Update articol:

Aplicația de livrări rapide, Glovo, se lansează în Polonia, după achiziția, în valoare de 35 de milioane de euro, a PizzaPortal

Liderul livrărilor de mai multe categorii a pătruns și pe piața poloneză în urma achiziționării PizzaPortal – și va lansa un al doilea hub de tehnologie și inginerie în Varșovia – pe fondul unei extinderi rapide în Europa

 Glovo, unul dintre jucătorii cu cea mai rapidă creștere de pe piața de livrare la comandă la nivel Mondial, anunță astăzi că a achiziționat cea mai mare platformă de livrare a produselor alimentare din Polonia, PizzaPortal.

AmRest Holdings SE, principalul operator de restaurante de franciză multi-brand din Europa a semnat acordul cu Glovo, care prevede vânzarea a 100% din acțiunile deținute la restaurantul partener Polska Sp. z o.o., proprietarul platformei de comandă a produselor alimentare PizzaPortal. Acordul este evaluat la 30 de milioane de euro, plus un profit de 5 milioane de euro.

Start-up-ul cu sediul în Barcelona, ​​care livrează orice, de la produse alimentare la produse farmaceutice, își extinde prezența în Europa, consolidată cu ajutorul unei recente finanțări seria D, în valoare de 150 milioane de euro.

Co-fondată în ianuarie 2015 de Oscar Pierre și Sacha Michaud, creșterea Glovo a fost determinată de investiții de capital de risc. Lansându-se într-un oraș nou la fiecare patru zile în medie, anul trecut, Glovo angajează acum peste 1.300 de persoane și devine rapid furnizorul de livrare cu cea mai rapidă creștere din America Latină și EMEA.

Pe măsură ce scalează în întreaga lume, Glovo se angajează să-și ducă capacitățile și sistemele tehnologice la nivelul următor. O dată cu numirea lui Mustafa Sezgin ca VP of Engineering, la sfârșitul anului trecut, Glovo plănuiește să construiască o echipă de ingineri formată din 300 de persoane, prin deschiderea primului său hub tehnologic în afara Barcelonei, în Varșovia, Polonia.

Polonia a devenit o locație incredibil de atrăgătoare pentru startup-urile tehnologice, care încep să își stabilească și să-și construiască echipele tehnologice și analiștii de date acolo datorită specificului țării, cu istoric tehnologic și economie prosperă. Glovo intenționează să înceapă prin angajarea a 40 de noi ingineri și 50 de experți tech și de produs, care lucrează în principal în biroul din Varșovia. Se preconizează că aceasta va constitui jumătate din capacitatea tehnică a Glovo, cu planuri de extindere ulterioară pe piață.

Oscar Pierre, CEO Glovo, a declarat: „Glovo continuă să înregistreze o creștere rapidă, iar în urma succesului din runda noastră anterioară de investiții, continuăm extinderea pe noi piețe. Odată cu achiziția PizzaPortal, suntem încântați să ne consolidăm în continuare parteneriatul strategic cu AmRest și suntem încântați de oportunitățile pe care le prezintă. Ambiția noastră este de a conduce fiecare piață pe care intrăm și de a oferi o experiență de livrare expres de primă clasă pentru utilizatorii, gloverii și partenerii noștri”.

 Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice produs, din și în perimetrul orașului în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 8 orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța și Sibiu. În primele 18 luni de activitate, Glovo a livrat peste 3,8 milioane de comenzi, cele mai multe fiind plasate pentru restaurante, supermarket și servicii de curierat.

Glovo operează în toate marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în 257 de orașe din 33 de state.