Update articol:

MAGNOR își dublează cifra de afaceri și realizează profituri de aproape trei ori mai mari în primul semestru din 2025

În prima jumătate a anului, cifra de afaceri a MAGNOR, companie românească specializată în tranzacționarea bijuteriilor din aur și cu diamante, electronicelor și produselor de lux pre-owned, a crescut cu aproximativ 90%, ajungând la 115 milioane lei în 2025, de la 61 milioane de lei în 2024. Profitul net a înregistrat o valoare de aproape trei ori mai mare în primele șase luni din 2025, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, acesta a ajuns la 8,4 milioane lei în 2025, de la 3,5 milioane de lei în 2024, reflectând o creștere de 141%, potrivit unui comunicat.

În ceea ce privește profitabilitatea operațională (EBITDA), aceasta a ajuns la 12,4 milioane lei în prima jumătate din 2025, de la 5,2 milioane de lei în 2024, marcând o creștere de 138%.

„Rezultatele obținute în primul semestru al acestui an confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare, respectiv perseverența și dedicarea cu care echipa MAGNOR a urmat-o. Creșterea accelerată a cifrei de afaceri și a profitabilității ne oferă premise solide pentru a continua în același ritm dezvoltarea companiei noastre, estimând pentru finalul anului o cifră de afaceri de 250 milioane lei și 27 milioane lei EBITDA”, spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului cu acționariat românesc.

MAGNOR și-a extins prezența online prin continuarea investițiilor în platformele de tranzacționare magnorshop.ro și magnor.ro, oferind unui număr tot mai mare de clienți confortul accesării de la distanță a serviciilor și produselor sale. În același timp, s-a demarat procesul de reconfigurare a rețelei de magazine din București și din țară, potrivit unui concept de design modern, care pune accent în primul rând pe interacțiunea cu clienții și experiența acestora din spațiile comerciale MAGNOR.

Compania a deschis, an de an, noi magazine în București și în țară și a continuat să se extindă la nivel național și în 2025. Primul magazin MAGNOR din Timișoara și-a deschis ușile publicului în primele luni ale acestui an.

Pentru cea de-a doua jumătate a anului, obiectivele MAGNOR vizează continuarea investițiilor în digitalizare și eficiență operațională, consolidarea rețelei de magazine existente, menținerea strategiei de expansiune prin dezvoltarea în zone strategice, precum și consolidarea și extinderea portofoliului de servicii.

„Credem că succesul nu se măsoară doar în cifre, ci și în modul în care reușim să facem o diferență în viața oamenilor. De aceea, ne dorim să construim experiențe tot mai personalizate și flexibile pentru clienți, să investim în soluții digitale care le fac viața mai simplă, mai sigură și să ne implicăm în proiecte care sprijină educația și dezvoltarea comunităților. Pentru noi, creșterea sustenabilă înseamnă echilibrul dintre performanță economică și responsabilitate socială”, mai spune CEO-ul MAGNOR, Cosmin Popovici.