Update articol:

Studiu Bestjobs: 6 din 10 angajați admit că fac cumpărături online în timpul serviciului

 Un angajat român alocă, în medie, o oră și jumătate pe lună pentru cumpărăturile online pe care le face de la birou

Aproape 6 din 10 angajați români admit că fac cumpărături online în timpul orelor de program cel puțin odată pe lună, iar cei mai mulți (52%) spun că alocă, în medie, 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumpărături, arată un sondaj desfășurat de BestJobs. Există, însă, și angajați care iau o pauză de la atribuțiile de serviciu pentru a face cumpărături pe internet mai des de câteva ori pe săptămână (7%) sau chiar zilnic (aproape 2%), iar în unele cazuri timpul alocat pentru căutarea produselor și finalizarea cumpărăturilor depășește o oră (2%), potrivit sondajului BestJobs.

Cei mai mulți angajați (54%) preferă să facă cumpărături pe internet după-amiază, între orele 15:00 și 18:00, în timp ce 19% dintre respondenți găsesc timp pentru astfel de cumpărături dimineața, între 9:00 și 11:00. Doar 15% dintre respondenți spun că fac pauză de la birou pentru cumpărături în jurul pauzei de prânz.

Unul din doi angajați folosește cel mai adesea telefonul personal pentru a face cumpărături online în timpul orelor de program, iar 32% folosesc calculatorul sau laptopul de serviciu. Alte dispozitive folosite de către angajații românii pentru cumpărături online sunt PC-ul/laptop-ul personal (7%), tableta personală (4%), telefonul de serviciu (2%) sau tableta oferită de companie (1%).
Ce și de unde cumpără angajații românii

Printre produsele cele mai cumpărate prin intermediul internetului de către angajații români se află produsele de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii (39.8%), produse electronice și electrocasnice (33%), produse IT&C (28%), cadouri (24.3%), produse cosmetice (15.5%), jucării și produse pentru copii (9%) și produse de bricolaj și amenajări interioare (9.2%).

Sondajul a fost desfășurat de BestJobs în luna august 2018 pe un eșantion de 1.302 utilizatori de internet, reprezentativ la nivel urban.

BVB | Știri BVB

STK EMERGENT (STK) (17/01/2025)

Intermediar emisiune unitati de fond si stabilire pret

ROMCARBON SA (ROCE) (17/01/2025)

Prelungire contract a carui valoare depaseste 10 % din cifra de afaceri

TERAPLAST SA (TRP) (17/01/2025)

Calendar financiar 2025

CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI (CRC) (17/01/2025)

Informare referitoare la comentarii media

IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. (IMP) (17/01/2025)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014