după ce funcționarul rezolvă cererea, documentul emis se trimite automat pe e-mailul solicitantului. 

De cealaltă parte, funcționarii publici beneficiază de o simplificare a activității, toate cererile fiind organizate în cadrul aplicației. Astfel, aceștia pot căuta și filtra mai ușor solicitările pentru a ajunge rapid la informațiile de interes. Totodată, toate cererile primite intră automat în fluxul de Registratură pentru a fi procesate de către departamentul abilitat, în funcție de procedurile interne ale fiecărei instituții”.

„Odată cu adoptarea noii OUG oferim instituțiilor publice o soluție ușor de implementat și eficientă în menținerea comunicării cu cetățenii, prin care devin conforme cu noua legislație. Este un pas firesc în demersul de transformare digitală a activităților din administrația publică. Astfel, Regista face posibilă digitalizarea instituțiilor publice și la nivelul comunelor și orașelor mici prin soluții similare cu cele pe care doar câteva primării mari din România, cu investiții majore prin fondurile Uniunii Europene, le oferă cetățenilor săi.

Prin lansarea noului modul pentru formulare electronice, cetățenii pot solicita mult mai ușor eliberarea online a documentelor necesare. Un alt avantaj pe care l-am avut în vedere este optimizarea portalului e-Guvernare din cadrul Regista pentru dispozitive mobile, mai ales în contextul în care marea majoritate a soluțiilor de administrație locală suferă la acest capitol. Cetățenii au de acum posibilitatea să completeze cereri și să le trimită către Primării, ușor, rapid și de oriunde, chiar și de pe telefon”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

Cetățenii care doresc să verifice dacă primăria lor a adoptat soluțiile de digitalizare ale Regista pot verifica acest lucru și pe pagina https://regista.ro/primarii-digitalizate/, de unde pot accesa și opțiunile oferite de portalul e-Guvernare al instituției publice de interes.

BVBStiri BVB

TERAPLAST SA (TRP) (27/05/2020)

Notificare prag detineri/vot >10%

SIF MUNTENIA S.A. (SIF4) (27/05/2020)

Convocare AGAE pentru data de 2/3 iulie 2020

SIF TRANSILVANIA S.A. (SIF3) (27/05/2020)

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor 29/30.06.2020

C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA (TEL) (27/05/2020)

Modalitatea de plata a dividendelor distribuite in temeiul HAGOA nr. 5/2020

SIF MOLDOVA S.A. (SIF2) (27/05/2020)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014